۱۱۴۰۶۵۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طوفان در آمریکا با سرعت ۹۵ کیلومتر

طوفان در ایالت‌های مختلف آمریکا با سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت، در ۲۴ ساعت گذشته موجب قطعی برق ۹۲ هزار خانوار شکسته شدن درختان و بسته شدن راه‌های ارتباطی در برخی مناطق شده است.

ایرنا: طوفان در ایالت های مختلف آمریکا با سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت ، در ۲۴ ساعت گذشته موجب قطعی برق ۹۲ هزار خانوار شکسته شدن درختان و بسته شدن راه های ارتباطی در برخی مناطق شده است.

وب سایت (poweroutage.us) که قطعی برق را در تمام ایالات آمریکا به صورت شبانه روزی مورد رصد قرار می دهد در آخرین گزارش ارائه شده در وب سایت خود اعلام کرد که طوفان های تند همراه با بادهای شدید باعث قطع شدید برق در چندین ایالت آمریکا شد.

براساس این گزارش، از ظهر پنجشنبه بیش از ۹۲ هزار خانوار آمریکایی با مشکل دریافت برق مواجه بوده اند این در حالی که در صبح پنجشنبه آمار افرادی که برق نداشته اند چیزی فراتر از ۱۲۰ هزار خانوار رفته بود.

طبق آمار ارائه شده ایالت ویسکانسین جایی که تقریباً ۵۵ هزار نفر هنوز برق ندارند، با شدیدترین عواقب طوفان روبرو شده است.

علاوه براین نزدیک به ۳۰ هزار نفر از ساکنان ایالت های میشیگان و ایلینوی دچار خاموشی شده اند در حالی که ایالت ویرجینیا گزارش داده است که تقریباً هشت هزار مشتری نیز برق ندارند.

امسال سراسر آمریکا و بخش‌هایی از کانادا گرمای بی سابقه‌ای را تجربه می‌کنند. گرمای هوا و وزش بادهای شدید موجب شده بسیاری از مناطق جنگلی در این مناطق دچار آتش سوزی‌های گسترده شود.

در هفته‌های اخیر به دلیل تداوم گرمای هوای شدید و نیز گسترش خشکسالی هزاران هکتار از اراضی جنگلی در آتش سوخت و نیروهای امدادی حتی با کمک تجهیزات ارتش هم نتوانستند به صورت کامل این حریق‌ها را کنترل کند.

در آمریکا بسیاری از مردم از بیم سوختن در آتش مجبور به ترک خانه هایشان شدند. همچنین صدها نفر در اثر گرمازدگی و حوادث ناشی از آن مانند آتش سوزی‌ها جان خود را از دست دادند.

دانشمندان می گویند تغییرات اقلیمی فراتر از حد تصور در حال لطمه زدن به کره زمین است. کشورهای صنعتی که بزرگترین تولید کنندگان گازهای گلخانه ای در جهان هستند، اکنون درگیر سیل، خشکسالی، طوفانی و آتش سوزی های گسترده هستند.

با این وجود، منافع این کشورها مانع از اتخاذ یک رویکرد جهانی برای کنترل گازهای گلخانه ای شده است. با این حال، کشورهای صنعتی در تلاش هستند بار مسئولیت کاهش تولید گازهای گلخانه ای را به دوش کشورهای در حال توسعه قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج