جاباما
۱۱۱۴۴۳۹
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن پس از انتخابات

نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی با پیش بینی وضعیت بازار مسکن بر ضرورت کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی و توجه به وضع معیشت آحاد جامعه به خصوص کارگران تاکید کرد.

ایسنا: نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی با پیش بینی وضعیت بازار مسکن بر ضرورت کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی و توجه به وضع معیشت آحاد جامعه به خصوص کارگران تاکید کرد.

هادی ساداتی، در ارزیابی وضعیت بازار مسکن در سال جاری و با توجه به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: با توجه به طرح مجلس در خصوص جهش مسکن و چشم اندازی که در این زمینه در ارتباط با شرایط مسکن و افزوده شدن وام پیشنهاد شده و پیش نویسی که ارائه کردند، می توان امیدوار بود ولی معتقدم هر مقدار که از این طرف می خواهیم به موضوع توجهی بکنیم از آن طرف گسستی در برخی مسایل نظیر تورم ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه تحریم های خارجی نمی تواند بر امر مسکن و ساختمان سازی دخیل باشد، گفت: آنچه بر مسکن و ساخت و ساز اثرگذار است، تحریم داخلی، برخی سوء مدیریتها و افزوده شدن قیمتهای کذایی و حبابی مصالح ساختمانی است که تثبیت می شود.

ساداتی گفت: متاسفانه تلاشی برای پایین آمدن قیمتهای کذایی در بخش مصالح صورت نمی گیرد و قدرت پایین آوردن آن وجود ندارد، لذا امیدواریم در دولت جدید تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر ضرورت توجه به مسایل و مشکلات کارگران به ویژه کارگران ساختمانی در حوزه معیشت تاکید کرد و گفت: امسال درصدی به حقوق کارگران اضافه شد که جای تقدیر و تشکر دارد هم از وزیر کار و سایر وزیرانی که در خصوص این مصوبه نقش داشتند و هم تیم کارگری و کارفرمایی که کمک کردند و مصوبه را به تصویب رساندند ولی با همه تلاشهایی که در سایه همدلی صورت گرفت، معتقدم این مصوبه نمی تواند وضعیت معیشتی کارگران را پوشش دهد و هزینه های زندگی سخت آنها را جبران کند لذا درخواست ما این است که مسئولان توجه بیشتری به اقشار کارگری و کارگران ساختمانی داشته باشند.

ساداتی گفت: همه به نوعی دچار گرفتاری و مشکلات تورم، گرانی و قیمت کالاهای اساسی هستیم و کسی جز دولت نمی تواند قیمتها را مهار کند.انتظار داریم مسئولان به قیمتها توجه کنند و بازار را در کنترل داشته باشند و تلاش کنند از هفته آینده که بعد از هفته کارگر است وضع معیشت افراد چه کارگر چه غیرکارگر بهتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه همه دلالها و بانکها و ارگانهای دولتی دست از خرید و فروش بردارن درست میشه

    • بدون نام

      ازتورم وسوءمدیرت به خدا پناه مبریم!

    • حمید عزیزی

      ببینم تو که تقدیر و تشکر میکنی حقوقتان چقدر اگر تونستی با ماهی یه ملیون پانصد زندگی کنی بعد اراجیف بگو

    • م ..ا

      گرانی مسکن هیچ ربطی به گرانی مصالح ندارد.
      هر متر بنا 2.2 ملیون هزینه ساخت است.
      تا متری 20 ملیون خیلی فاصله.
      و خیلی آب در آن است.
      دلالی و ارز و خیانت شغل شده.

    • بدون نام

      والا یه کارگر الان در ماه ۲۶ روز کار کنه ۷۵۰۰ در امد داره همچون کم نیست من با ۳۲ سال سابقه معلمی ۷ ملیون میگیرم با مدرک لیسانس چرا فکر میکنید مزد کارگر کمه روزی ۲۹۰ مزد میگیرن

    • بدون نام

      البته معنی پیش بینی هم فهمیدیم

    • بدون نام

      اگر دولت بعدی ملی گرا و کشور دوست باشد و فقط منافع مملکت را در نظر بگیرد، سعی خواهد کرد قیمت مسکن را فقط با توان خرید جوانان و مستاجران متناسب گردانند نه با توان خرید پولهای نا مشروع سوداگران محتکر، و اقساط وام مسکن نیز کمتر از یک پنجم حقوق و در امد باشد نه اینکه بیشتر از حقوق و در امد، زیرا قیمت مسکن بستگی به سیاستهای دولت و مسئولان دارد و اینده و اقتدار کشور نیز در گرو رشد هر چه بیشتر جمعیت دارد که فقط با کاهش بیش از ۹۰ در صدی قیمت مسکن میسر میگردد، در غیر اینصورت گرانی مسکن در اینده مملکت را با کمبود جوانان به ویرانه تبدیل خواهد کرد، پس...در نتیجه...تا....و.....

    • ابراهیم حیدری بزرگ

      متوجه نشدم منظورش چه بود

    • بدون نام

      ی شیر حمام بدون لوازم جانبی خریدم ۳۸۰۰۰۰ هزار دیگه گرونی رو بگیر برو تازه ایرانی درجه ۳

    • بدون نام

      مسکن بالا هم که بره کی داره بخره ؟

    • بدون نام

      یک‌مشت‌آدم‌بیسواد‌پیش‌بینی‌میکنددوران‌جهلیت‌رفت

    • بدون نام

      تا این مسئولین حکومتی هستن ،همین آ ش و همین کاسه است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج