۱۱۴۴۳۶۴
۵۱۷۷
۵۱۷۷
پ

جستجو برای کشف بقایای قربانیانِ قاتل آبنباتی

۴۸سال پس از کشته شدن یکی از بدنام‌ترین قاتلان سریالی آمریکا و کشف بقایای اجساد ۲۸پسر نوجوان در خانه‌اش، رئیس بخش جست‌وجو و کشف تگزاس از آغاز عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن بقایای ۲۰قربانی دیگر که احتمال می‌رود قاتل سریالی بعد از کشتن آنها، اجسادشان را در زمین‌های اطراف خانه‌اش دفن کرده باشد، خبر داد.

همشهری: ۴۸سال پس از کشته شدن یکی از بدنام‌ترین قاتلان سریالی آمریکا و کشف بقایای اجساد ۲۸پسر نوجوان در خانه‌اش، رئیس بخش جست‌وجو و کشف تگزاس از آغاز عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن بقایای ۲۰قربانی دیگر که احتمال می‌رود قاتل سریالی بعد از کشتن آنها، اجسادشان را در زمین‌های اطراف خانه‌اش دفن کرده باشد، خبر داد.

این جست‌وجو قرار است از طریق تجهیزاتی انجام شود که به تازگی توانسته‌اند در کشف اجساد قربانیان دفن شده در اعماق زمین به کمک پلیس بیایند و اسرار این پرونده مخوف را فاش کنند.

جستجو برای کشف بقایای قربانیانِ قاتل آبنباتی

به نقل از هیوستون پرس، نام دین کورل، قاتل سریالی پسران نوجوان تگزاس در دهه1970 میلادی در رسانه‌های آمریکا مطرح شد. در آن زمان، کارآگاهان پلیس که در جریان ناپدید شدن مرموز پسران نوجوان در تگزاس قرار گرفته بودند، تحقیقات گسترد‌ه‌ای را برای پی بردن به سرنوشت آنها آغاز کرده بودند تا اینکه با کشته شدن مردی به نام دین‌ کورل در خانه‌اش، معلوم شد که او قاتل سریالی پسران نوجوان بوده و در جریان 3سال فعالیت مجرمانه، توانسته بود ده‌ها پسر نوجوان را به خانه‌اش کشانده و بعد از شکنجه و تجاوز، آنها را به قتل برساند.

خانه مخوف

این قاتل سریالی، صاحب یک مغازه آب‌نبات فروشی بود که به‌دلیل دادن آب‌نبات‌های رایگان به پسران به مرد آب‌نباتی مشهور شده بود. او پیش از اینکه قتل‌های سریالی خود را آغاز کند، نیاز به همدستانی داشت که طعمه‌هایش را به دام او بکشانند. این مرد شیرینی‌فروش پس از دوستی با 2 پسر نوجوان به نام‌های دیوید بروکس و المر هنلی از آنها خواست که با شناسایی پسران جوان و نوجوان، آنها را به بهانه شرکت در پارتی و مهمانی به مخفیگاه او بکشانند.

هرچند بروکس و هنلی در ابتدا از نقشه این مرد خبر نداشتند اما در ادامه شاهد قتل‌های فجیع بودند و از آنجا که توسط دین کرول به مرگ تهدید شده‌ بودند، مجبور شدند به همکاری با او ادامه دهند. از سوی دیگر، مرد جنایتکار بابت هر فردی که آنها به قربانگاهش می‌کشاندند 200دلار پرداخت می‌کرد و همین باعث می‌شد که همدستانش به همکاری با او ادامه دهند.

آنها با فریب پسران، آنها را به خانه دین کورل می‌کشاندند؛ جایی که قاتل سریالی مدعی بود قرار است در آنجا پارتی برگزار کند و وقتی طعمه‌ها وارد خانه‌اش می‌شدند، مرد جنایتکار آنها را با نوشیدنی مسموم بی‌هوش می‌کرد، با طناب به تخت می‌بست و پس از شکنجه‌های وحشیانه و تجاوز، قربانیانش را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند. او سپس اجساد قربانیان را داخل کیسه‌های پلاستیکی قرار می‌داد و در بخشی از خانه‌اش که برای نگهداری قایق استفاده می‌شد مخفی می‌کرد.

مرگ قاتل

جنایت‌های هولناک قاتل آب‌نباتی ادامه داشت تا اینکه در آگوست1973، یکی از همدستانش (المر هنلی)، دختر و پسر نوجوانی را به خانه او برد. قاتل آب‌نباتی با دیدن دختر عصبانی شد اما واکنشی نشان نداد.

او به میهمانانش نوشیدنی مسموم و مواد‌مخدر داد و وقتی هر دوی آنها بی‌هوش شدند، آنها را با طناب به تخت بست و نقشه شوم خود را عملی کرد. وقتی این دختر و پسر به‌هوش آمدند، با دیدن وضعیتی که در آن گرفتار بودند شوکه شدند و در این هنگام دین کرول با دادن اسلحه به هنلی، از او خواست که دختر را به قتل برساند.

هنلی اما تحت‌تأثیر التماس‌های دختر جوان، از این کار خودداری کرد و به‌جای کشتن او، لوله اسلحه را به طرف دین کورل (قاتل آب‌نباتی) گرفت و با شلیک 6گلوله او را به قتل رساند. پس از آن نیز با پلیس تماس گرفت و با حضور کارآگاهان در محل حادثه، اسرار جنایات هولناک قاتل سریالی برملا شد. در ادامه مأموران پلیس به بازرسی خانه مخوف مرد جنایتکار پرداختند و موفق شدند بقایای جسد 28قربانی را در آنجا پیدا کنند.

جست‌وجوی تازه

هر چند قاتل سریالی پسران نوجوان کشته شده و بقایای اجساد 28قربانی او پیدا شده بودند، اما پلیس اطمینان داشت که قربانیان این مرد بیشترند. این فرضیه وقتی پررنگ‌تر شد که معلوم شد در جریان 3سال فعالیت مجرمانه این مرد، پسران زیادی ناپدید شده بودند و قاتل سریالی املاکی داشت که احتمال می‌رفت، اجساد برخی از قربانیان را در آنجا مخفی کرده باشد. با این حال جست‌وجوی پلیس نتیجه‌ای نداشت تا اینکه چند روز پیش و با گذشت 48سال از کشته شدن قاتل آب‌نباتی، تیم میلر، رئیس بخش جست‌وجو و کشف تگزاس از آغاز جست‌وجوهای تازه برای یافتن بقایای دیگر قربانیان دین کورل خبر داد.

جستجو برای کشف بقایای قربانیانِ قاتل آبنباتی

او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، احتمال می‌دهیم که ۲۰پسر نوجوان دیگر هم توسط قاتل سریالی کشته شده باشند که اجساد آنها پیدا نشده است.

وی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که قاتل سریالی اجساد این افراد را در زمین‌های اطراف املاکش دفن کرده باشد که متأسفانه در آن سال‌ها این املاک حفاری نشده بود. به همین دلیل قرار است با استفاده از تجهیزاتی که به‌تازگی در اختیار گرفته‌ایم و می‌توانند بقایای اجساد در اعماق کم زمین را شناسایی کنند، عملیات جست‌وجو در املاک دین کورل را آغاز کنیم تا شاید بتوانیم سرنوشت دیگر قربانیان را فاش کنیم.

به‌گفته وی، تجهیزات جدید توانسته‌اند در برخی از پرونده‌ها ازجمله قتل دختری در سال۱۹۹۰ که جسد او به تازگی با استفاده از این تجهیزات در عمق ۲متری زمین کشف شده، به پلیس کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج