۱۰۹۳۸۹۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

افزایش ۱۵درصدی خرید نقره در یک سال اخیر

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول یک سال گذشته با توجه به افزایش نرخ طلا، تقاضا برای خرید نقره تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایلنا: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول یک سال گذشته با توجه به افزایش نرخ طلا، تقاضا برای خرید نقره تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

محمد کشتی‌آرای درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: با نوسانات بسیار جزیی در بازار سکه و طلا مواجه هستیم که با توجه به نوسانات نرخ ارز این نوسان قیمتی در بازار طلا طبیعی است.

وی با اشاره به افزایش نرخ انس طلا و نرخ ارز در یک روز گذشته گفت: این دو عامل باعث افزایش قیمت جزیی طلا و سکه شده اما در مجموع در دوره ثبات نسبی قیمت‌ها هستیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره افزایش تقاضا برای نقره ادامه داد: در یک سال گذشته با توجه به بالا رفتن قیمت طلا شاهد افزایش ۱۵ درصدی تقاضای خرید نقره بودیم. البته همواره تقاضا برای خرید ظروف نقره و آینده شمدان نقره وجود داشته است.

وی تاکید کرد: امسال بعید می‌رسد در آستانه ایام نوروز تقاضایی برای خرید سکه و طلا داشته باشیم و مردم ترجیح می‌دهند از کارت‌های هدیه استفاده کنند.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه گفت: امروز قیمت هر انس طلا هزار و ۸۱۱ دلار، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۷۶ هزار تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج