۱۱۲۶۹۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قاب ماندگار؛ انسان‌دوستی فراتر از رقابت!

در بازی دانمارک و فنلاند که اریکسن در حوالی دقیقه ۴۳ دچار بیهوشی شد، یک قاب جالب از بازیکنان تیم ملی فنلاند به ثبت رسید.

فوتبالی: در بازی دانمارک و فنلاند که اریکسن در حوالی دقیقه ۴۳ دچار بیهوشی شد، یک قاب جالب از بازیکنان تیم ملی فنلاند به ثبت رسید.

قاب ماندگار؛ انسان‌دوستی فراتر از رقابت!

این تصویر احتمالا ماندگار ترین عکس از رقابت های یورو 2020 باشد. بازیکنان فنلاند پس از دیدن شرایط بازیکن تیم رقیب، که کاملا از هوش رفته بود و وسط بازی به زمین افتاده بود، به زانو در آمدند و به زمین نشستند و آن ها هم شرایط روحی دشواری را داشتند تا مشخص شود که انسان دوستی بالاترین احساس در این شرایط است، احساسی که می تواند از رقابت سفت و سختی که بازیکنان در زمین با هم دارند و برای پیروزی می جنگند، بسیار بالاتر و فراتر باشد.

کافی است به یکی دو ثانیه قبل از بیهوشی و زمین خوردن کریستین اریکسن دقت کنید، بازیکنان فنلاند به طور دقیق و جدی حواسشان به اریکسن است تا او را یارگیری کنند و مانع از حرکات او پس از دریافت توپ شوند. حتی لحظه ای که بازیکن دانمارک، پرتاب اوت را انجام میدهد، بازیکنان فنلاند همچنان توپ را تعقیب می کنند، تا اینکه اریکسن به زمین می افتد و متوجه شرایط بحرانی می شوند.

پس از بیهوشی اریکسن دو صحنه بسیار جالب رقم می خورد که نشانه اتحاد برای انسان دوستی، فراتر از هر چیز دیگری است.

اولی به زانو درآمدن و نشستن بازیکنان فنلاند است، آن هم در حالی که تا لحظاتی قبل به طور جدی در حال پیگیری بازی و تلاش برای شکست رقیب خود بودند، اما شرایط روحی آن ها پس از اتفاقی که افتاد کاملا تغییر کرد.

دومی هم حلقه زدن بازیکنان تیم ملی دانمارک به دور کریستین اریکسن بود، گویی که تمام آن ها یکی شده اند و تنها و خواسته آن ها بهبودی اوضاع کریستین اریکسن است. این صحنه زمانی رقم خورد که کادر پزشکی در حال رسیدگی به شرایط کریستین اریکسن بود و پس از آن تصمیم به بیرون بردن او از ورزشگاه گرفته شد.

قاب ماندگار؛ انسان‌دوستی فراتر از رقابت!

چیزی که در این بازی پیش آمد و باعث شد تا به فکر فرو رویم، فاصله بسیار اندک مرگ و زندگی و پیش آمدن شرایط بحرانی است؛ شرایطی که می تواند تمام انسان ها را اعم از رفیق و رقیب متحد کند. البته که اریکسن پس از این حمله قلبی اکنون در بیمارستان بستری است و شرایطش رو به بهبودی است.

یک اتفاق دیگر که باعث شد زیبایی های فوتبال نمایان شود، فریاد تماشاگران بود. هواداران فنلاند و دانمارک پس از اتفاقی که برای اریکسن افتاد به طور یک‌صدا و متحدانه کریستین اریکسن را صدا می زدند چیزی که در حالت عادی در فوتبال دیده نمی شود.

فراموش نکنیم که نوع‌دوستی فراتر از تمام حواس انسانی حتی حس رقابت است، اگر به این قضیه پی نبردید کافی است به شرایطی که پس از بیهوشی اریکسن پیش آمد فکر کنید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج