۱۱۴۱۸۳۶
۵۰۸۳
۵۰۸۳
پ

مرد جنایتکار صحنه قتل همسرش را بازسازی کرد

مردی که در درگیری با همسرش، او و خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، ۵روز پس از جنایت به محل حادثه برگردانده شد تا صحنه قتل را بازسازی کند.

همشهری: مردی که در درگیری با همسرش، او و خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، ۵روز پس از جنایت به محل حادثه برگردانده شد تا صحنه قتل را بازسازی کند.

این جنایت خانوادگی شامگاه سوم مرداد‌ماه امسال در خیابانی واقع در محله حاجی‌آباد سنندج اتفاق افتاد و ماجرا از این قرار بود که مردی از مدت‌ها قبل با همسرش دچار اختلاف شده بود. با بالاگرفتن این اختلافات مرد خشمگین نقشه قتل همسرش را کشید. او آن شب درحالی‌که سوار بر خودرواش بود سد راه همسرش و خواهر او شد و شروع به تیراندازی به‌سوی آنها کرد. در جریان این تیراندازی همسر و خواهر همسر این مرد به قتل رسیدند. به‌دنبال این جنایت قاتل فراری و تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد.

مرد جنایتکار صحنه قتل همسرش را بازسازی کرد

شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد که قاتل از سنندج خارج شده و به یکی از استان‌های همجوار گریخته است. در این شرایط بود که مأموران به ردزنی متهم ادامه دادند تا اینکه صبح روز جمعه توانستند او را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان دستگیر کنند. او که از همسرش 2فرزند دارد در بازجویی‌ها انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت بعد از قتل قصد خروج از کشور را داشت که دستگیر شد.

مرد جنایتکار صحنه قتل همسرش را بازسازی کرد

در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم روز گذشته توسط مأموران به محل وقوع جنایت منتقل شد. درحالی‌که منطقه تحت نظر مأموران قرار داشت او در حضور مقام قضایی و کارآگاهان پلیس صحنه جنایت را بازسازی کرد و جزئیات بیشتری از قتل همسر و خواهر همسرش را بازگو کرد. او که به‌نظر می‌رسید از کرده‌اش پشیمان است گفت به‌خاطر عصبانیت دست به این کار زده است. با پایان بازسازی صحنه جنایت متهم سوار بر خودروی پلیس به بازداشتگاه منتقل شد و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج