۱۱۰۹۸۴۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پنجعلی: پرسپولیس را در قامت قهرمانی می‌بینم

محمد پنجعلی مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی از شرایط فنی سرخ‌پوشان در آسیا ابراز رضایت کامل دارد.

ایران ورزشی: محمد پنجعلی مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی از شرایط فنی سرخ‌پوشان در آسیا ابراز رضایت کامل دارد. با این وجود توصیه‌های فنی خاصی برای ادامه راه و دیدار مقابل گوای هند دارد. گفت‌وگوی ما با کاپیتان سابق پرسپولیس را بخوانید.

عملکرد فنی پرسپولیس در دو دیداری که انجام داده را چگونه ارزیابی کردید؟

بدون تعارف و هرگونه بزرگنمایی باید بگویم که بازی خوبی را از سرخ‌پوشان دیدیم و در کار گروهی در زمان حمله و دفاع بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب کار کردند. مضاف بر همه این موارد پرسپولیس خیلی امیدوارانه عمل کرد چون نیمکت قوی‌ای دارد و با این پشتوانه مربیان بهترین بهره را از تیم گرفتند.

من به تیم فعلی پرسپولیس خیلی امیدوارم و معتقدم تیمی که سه گل به الریان می‌زند و چند گل هم نمی‌زند قادر به قهرمانی آسیا و انجام کارهای بزرگ دیگر هست و می‌تواند باز هم به درخشش خود در آسیا ادامه دهد و نتیجه مطلوبی در بازی مقابل گوا بگیرد.

رمز موفقیت تیم فعلی پرسپولیس را در چه مواردی می‌دانید؟

انسجام تیمی پرسپولیس واقعاً عالی است. موضوعی که در کنار مدیریت و کادر فنی و سرپرستی تیم را هر چه بیشتر کمک کرده تا در راه کسب موفقیتش بهتر و بهتر کار کند. در کنار همه این موارد کار تیمی پرسپولیس واقعاً بی‌نظیر است و در کنار هماهنگی و یکدلی که پرسپولیس دارد من افق روشنی را برای این تیم پیش‌بینی می‌کنم.

در خصوص تیم گوا چه نظری دارید؟

تیم هندی میزبان است و در کشورش انگیزه‌های زیادی دارد. به همین دلیل پرسپولیس نباید این تیم را دست‌کم بگیرد. تا حدودی در سال‌های اخیر هندی‌ها پیشرفت کرده‌اند اما با این وجود نمی‌توانند سد راه پرسپولیس باشند و با همان فرمان پرسپولیس می‌تواند موفق شود.

در رابطه با دفاع چپ پرسپولیس، با توجه به غیبت دو مدافع تخصصی در این پست، عملکرد وحید امیری را چگونه ارزیابی کردید؟

وحید خوب بازی کرد. این در حالی بود که پست او وینگر است. وحید در پست دفاع چپ خیلی خوب کار کرد و فکر می‌کنم این اطمینان را به مربیان داد که نگران دفاع چپ نباشند.

در رابطه با فرجی که احتمال اضافه شدنش به تیم خیلی زیاد است چه نظری دارید؟

فرجی بازیکن خوبی است و می‌تواند در دفاع چپ و راست و حتی میانی نمایش‌های خوبی ارائه دهد. یحیی خیلی خوب در پازل تاکتیکی‌اش از بازیکنانش استفاده می‌کند و از بازیکنانش می‌تواند بهترین بهره را بگیرد.

شما از قهرمانی پرسپولیس حرف زدید در حالی که مربی رقیب سنتی هم حرف از قهرمانی تیمش در آسیا زده؟

بالاخره ایشان هم نظرشان را گفته و این قابل احترام است اما من بر اساس توانایی تیم و کادر فنی پرسپولیس و پتانسیلی که سرخ‌پوشان دارند حرف از قهرمانی تیم زدم.

در لیگ برتر با توجه به فاصله میلیمتری پرسپولیس نسبت به سپاهان شانسی برای تکرار قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟

سپاهان تیم خوبی است، استقلال هم مهره‌های خوبی دارد اما من معتقدم در راه قهرمانی لیگ برتر من این دو تیم را رقیب پرسپولیس نمی‌بینم و معتقدم پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی قهرمان خواهد شد.

مشکل گلزنی یکی از مشکلات سرخ‌پوشان بود که با دبل کردن مغانلو به نظر یکی از مشکلات سرخ‌پوشان حل شد. نظر شما چیست؟

بله مغانلو خوب کار کرد و واقعاً ارزش‌های خودش را نشان داد. عناصر تهاجمی خوبی در پرسپولیس حضور دارند و من فکر می‌کنم با اضافه شدن آل‌کثیر و بقیه بازیکنان شرایط خط حمله پرسپولیس بهتر می‌شود و تیمی رقیب آنها نخواهد شد. خوشبختانه دست مربی باز است و یک دوجین بازیکن خوب در پرسپولیس جمع شده‌اند که قادرند خواسته‌های پرسپولیس را برآورده سازند.

آخرین سؤال ما هم به عملکرد شجاع بازمی‌گردد. او مدافع تاپ پرسپولیس بود اما در الریان نتوانست بازی‌هایی نظیر پرسپولیس را ارائه دهد؟

شجاع هنوز هم مدافع خیلی خوبی است اما شما باید این را هم در نظر بگیرید که او تک نفره نمی‌توانست مقابل تیم فعلی پرسپولیس را بگیرد و فشار تیم نایب قهرمان آنقدر زیاد بود که کمتر تیمی می‌تواند مقابل آن ایستادگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشق به وطن

      جناب پنجعلی با تمام احترامی که براتون قائل هستم .
      خوابشو ببینید . منتظر شگفتی باش امسال شرایط فرق داره .

      پاسخ ها

      • ابی

        احتمال قهرمان شدن گوآ بیشتر از کیسه هست

    • دیاباته

      توخواب

    • r.m

      جناب ششعلی چقد بی مزه حرف زدی الریان اولا تیم نبود ثانیا تیم پیروزی۱۲نفره بود شجاع هم با شما بود کلی هم فیلم وشو داخل بازی ازش دیدیم کلی هم خودش انداخت زمین تا وقت به سود تیم پیروزی تمام شه مکتب عبده همینه

    • بدون نام

      آقای پنجعلی خواب دیدی خیر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج