جاباما
۱۱۰۱۴۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توخل: هیچ تیمی نمی‌خواهد به چلسی بخورد

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل اتلتیکومادرید پرداخت.

ورزش‌ سه: توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل اتلتیکومادرید پرداخت.

چلسی امشب با ارائه یک نمایش بی نقص و بدون اشتباه موفق شد در خانه با دو گل اتلتیکومادرید را شکست داده و با اقتدار راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. توماس توخل، سرمربی آلمانی و جوان چلسی با عبور از کارلو آنچلوتی، با ۱۳ بازی شکست ناپذیری، بهترین شروع سرمربیان تاریخ چلسی را به نام خود ثبت کرد. حالا او در رابطه با این پیروزی صحبت کرده است.

توماس توخل گفت: "توان، انرژی و میزان شدت تلاش تیم در هر دو بازی باورنکردنی و فوق العاده بود. این یک کار تیمی دشوار بود و من بسیار خوشحالم. احساس می کنیم لیاقت داشتیم صعود کنیم. یک سرمربی باید بازیکنان را متقاعد کند و شما باید حرف های او قبول کرده و با هماهنگی خاص بازی کنید. نتایج این چنینی باعث می شود شما از شانس بالایی برای دستیابی به اهداف بزرگ برخوردار باشید. من کاملا مطمئنم که هیچ کس نمی خواهد در مرحله بعد مقابل چلسی بازی کند.

درخشش حکیم زیاش؟ او در لباس آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود و ما حکیم زیاش را به خاطر تجربه اش در ترکیب اصلی قرار دادیم. او می داند که رسیدن به مرحله حذفی و صعود به دور بعد چه حسی دارد. حکیم زیاش سزاوار حضور در ترکیب بود بود.

امروز ما میسون مونت را نیز در اختیار نداشتیم و قرار بود حکیم زیاش با توان و انرژی خود در میدان جانشین مونت شود. ما یک تیم سخت کوش هستیم و یک تیم پرتلاش بهترین مجموعه ای است که می توانید به عنوان سرمربی در اختیار داشته باشید.

ما به مسیرمان ادامه داده و مرحله به مرحله پیش می رویم. باید بازیکنان چلسی را مورد تشویق قرار دارد، زیرا از زمان اولین جلسه تمرینی و بازی اول موارد درخشانی از آنها دیده ام. ما این همه عادت خوب داشته ایم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج