جاباما
۱۱۰۵۵۶۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت پرونده هواپیمای ۷۵۲ و عنابستانی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ارتباط با پرونده شکایت عنابستانی از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکل و قصوری داشته ارائه نکردند و اگر دلیلی بیاورند رسیدگی می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ارتباط با پرونده شکایت عنابستانی از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکل و قصوری داشته ارائه نکردند و اگر دلیلی بیاورند رسیدگی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در آیین معارفه دادستان نظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با طرح بازگشت به سنگر و خبرهای جدید در رابطه با این طرح گفت: ما این طرح را به این منظور طراحی کردیم که سربازان تصور نکنند که حالا که از خدمت سربازی فرار کردند دیگر نمی‌توانند برگردند، بعضی از آن‌ها از این موضوع می‌ترسیدند، ما کفتیم به سنگرهای خود برگردید و خدمت خود را تمام کنید و بعد از پایان خدمت از معافیت‌های قانونی برخوردار می‌شوید بنابراین آن‌هایی که هنوز به خدمت برنگشتند، برگردند و تا الان بیش از ۳۰ هزار نفر در مدت کمتر از دو سال برگشتند.

وی افزود: این ۳۰ هزار نفر فرار از خدمت داشتند و خدمت خود را انجام دادند و از معافیت‌ها هم بهره‌مند شدند. به لحاظ اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام دادیم فرار از سربازی کم شده است که این نتیجه خوشایندسازی محیط خدمت، لباس‌ها، غذاها و... و برخورد مسئولان با آن‌ها بوده که بسیار کارساز بوده است.

بهرامی در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: کار این پرونده در دادسرا تمام شده است، کیفرخواست امضا شد و ان‌شاءالله در دادگاه در سال جدید رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ارتباط با پرونده شکایت عنابستانی از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکل و قصوری داشته ارائه نکردند و اگر دلیلی بیاورند رسیدگی می‌کنیم.

وی در رابطه با سرباز گیلانی و سوءاستفاده از این قضیه گفت: همه ما وظیفه داریم در چارچوب اخلاق رفتار کنیم و مجموعه اسلام اصول دین، فروع دین و اخلاق است و همه باید در قالب اخلاق رفتار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت بی صاحب و بی قانون شده

    • بدون نام

      شکایت نیروی انتظامی از عنابستانی به کجا رسید؟

    • ناشناس

      اقای عنابستانی با اعدام سرباز موافقید.
      شما جایگاه خیلی بالایی دارید باید سرباز رو اعدام کنن تا دل شما خنک بشه.

    • بدون نام

      این طرح دارای ایراد است اکثر سربازانی که فراری هستند دارای مشکلات فراوان از جمله اعتیاد میباشند برگشت اینها به محیط خدمت کارکنان سالم رو در معرض خطر قرار میده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج