۱۱۱۰۴۲۹
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کلانی: پرسپولیسی‌ها دیگر خودخواه نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی سرمربی تصمیمی در لحظه می گیرد از همه چیز اگاه است و نباید کسی به آن ایراد بگیرد.

خبرگزاری مهر: حسین کلانی در خصوص سومین پیروزی متوالی پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوا هند که این تیم را با ۹ امتیاز در پایان دور رفت در صدر جدول قرار داد، گفت: چیزی جز خسته نباشید نمی‌توان به تیمی که تمام تلاش خود را می‌کند تا دل هوادارانش را شاد کند بگویم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آب و هوای گوا هند برای فوتبالیست‌های ایرانی بسیار سخت است چون آنها تجربه بازی در رطوبت بالای ۷۰ درصد را ندارند اما با جان و دل می‌جنگند و آرامش خود را در تمام بازی‌هایی که عقب افتادند حفظ کردند تا شکست را با پیروزی عوض کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی افزود: این تیم به استحکام لازم رسیده است. اتحاد تیمی پرسپولیس کم نظیر است و بازیکنان با رهبری سرمربی تیم یک هدف مشترک دارند. آنها دیگر خودخواه نیستند. جاه طلبی بازیکنان در راستای برد تیم است. آنها بدون حاشیه کار می‌کنند و همین موضوع باعث شده تا هوادار هم هوای‌شان را داشته باشد.

او درباره انتقاد از دادن پنالتی دوم پرسپولیس در بازی با گواه هند به محمدحسین کنعانی زادگان تصریح کرد: نمی‌توان درباره جزئیات تصمیماتی که در لحظه توسط بازیکن و مربی گرفته می‌شود اظهار نظر کرد. کسی حق ندارد به آن خرده بگیرد. هزاران دلیل وجود دارد که پنالتی اول را ترابی و پنالتی دوم را کنعانی زادگان می‌زند. باید نتیجه کلی را در نظر گرفت. من کنعانی زادگان را تا حدودی می‌شناسم و احساسم می‌گوید با تمام توان خود تلاش می‌کند تا تیمش نتیجه بگیرد. بازیکنی که تعصب دارد و برای موفقیت تیم هر کاری انجام می‌دهد نباید انتقاد کرد.

کلانی درباره احتمال حضور دوباره سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است و امسال هم لایق رسیدن به فینال خودش را نشان داده است. فکر می‌کنم مدیریت باشگاه نیز تعامل خوبی با کادر فنی دارد و این روند می‌تواند کمک فراوان به قهرمانی تیم کند.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان فصل جاری با برنامه مشخص‌تری وارد این رقابت‌ها شده‌اند و این موضوع به فوتبال ملی نیز کمک خواهد کرد چون تجربه بازیکنان ملی پوش این تیم‌ها بالاتر رفته و به تیم ملی ایران هم در شرایطی که اکثر بازی‌های دوستانه به خاطر کرونا معلق شده است کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه

    • بدون نام

      کیسه کشای جام ندیده

    • بدون نام

      پماد رایگان برای کیسه کشا....
      بدو که آتیش زدن به مالم

    • بدون نام

      کیسه

      پاسخ ها

      • اراد

        چه خوب است تعصب تیمتو داشته باشی در کنار ان شعور ادب هم باشه.

    • واقعیت!

      انشاله مرحله حذفی تا فینال مثل دوره قبل در قطر باشد

    • سعید

      واقعاکه هواداران تیم لنگی هرکاری بکنی اخرش شخصیت خودشان رانشان میدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج