جاباما
۱۱۳۳۱۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهاجم تراکتور به بازی با استقلال می‌رسد

پیمان بابایی مهاجم تراکتور که نزدیک به ۴۰ روز پیش دچار مصدومیت شده بود، می‌تواند تیمش را در بازی با استقلال همراهی کند.

ورزش سه: پیمان بابایی مهاجم تراکتور که نزدیک به ۴۰ روز پیش دچار مصدومیت شده بود، می‌تواند تیمش را در بازی با استقلال همراهی کند.

استقلال و تراکتور روز سه شنبه در دیداری حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. تبریزی ها که پس از تغییرات در کادرفنی تیمشان باید یک نبرد بزرگ را مقابل شاگردان مجیدی برگزار کنند، می توانند از مهاجم تیمشان بهره ببرند.

پیمان بابایی مهاجم تراکتور که در نقل و انتقالات زمستانی از ماشین سازی به این تیم پیوسته بود، در دقیقه ۲۰ جدال فولاد و تراکتور بود که دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد که رسول خطیبی سرمربی وقت تراکتور مجبور شد خیلی زود به سراغ انجام تعویض‌های خود برود و محمد خرم‌الحسینی را به جای بابایی به میدان فرستاد.

در بررسی های اولیه در اهواز، پارگی همسترینگ و دوری چند ماهه از میادین برای او پیش بینی شد اما با صادر شدن جواب MRI مشخص شد که پیمان بابایی برای رفع مصدومیت خود نیاز به ۶ هفته استراحت داشت.

بابایی حالا که دوران نقاهتش را به مدت ۴۰ روز پشت سر گذاشته است، روز گذشته یکبار دیگر آزمایش MRI داد و مشخص شد او از بند آسیب دیدگی رهایی یافته و می تواند با حضور در تمرینات تراکتور، در صورت صلاحدید کادرفنی مقابل استقلال بازی کند.

این بازیکن که با درخشش در ماشین سازی و به ثمر رساندن ۶ گل، توجه کادرفنی وقت تراکتور را به خودش جلب کرد، در ۱۳ دیداری که در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای قرمزپوشان تبریزی به میدان رفته، موفق به گلزنی نشده است.

پیمان بابایی مهاجم تراکتور که نزدیک به ۴۰ روز پیش دچار مصدومیت شده بود، می‌تواند تیمش را در بازی با استقلال همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج