۱۱۴۳۲۵۴
۱۰ نظر
۵۱۴۰
۱۰ نظر
۵۱۴۰
پ

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

شارلیز ترون بازیگر دوست داشتنی سینما ۴۶ ساله شد. استعداد او در کنار چهره زیبایش باعث شده که با وجود بازی در ژانر‌های محدود، بازی‌هایش هرگز تکراری و خسته کننده به نظر نرسد.

پروشات: شارلیز ترون بازیگر دوست داشتنی سینما ۴۶ ساله شد. او از آن دسته بازیگرانی است که با توجه به مفهوم فیلم به ظاهر و گریم خود توجه می‌کند. او همیشه سعی می‌کند در فیلم‌های منفی نقش‌های متفاوت را برعهده بگیرد. استعداد او در کنار چهره زیبایش باعث شده که با وجود بازی در ژانر‌های محدود، بازی‌هایش هرگز تکراری و خسته کننده به نظر نرسد. با توجه به تلاش او برای ایفای نقش‌هایش در اینجا می‌خواهیم ۲۰ فیلم برتر که او در آن‌ها بهترین بازی را ارائه کرده به شما معرفی کنیم.

۱. هیولا - Monster - ۲۰۰۳

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

این بازیگر برای بازی در نقش آیلین وورنوس (فاحشه و قاتل سریالی) اولین جایزه اسکار خود را دریافت کرد، بنابراین باید حتماً این فیلم را تماشا کنید.

۲. مکس دیوانه: جاده خشم - Mad Max Fury - ۲۰۱۵

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

اگر به دنبال فیلمی می‌گردید که از شدت هیجان و ترس میخکوبتان کند، "مکس دیوانه" بهترین انتخاب است. میتوان بار‌ها این فیلم را تماشا کرد و از ضرب آهنگ تند و داستان ترسناک اش خسته نشد. داستان ترسناکی که در آینده می‌گذرد و جنگ نابرابر و زشت انسان‌ها بر سر قدرت و منابع آب را نشان می‌دهد، زمین خشکیده و انسان‌ها در ظاهر و باطن، از انسانیت فاصله گرفته اند. اما در این میان روزنه‌ی امیدی برای گروهی از انسان‌های آزاده برای شروع زندگی دوباره‌ای قرار دارد. علاوه بر داستان مهیج و تدوین پویا، بازی تحسین برانگیز "شارلیز ترون" و "تام هاردی" به هرچه زیباتر شدن فیلم کمک کرده است.

۳. سرزمین شمالی - North Country - ۲۰۰۵

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

یک فیلم درام درباره زنی به نام جوزی ایمز که از دست همسر ظالمش گریخته و می‌خواهد از دو فرزندش حمایت کند. شارلیز ترون با شجاعت و توانایی زیادی نقش جوزی ایمز را بازی می‌کند.

۴. وکیل مدافع شیطان - The Devil's Advocate - ۱۹۹۷

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

یک فیلم ترسناک و معروف آمریکایی درباره تقابل انسان و شیطان که از رمانی به همین نام اقتباس شده است و کیانو ریوز، آل پاچینو و شارلیز ترون در آن نقش آفرینی می‌کنند.

۵. مردان افتخار - Men of Honor - ۲۰۰۰

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

یک فیلم درام واقعی براساس داستان کارول براشیر، اولین ملوان آفریقایی-آمریکایی نیروی دریایی ایالات متحده و کارآموزش. شارلیز ترون در این فیلم نقش گوین ساندی را ایفا می‌کند.

۶. جو یانگ نیرومند - Mighty Joe Young - ۱۹۹۸

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

این فیلم یک بازسازی از فیلمی به همین نام ساخته سال ۱۹۴۹ است که در گیشه بسیار پرفروش بود. ژانر این فیلم ترسناک است؛ با این وجود، عناصر جذابیت، دوستی، شجاعت و عشق هم در آن دیده می‌شود. مطمئناً از اجرای شارلیز ترون در این فیلم لذت خواهید برد.

۷. به دام افتاده - Trapped - ۲۰۰۲

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

این فیلم براساس رمان پرفروش ۲۴ ساعت (۲۴ Hours) ساخته شده و یک فیلم تریلر جنایی آلمانی است. این فیلم تلاش زوجی را نشان می‌دهد که دخترشان توسط یک سارق با تجربه به گروگان گرفته شده است.

۸. بزرگسال جوان - Young Adult - ۲۰۱۱

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

شارلیز ترون در این فیلم نقش یک نویسنده الکلی رمان‌های بزرگسالانه به نام مویس را ایفا می‌کند که به زادگاهش بازگشته و با دوست پسر قبلی‌اش که ازدواج موفقی داشته و دخترش تازه به دنیا آمده، مجدداً رابطه‌ای را آغاز می‌کند. او در این فیلم نقش موفقی داشته است.

۹. بلوند اتمی - Atomic Blonde - ۲۰۱۷

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

اگر به فیلم‌هایی با موضوع جاسوسی علاقه دارید حتما این فیلم را تماشا کنید. شارلیز ترون در این فیلم نقش جاسوسی را دارد که موظف به پیدا کردن لیستی از مأموران دوجانبه است که در حال قاچاق به غرب می‌باشند. صحنه‌های اکشن و جلوه‌های تصویری این فیلم خیره کننده و جذاب اند و فیلم داستان مهیج و بی عیب و نقصی را دنبال می‌کند.

۱۰. قوانین خانه سایدر - The Cider House Rules - ۱۹۹۹

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

فیلمی درباره یک پسر خوش قلب که در یتیم خانه بزرگ شده و تلاش کرده تا یک پزشک شده و برای تجربه دنیای بیرون، یتیم خانه را ترک کند. این فیلم به بسیاری از مشکلات اجتماعی اشاره می‌کند.

۱۱. سفید برفی و شکارچی - Snow White and the Huntsman - ۲۰۱۲

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

این فیلم از افسانه سفید برفی اقتباس شده که شارلیز ترون نقش ملکه شیطانی را ایفا کرده و می‌خواهد سفید برفی را نابود کند. شارلیز ترون، کریستین استوارت و کریس همسورث از جمله بازیگران این فیلم هستند. نسخه دوم این فیلم نیز در سال ۲۰۱۶ اکران شد که شارلیز ترون در آن فیلم در کنار کریس همسورث، امیلی بلانت و جسیکا چستین ایفای نقش می‌کند.

۱۲. هنکاک - Hancock - ۲۰۰۸

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

این فیلم درباره ابرقهرمانی است که با رفتار‌های نامناسب اش تمام شهر را به هم ریخته است؛ اما خودش را تغییر می‌دهد تا در مقابل دیگران چهره بهتری داشته باشد. شارلیز ترون در این فیلم نقش مری امبری را ایفا می‌کند. شارلیز ترون در این فیلم همبازی ویل اسمیت است.

۱۳. دشت سوزان - The Burning Plain - ۲۰۰۸

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

داستان ابتدا در اواخر سال‌های ۱۹۹۰ میلادی را نشان می‌دهد که زنی به نام جینا که علاوه بر همسر، ۴ فرزند هم دارد در شهر کوچیکی در نیومکزیکو زندگی می‌کند و درآنجا با مردی دیگر که وی نیز زن و بچه دارد، رابطه پیدا میکند. این دو با هم رابطه‌ای مخفیانه دارند، اما دختر جینا متوجه این رابطه مخفیانه می‌شود و..

در قسمت دوم فیلم، داستان در حدود یک دهه بعد روایت می‌شود. جاییکه سیلویا در یک رستوران کار می‌کند و شخصی به پیشش می‌رود به وی می‌گوید که دوست دوران نوجوانیش در یک حادثه دچار مصدومیت شدیدی شده‌است و ممکن است زنده نماند.

۱۴. یک میلیون راه برای مردن در غرب - ۲۰۱۴ - A Million Ways to Die in the West

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

یک فیلم با ژانر کمدی که یک زن جوان رازآلود به نام آنا توجه آلبرت تنها را جلب می‌کند. او باید شجاعت به خرج داده و با همسر آنا که یک تیرانداز حرفه‌ای است دوئل کند. لیام نیسون (Liam Neeson) و آماندا سایفرد (Amanda Seyfried) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۱۵. کسب و کار ایتالیایی - The Italian Job - ۲۰۰۳

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

این فیلم درام اکشن یکی از فیلم‌های فانتزی سال ۲۰۱۳ است که در آن چارلی کروکر و تیمش برای سرقت یک طلا از همکار قبلی‌شان برنامه ریزی می‌کنند تا در مقابل خیانت او انتقام بگیرند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، جیسون استاتهام (Jason Statham) و ادوارد نورتون (Edward Norton) اشاره کرد.

۱۶. مکان‌های تاریک - ۲۰۱۵ - Dark Places

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

"شارلیز ترون" در این فیلم نقش دختری به نام "لیبی دی" را بازی می‌کند که زمانی که تنها ۷ سال داشته، پدر و مادرش به طرز وحشیانه‌ای جلوی چشمانش به قتل می‌رسند. حال که ۲۵ سال از آن حادثه می‌گذرد او قبول می‌کند که با حقایق دردناک آن شب روبرو شود و مسیر جدیدی را در زندگی اش به وجود می‌آورد.

۱۷. بامب‌شل - ۲۰۱۹ - Bombshell

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

شارلیز ترون در فیلم "بامب شل" نقش یکی از کارکنان خبرگزاری فاکس نیوز را بازی می‌کند که در برکناری رئیس این شبکه به اتهام آزار جنسی نقش داشته است. بازی و ظاهر متفاوت این بازیگر ۴۴ ساله‌ی برنده اسکار در این فیلم مورد توجه زیادی قرار گرفت و بسیاری از همان ابتدا او را لایق دریافت جایزه اسکار دانستند.

۱۸. تالی - Tully - ۲۰۱۸

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

والدین بودن دشوار است و سروکله زدن با کار‌های خانه و کودکان دردسر زیادی دارد. "تالی" به چنین دردسر‌هایی می‌پردازد. مارلو، با بازی زیبای شارلیز ترون، مادر دو فرزند است که یکی دیگر هم در راه دارد. او آنقدر درگیر کار‌ها شده که خودش را فراموش کرده است. زمانی که مارلو از مسئولیت‌ها خسته شده تالی به سراغش می‌آید. تالی یک پرستار شب است که به مارلو کمک می‌کند به همه کار‌ها رسیدگی کند، از بچه‌ها گرفته تا همسرش. گرچه این فیلم چندان غم انگیز نیست، اما اگر صاحب فرزند باشید، تماشای سختی‌های والدین می‌تواند اشک تان را درآورد.

۱۹. لانگ شات - ۲۰۱۹ - Long Shot

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

ست روگن در این فیلم نقش یک روزنامه نگار سیاسی مشکل ساز را بر عهده دارد که دوباره با پرستارش که عشق دوران کودکی اوست (ترون)، و حالا وزیر امور خارجه کشور شده، ملاقات می‌کند. این بازیگر برنده جایزه اسکار (ترون)، تا به الان ثابت کرده که قادر است در هر ژانری، خوش بدرخشد، اما باز هم شگفت انگیز است که توانست در فیلمی کمدی به همراه روگن به این خوبی نقش آفرینی کند. اما راحتی او باعث شد رابطه صحنه‌ای کمدی- رمانتیک او و روگن به قدری دیدنی باشد که "تیری در تاریکی" به فیلمی دلگرم کننده و شاد تبدیل شود. این فیلم از آن دسته‌ای است که حتی قبل از دیدنش به آن علاقمند می‌شوید. این فیلم یک داستان کمدی-عاشقانه زیباست که با داستان شخصیت محور خود به یکی از بهترین‌های این ژانر تبدیل شده است.

۲۰. نگهبانانی از دیرباز - ۲۰۲۰ - The Old Guard

بهترین‌های شارلیز ترون؛ کراش پسران سرزمینم

بدون شک "شارلیز ترون" موفق‌ترین بازیگر زن حال حاضر است که حضورش در یک فیلم ضامن موفقیت آن است. جدیدترین فیلم او "نگهبانانی از دیرباز" از نتفلیکس اثر موفقی است که براساس یک کتاب کمیک به همین نام ساخته شده و چیزی بیشتر از فیلمی با صحنه‌های اکشن است.

داستان درباره گروهی مزدور است که خود را شفا داده و نامیرا هستند. آن‌ها دختری مشابه با چنین قدرت‌هایی را کشف می‌کنند. با این حال کسی به قدرت آن‌ها پی برده و حالا باید رازشان را پنهان کنند. همچنین نباید اجازه دهند از قدرتشان سواستفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاهکارش نیست در میان ابرها با جود لاو کروز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالم از این قیافه های عروسکی بهم می خوره اصلا همدلی بر انگیز نیستند چون شبیه آدمیزاد نیستند بگذریم که چقدر زن با استعداد بخاطر زیبا نبودن حذف میشن تا این زیبارویانِ نهایتا متوسط بازیگر بشن!

    • بدون نام

      هیولا بیخودی انقدر زشتش کردن الکی

    • بدون نام

      مد مکس عالی بود نداشتن دست بی دلیل بود

    • فامیل دور

      خیلی خوشگله..

    • بدون نام

      کی گفته این بازیگر مورد علاقه پسران سرزمینته؟

    • سکوت!

      اینکه تو.هر کدوم، قیافش یه شکله،اما آبرو نازک چ بش میاد

    • بدون نام

      چرا فیلم بی نظیر sweet november رو از قلم انداختی

    • الهه

      سریع و خشن ۹

    • بدون نام

      کراش پسران سرزمینت جنیفر لوپزه نه ایشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج