جاباما
۱۱۴۱۵۷۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عارف: امیدواریم بدنه دولت روحانی قلع و قمع نشود

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: ما توقع نداریم که در رأس کابینه از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استفاده شود، اما این توقع را داریم که بدنه دولت فعلی قلع و قمع نشود و دولت سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و براساس شایستگی، کارآمدی و شاخص‌های توانایی و اقتدار و همراهی با دولت تشکیل شود.

ایلنا: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: ما توقع نداریم که در رأس کابینه از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استفاده شود اما این توقع را داریم که بدنه دولت فعلی قلع و قمع نشود و دولت سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و براساس شایستگی، کارآمدی و شاخص‌های توانایی و اقتدار و همراهی با دولت تشکیل شود.

محمدرضا عارف به سوالات مختلفی درباره انتخابات ریاست جمهوری، مسائل روز کشور و وضعیت جریان اصلاحات پاسخ گفت .

رئیس بنیاد امید ایرانیان در بخشی از این گفت‌وگو در خصوص پیش‌بینی‌ خود از کابینه دولت سیزدهم و حضور اصلاح‌طلبان در این کابینه، اظهار کرد: من اطلاعی از کابینه دولت سیزدهم ندارم و اطلاعات من در حد اطلاعات رسانه‌هاست. قطعاً ما توقع نداریم که از اصلاح‌طلبان در رأس کابینه استفاده شود.

وی افزود: عموماً باید در چینش کابینه شایسته‌سالاری مدنظر قرار گیرد و بین رئیس‌جمهور و اعضای کابینه باید اعتماد و صمیمیت وجود داشته باشد، بنابراین ما توقع نداریم که در رأس کابینه از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استفاده شود اما این توقع را داریم که بدنه دولت فعلی قلع و قمع نشود و دولت سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و براساس شایستگی، کارآمدی و شاخص‌های توانایی و اقتدار و همراهی تشکیل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت باید افراد کارآمد را به کار بگیرد، گفت: به نظر من بهتر است با سعه صدر روی توانایی افراد دقت شود. کسانی که موفق بودند و عملکرد مثبتی داشتند و آمادگی همکاری با دولت را دارند، به کار گرفته شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر آقای رئیسی به شعاری که دادند پایبند باشند و دولتی فراجناحی تشکیل دهند، ما خوش‌بین هستیم که دولت سیزدهم، بتواند دولت موفقی شود.

گفتنی است مشروح گفت‌وگو با رئیس بنیاد امید ایرانیان طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قطعه نه
      منفجر بشه
      پودر بشه بی رحمها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج