۱۱۲۶۵۲۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نجات ۱۰نفر از آتش‌سوزی یک آپارتمان در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: با تلاش موفقیت‌آمیز آتش‌نشانان ۴ ایستگاه توانستیم آتش‌سوزی طبقه چهارم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار اقدسیه را مهار و ده نفر از ساکنان این آپارتمان را نجات دهیم.

ایسنا: معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: با تلاش موفقیت‌آمیز آتش‌نشانان ۴ ایستگاه توانستیم آتش‌سوزی طبقه چهارم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار اقدسیه را مهار و ده نفر از ساکنان این آپارتمان را نجات دهیم.

آتشپاد دوم مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز ۲۱ خردادماه، در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل منزلی در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در مشهد و گرفتار شدن ساکنان، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفا، حریق، امداد و نجات ایستگاه‌ ۳۰،۱۷،۷،۳۵ و نردبان پلتفرم آتش‌نشانی را به محل حادثه در بولوار اقدسیه در منطقه الهیه اعزام کرد.

نجات ۱۰نفر از آتش‌سوزی یک آپارتمان در مشهد

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، آتش‌سوزی در یک واحد آپارتمانی به متراژ ۱۵۰ متر مربع در مجتمعی پنج طبقه مسکونی به وقوع پیوسته و دود سمی ناشی از این حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مجتمع است که این اتفاق منجر به محبوسی ساکنان در داخل این منزل و طبقات بالایی این آپارتمان شده بود که بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول ضمن نجات ساکنان ۱۰ نفر از افراد حاضر در این مجموعه مسکونی که بین آن‌ها یک خانم دارای معلولیت نیز دیده می‌شد، را به محل امن منتقل کرده و گروه دوم نیز همزمان اقدام به مهار کامل آتش سوزی این منزل مسکونی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به ساکنان آسیبی وارد نشد و آتش نشانان اعزامی پس از اتمام عملیات ضمن ایمن سازی محل حادثه و انجام عملیات تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این آپارتمان به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند. شایان ذکر است،علت حادثه در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج