۱۱۱۸۴۰۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کسی در مناظر‌ها حریف آقای لاریجانی نخواهد شد

فعال سیاسی اعتدالگرا درباره پایگاه رأی علی لاریجانی با وجود عدم اقبال اصلاح طلبان از او گفت: آقای لاریجانی مستقل آمد، وابستگی به هیچ جریان و گروه سیاسی ندارد، نه دولت روحانی است و نه اصلاح طلب و اصولگرا. آقای لاریجانی بر پایه شخصیتی خودش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

نامه نیوز: علی لاریجانی امروز رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، در صورتی که تا هفته گذشته خیلی از یاران نزدیک او می گفتند «رئیسی بیاید لاریجانی نخواهد آمد و وقتی هم می آید که بداند پیروزی اش قطعی است». اما او در حالی کاندیدا شد که رئیسی قطعا ثبت نام می کند و در نظرسنجی ها نیز نزدیک به ۴۰ درصد اقبال مردمی دارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: چون با آمدن آقای رئیسی همه دارند کنار می کشند و می رفت که فضای انتخابات سرد شود بنابراین برای آنکه تنور انتخابات گرم تر شود به آقای لاریجانی تکلیف شد که ثبت نام کند.

وی افزود: در مناظرات قطعا کمتر کسی حریف آقای لاریجانی خواهد بود و احتمال آنکه فضا را بسیار بسیار به نفع خودش بچرخاند خیلی زیاد است و معتقدیم مردم براساس وزانت، شخصیت، علم و اطلاعات آقای لاریجانی رغبت بسیار زیادی به او نشان خواهند داد. هم اکنون براساس مشاوره هایی که به او دادند، دیدیم در ستاد وزارت کشور چقدر خوب مصاحبه کرد و گفت «کشور به سوپرمن نیاز ندارد».

فعال سیاسی اعتدالگرا درباره پایگاه رأی علی لاریجانی با وجود عدم اقبال اصلاح طلبان از او یادآور شد: آقای لاریجانی مستقل آمد، وابستگی به هیچ جریان و گروه سیاسی ندارد، نه دولت روحانی است و نه اصلاح طلب و اصولگرا. آقای لاریجانی بر پایه شخصیتی خودش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی افزود: مردم هم این دوره از همه این داستان ها گذشته اند این طور نیست که یک کسی فرمانی دهد و همه به تبعیت از او حرکت کنند. کسی که برای اقتصاد کشور برنامه داشته باشد به او رأی می دهند. ما معتقدیم که لاریجانی یک نامزد با برنامه و کاملی برای ریاست جمهوری است بنابراین مردم کف خیابان در بین همه کاندیداها از لاریجانی حمایت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج