میزان مشارکت ۴۲درصد برآورد شد
قالیشویی ادیب_هدر
لاویه_هدر
قالیشویی ادیب_هدر
لاویه_هدر
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی ادیب_هدر
لاویه_هدر
ایرانیان - f تبلت1111
فرش مرتضوی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
دکتر نداف کرمانی 1
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
دکتر نداف کرمانی 3
فرش مرتضوی_3
دکتر نداف کرمانی 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
فرش مرتضوی_ 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
فرش مرتضوی_2
دکتر نداف کرمانی 2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۱۱۲۷۷۳۳
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
۱۸۱۹
بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایران بعد از برگزاری سومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت در انتخابات ۴۲ درصد محاسبه شده است.

ایسنا: بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایران بعد از برگزاری سومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت در انتخابات ۴۲ درصد محاسبه شده است.

مرکز افکارسنجی ایران (ایسپا) در آخرین نظرسنجی خود از افرادی که در انتخابات مشارکت می‌کنند پرسیده است که «روز شنبه سومین مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد. آیا شما این مناظره را دیدید؟». ۳۴.۸ درصد از پاسخگویان مناظره سوم را تماشا کردند و در مقابل ۶۵.۲ درصد به این سوال پاسخ منفی داده‌اند.

ایسپا همچنین در این نظرسنجی درباره مشارکت کردن یا نکردن جامعه آماری خود در انتخابات پیش رو پرسیده است که بر اساس آخرین برآورد بعد از برگزاری سومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت در انتخابات ۴۲ درصد محاسبه شده است.

مرکز افکار سنجی ایران در پرسش دیگری از کسانی که گفتند در انتخابات شرکت می‌کنند، پرسیده است که «برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، نامزد مورد نظرتان برای رای دادن را انتخاب کرده‌اید یا خیر؟» ۷۳.۲ درصد از پاسخگویانی که در انتخابات مشارکت می‌کنند گفتند، نامزد مورد نظر را انتخاب کرده‌اند و در مقابل ۲۶.۴ درصد هنوز نامزد مورد نظرشان را انتخاب نکرده‌اند. ۰.۴ درصد هم به این سوال پاسخ ندادند.

در پاسخ به است پرسش که «اگر الان انتخابات برگزار شود به چه کسی رای می‌دهید؟» از میان افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند، ۶۰.۶ درصد ابراهیم رئیسی، ۸ درصد محسن رضایی، ۳.۵ درصد سعید جلیلی، ۳.۷ درصد عبدالناصر همتی، ۳.۱ درصد امیرحسین قاضی زاده هاشمی، ۳ درصد علیرضا زاکانی و ۰.۷ درصد محسن مهرعلیزاده را برگزیده‌اند. ۱۷.۴ درصد به این سوال پاسخ ندادند.

از شهریور ۱۳۹۹ تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در مجموع ۱۱ موج نظرسنجی انتخاباتی از سوی ایسپا با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور اجرا شد (هشت موج به شیوه مصاحبه تلفنی با اندازه نمونه تقریبی ۱۵۰۰ نفر و سه موج به شیوه مصاحبه حضوری در میادین و معابر با اندازه نمونه ۵۱۰۰ نفر). موج یازدهم نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور (شهر و روستا) و اندازه نمونه ۵۰۹۴ نفر از طریق مصاحبه حضوری در میادین و معابر شهرها و روستاها در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ اجرا کرده است.

انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:15
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
فرش ریحان 1
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
فرش تارنگ_1
اپیلاسیون نانا 3
شیرآلات زمانی_3
فرش تارنگ_3
فرش ریحان 3
فرش ریحان 4
فرش تارنگ_4
شیرآلات زمانی_4
اپیلاسیون نانا 4
فرش ریحان 2
فرش تارنگ_2
اپیلاسیون نانا 2
شیرآلات زمانی_2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
چوب و هنر _فوتر موبایل
کالابرد_فوترموبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
استیل رگال_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
شفا_فوترموبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
فرش تارنگ_فوتر موبایل
سفیر بار ساقدوش_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
ایرانیان- فوتر موبایل222
فنی آتل_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر
استیل رگال_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر
فنی آتل_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
چوب و هنر _فوتر
شفا_فوتر
سفیر بار ساقدوش_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
قالیشویی ادیب_فوتر
کالابرد_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222
دیاکو_فوتر داخلی
فرش تارنگ_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر