۱۱۲۸۰۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رونالدو راهی اولدترافورد می‌شود؟

باشگاه منچستریونایتد با انتشار عکسی از رونالدو در اینستاگرام خود بر شایعات پیرامون بازگشت این فوق ستاره به اولدترافورد افزود.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو این روزها مشغول رکوردشکنی در مسابقات یورو ۲۰۲۰ است و گفته است که تمام تمرکزش را به بازی های تیم ملی پرتغال اختصاص داده و به چیز دیگری فکر نمی کند.

اما آینده کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار دارد. به نظر می رسد که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت هم یووه و هم رونالدو به دنبال جدایی هستند. قرارداد CR۷ با این باشگاه یک سال دیگر تمام می شود و رونالدو دیروز در مصاحبه پیش از مسابقه برابر مجارستان اعلام کرد امکان رخ دادن هر اتفاقی برای فصل بعد وجود دارد.

رونالدو راهی اولدترافورد می‌شود؟

باشگاه منچستر یونایتد پس از پایان بازی پرتغال و مجارستان که با دبل کریستیانو رونالدو 3-0 به سود پرتغال به پایان رسید، با انتشار پستی در اینستاگرام خود هم از ستاره سابق خود تمجید کرد و هم بر شدت شایعات و گمانه زنی ها در باره بازگشت احتمالی رونالدو به اولدترافورد افزود.

در پست اینستاگرامی یونایتد تصویری از کریستیانو رونالدو در پیراهن شیاطین سرخ منتشر شده و زیر آن نوشته شده است: "همیشه متمرکز".

در همین راستا گاتزتا دلااسپورت مدعی شده است که رونالدو در پنجره تابستانی امسال پیشنهادی با دستمزد سالی 21 میلیون یورو از باشگاه قدیمی خود منچستر یونایتد دریافت کرده است. همچنین در این گزارش آمده که برای جلب رضایت یوونتوس و در صورتی که دو طرف توافق کنند، ممکن است پل پوگبا راهی یوونتوس شود و بعد از پنج سال دوباره لباس تیم سابق خود را بر تن کند. رونالدو در حال حاضر نزدیک به 32 میلیون یورو در سال حقوق می گیرد و برای بازگشت به یونایتد باید به کاهش حدود 10 میلیون یورویی دستمزد خود رضایت بدهد.

حضور رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال در بازی روز گذشته این تیم برابر مجارستان باعث شد که او یک رکورد دیگر را نیز به نام خود کند. به این ترتیب رونالدو تبدیل به اولین بازیکنی شد که در تاریخ مسابقات یورو در پنج دوره مختلف حضور پیدا کرده است. همچنین فوق ستاره پرتغالی سی و نهمین بازی خود را در یک تورنمنت معتبر ملی(یورو / جام جهانی) انجام می داد تا با عبور از شواین اشتایگر به رکوردار تعداد بازی در تورنمنت های معتبر در میان بازیکنان اروپایی تبدیل شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج