جاباما
۱۱۰۵۴۷۲
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

افشار: گاندو ۲ برگرفته از موضوعات واقعی است

جواد افشار، کارگردان سریال گاندو درباره حواشی فراوانِ این فیلم توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: جواد افشار، کارگردان سریال گاندو درباره حواشی فراوانِ این فیلم توضیحاتی ارائه کرد.
افشار: گاندو ۲ برگرفته از موضوعات واقعی است
جواد افشار، کارگردان سریال گاندو۲ در گفت‌وگو با ما درباره موضوع این سریال گفت: گاندو موضوعات مهمی دارد و بخش زیادی از آن بر اساس یک سری از موضوعات واقعی است که در این سریال شبیه سازی شده است. البته تصمیم گرفتیم به صورت مستقیم وارد داستان‌های امنیتی نشویم. فیلمنامه گاندو۲، دارای موصوعات جامعی است که پرونده‌ای را به نمایش می‌گذارد. در این سریال با ژانر جاسوسی مواجهیم که این ژانر، برای مخاطب نو است. در سینما و تلویزیون ایران کمتر به موضوعات جاسوسی پرداخته شده است و مخاطب آن را جذاب می‌داند.
وی ادامه داد: وقتی صحبت از پرونده‌ها می‌کنیم، قرار نیست یک سریال را به صورت مستند بسازیم. فقط از یک سری از پرونده‌های تاریخی وام می‌گیریم تا به عنصر نمایشی برسیم، اما آنچه که می‌بینید ۱۰۰% واقعی نیست و در آن دخل و تصرف می‌کنیم.
افشار درباره هدف از ساخت سریال گاندو گفت: سریال گاندو بیشتر قصه پردازی دارد و اثر نمایشی است. لایه‌های این سریال برخی برگرفته از واقعیت تاریخی است. رسالت رسانه و تلویزیون علاوه بر سرگرمی تاثیر گذاشتن در جامعه است و ما برای قدردانی از زحمات افرادی که به امنیت این کشور خدمت می‌کنند باید آثار این‌چنینی بسازیم.
کارگردان سریال گاندو درباره سختی کار ساخت گاندو گفت: به هر حال پرداختن به پرونده‌های واقعی در سریال امنیتی سختی خود را دارد و به صبر نیاز دارد. البته برخی ظرفیت شنیدن نقد‌ها را ندارند. ممکن است برخی افراد در جایگاهی که داشتند، قصوری کرده اند که ما آن را در سریال بازگو کردیم و همین بازگو کردن سبب شد که ناملایماتی از سوی آن‌ها نسبت به سریال گاندو مطرح شود.
افشار درباره واکنش به توییت‌های منفی منتشره در فضای مجازی بیان کرد: این توییت‌ها همیشه بوده است و چیزی که برای من مهم است مطالبات مردم است. مردم، شفافیت و صداقت از مسئولان می‌خواهند؛ اگر به مردم خدمت شده است آن‌ها قدردانی کردند و اگر به مردم خدمت نشده است آن‌ها رنجیده اند؛ در شرایطی هم که خیانت صورت گرفته است، مردم با آن‌ها برخورد کرده اند. کار ما بررسی این ابعاد است البته قصدمان شخم زدن گذشته نیست بلکه در همه این‌ها درس عبرتی برای آیندگان داریم. از طرف کسانی تهدید شدیم که سمت و سوی آن‌ها مشخص است.
افشار درباره سانسور در این سریال افزود: در همه جوامع و رسانه‌ها سانسور اتفاق می‌افتد و سانسور در کنار همه پدیده‌ها بوده است، چه خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید. سانسور طبیعی است و این پرونده‌ها بستری فراهم کرده است که ما به آن‌ها دید نمایشی داشته باشیم. ما اسمی از مسئولی خاص نیاوردیم؛ فقط می‌گوییم مسئولی در جایگاهش خلافی انجام داده است و تنها آن را به عنوان اثر نمایشی نشان می‌دهیم. مسئول خطاکار نباید ناراحت شود، زیرا که قصد ما در این سریال محاکمه نیست.
وی درباره ادامه سریال گاندو گفت: گاندو قرار است ادامه دار باشد. گاندو ۲، ۱۵ قسمت دارد. فعلا پخش سریال فیلم متوقف شده، اما تولید آن ادامه دارد. گاندو ۳ تا سه ماه دیگر آماده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرتا پای سریالتون دروغ بود مثل سیمای میلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا متاسفم برات.نکنه از عوامل واطرافیان ظریف تشریف دارین؟؟!!!

      • بدون نام

        دقیقا ،یه سریال ابکی

    • بدون نام

      چطوری دروغ بود واماندگی رو به تصویر کشیده

    • مهدی امیری

      بابا مردم ‌گرسنگییی مردن نان خوردن ‌ندارند دغدغه شما شده گاندو۲ گاندو گاندو بابا جمع کنید
      نماینده مجلس دغدغه اش شده گاندو
      یکی نیست بازنشستگان ببینه

    • بدون نام

      کاملاً دروغ است.

      پاسخ ها

      • الناز

        حقیقت تلخه

      • بدون نام

        دروغ به خورد مردم میدن

    • الناز

      خسته نباشید،حقیقت همیشه تلخه برای بعضی‌ها

    • گ

      منم اعتقاد دارم درسته. ولي یک شبکه در اختیار مخالفین بذارید تا اونا هم سریال و فیلم درست کنند واز خودشان دفاع کنند.... میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج