۱۱۴۵۸۳۸
۸۰۱۷۸
۸۰۱۷۸
پ

محتوای حمایت شده

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

کاشت دندان را در بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال با کمترین برش و به کارگیری فناوری دیجیتال و کیفیت بالا تجربه کنید. در این مطلب با ویژگی‌های این مرکز آشنا شوید.

برترین‌ها: سلامت و زیبایی دندان ها نقش بسیار زیادی روی زیبایی چهره دارد. ایمپلنت یکی از روش هایی است که برای جراحی دندان و کاشت آن امروزه در میان مردمان بسیار پرطرفدار شده است و به کار می ‌رود ایمپلنت به انواع مختلفی از مینی ایمپلنت، ایمپلنت فوری و ایمپلنت دیجیتال تقسیم می شود. در این مقاله قصد داریم درباره نوع سوم ایمپلنت یعنی ایمپلنت دیجیتال و ویژگی ها و اثرات آن صحبت کنیم.

 

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

برای مشاوره و نوبت دهی دندانپزشکی دکتر علی آقازاده همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۸۸۱۴۲۱

۰۹۱۲۰۲۱۸۶۰۱

ایمپلنت دیجیتال دندان چیست؟

دندان‌های انسان بنا به دلایل مختلفی ممکن است پوسیده شده و یا به هر دلیلی از بین بروند. در چنین مواقعی بهترین روش جایگزینی دندان از دست رفته، کاشت یا ایمپلنت دندان می‌باشد. هر ایمپلنت دندان دارای سه بخش اصلی فیکسچر، اباتمنت و روکش ایمپلنت است. در مرحله اول فیکسچر داخل دهان جایگذاری می‌شود تا با استخوان فک به خوبی جوش بخورد. پس از حدود 2 الی 3 ماه فیکسچر با استخوان فک جوش میخورد و نوبت به قرار دادن اباتمنت می‌رسد. در مرحله آخر نیز روکش ایمپلنت روی دندان قرار می‌گیرد. ظاهر ایمپلنت کاملا مشابه دندان حقیقی و طبیعی انسان است و به همین خاطر نیز محبوبیت زیادی در میان مردم امروز برای انجام امور زیبایی و سلامتی دارد. 

بهترین روش ایمپلنت در حال حاضر، ایمپلنت دیجیتال است که بدون جراحی و با کمترین میزان درد و خونریزی به خوبی و به سرعت انجام می‌شود. البته نکته بسیار مهم این است که برای انجام ایمپلنت به بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال در تهران مراجعه کنید. بهترنی مرکز کجاست؟ راهنمای شما خواهیم بود.

ایمپلنت دیجیتال روش سه بعدی و قالب گیری دیجیتال با دستگاه CAD / CAM و امروزی کاشت دندان می باشد. در این روش فرد کمترین درد و خونریزی را در زمان انجام کار تجربه خواهد کرد. این نوع جراحی که میزان خونریزی را به پایین ترین حد ممکن کاهش می دهد، با استفاده از عکس برداری دیجیتالی یا رادیوگرافی (CBCT) سه بعدی از دندان و فک صورت می گیرد. ایمپلنت دیجیتال می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد و بدون کمترین عوارض برای فرد متقاضی صورت پذیرد، اما نیاز است که به بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال مراجعه کنید.

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

dr.aliaghazadeh@

مزایای ایمپلنت دیجیتال

از آن جایی که این روش ایمپلنت دارای مزایای بسیار زیادی که بسیار هم چشمگیر هستند می‌باشد، محبوبیت آن در میان مردم نیز امروزه بسیار زیاد است. برخی از اصلی‌ترین مزایای ایمپلنت دیجیتال در مقایسه با دیگر ایمپلنت ها و سایر امور زیبایی دهان و دندان به شرح زیر هستند:

  • کاهش بسیار زیاد درد و خونریزی در زمان انجام جراحی و پس از آن
  • تخریب کمتر بافت‌های اطراف لثه
  • سرعت بهبود بسیار بالا
  • درصد موفقیت بالاتر در نتیجه کار ایمپلنت
  • کاهش احتمال عفونت در دهان و لثه بعد از ایمپلنت
  • کاهش زمان ایمپلنت دندان

مرکز ایمپلنت دیجیتال

مراکزی که ایمپلنت دیجیتال را با دستگاه های پیشرفته انجام می دهند ، باید دارای ابزار و امکانات به روز باشند تا بتوانند ایمپلنت دیجیتال را  به بهترین و بالاترین دقت انجام دهند. همچنین در مراکز ایمپلنت دیجیتال باید متخصصین با تجربه و تخصص برای انجام این عمل را داشته باشند.

در مرکز ایمپلنت با استفاده به روزترین تکنولوژی ها و همکاری به بهترین متخصص ایمپلنت می توانند درمان ایمپلنت دیجیتال شما را به بهترین نحو انجام دهند.

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

ویژگی‌های بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان

برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز برای انجام ایمپلنت دیجیتال به شرح زیر می‌باشد:

  • دارای بهترین متخصصین ایمپلنت
  • دارای فضایی آرام برای بیماران
  • دارای فضایی تمیز، پاک و بهداشتی بودن محیط به دور از ویروس و بیماری
  • دارای تجهیزات به روز لازم برای انجام ایمپلنت دیجیتال
  • هزینه مناسب
  • مهارت و صبر کارکنان

امکانات بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال 

اگر به دنبال مرکزی معتبر در زمینه ایمپلنت دیجیتال در شهر تهران هستید، کلینیکی را برای انجام کار برگزینید که :

  • از مدرن ترین روش های دیجیتال برای کاشت دندان استفاده نماید.
  • و البته با مجهز بودن به تجهیزات دیجیتال جدید و به روز اقدام به اسکن های سه بعدی داخل دهانی نموده و عملیات کاشت دیجتالی را به بهتربن نحو و به طور طبیعی برای شما انجام دهد.
  • مجهز به مرکز کد کمCAD/CAM باشد و با رجوع به آن مرکز دندانپزشکی با سهولت خاطر اقدام به کاشت ایمپلنت دندان نمایید و دندان هایی همانند دندان طبیعی را برای خود فراهم آورید.

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

مراحل انجام ایمپلنت در بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال

مرحله اول انجام ایمپلنت دیجیتال در بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال برای هر فرد این است که شما باید عکس های سه بعدی از فک و دندان خود آماده کنید و آن را سریع به  پزشک تحویل دهید. در مرحله دوم پزشک با استفاده از بررسی عکس های شما شکافی روی لثه، در قسمت بدون دندان ایجاد می کند تا بتواند پایه ایمپلنت دندان یا همان فیکسچر را داخل لثه شما قرار دهد.

سپس به فک رسیده و سوراخ کوچکی نیز روی آن به وجود می آورد. به این صورت پایه ایمپلنت را می‌ تواند سفت کند و کاشت را به راحتی بر روی آن قسمت لثه انجام دهد. مزیتی که ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنت سنتی دارد، این است که در ایمپلنت دیجیتال مقدار خونریزی و میزان درد تا حد زیادی کاهش می‌یابد. می‌توان گفت که دستگاه ها و روش های ویژه ایمپلنت دیجیتال برای کاهش درد و خونریزی به وجود آمده است.

پس از قرار گرفتن پایه ایمپلنت با روش‌های دیجیتال در داحل لثه و پس از جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک، واسط بین پایه ایمپلنت و روکش آن، که تحت عنوان اباتمنت شناخته می‌شود، روی پایه قرار می‌گیرد و سپس روکش ایمپلنت دندان، که ظاهری کاملا مشابه دندان‌های حقیقی انسان دارد، روی اباتمنت سوار می‌شود.

اصلی‌ترین علت محبوبیت ایمپلنت دیجیتال، همین مراحل ساده‌تر و کم تهاجمی‌تر آن است. زیرا همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، این جراحی با کمترین میزان خونریزی انجام می‌شود.

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال را چگونه بیابیم؟

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال مرکزی است که متخصص ترین افراد را در خود جای داده باشد و هزینه معقول و مناسبی نیز از افراد بگیرد. با توجه به اینکه این جراحی کاری بسیار تخصصی است و پزشکان عمومی و دندانپزشکان غیر ماهر از عهده انجام آن بر نخواهند آمد، مراجعه به بهترین مراکز ایمپلنت دیجیتال از ضروریات است. برای اینکه با مراحل ایمپلنت دیجیتال و قیمت بهترین مرکز انجام آن آشنا شوید شما را به مطالعه ادامه متن فرا می‌خوانیم.

برای یافتن بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال لازم است ابتدا اطلاعات کافی درباره ایمپلنت دیجیتال و مزایای آن داشته باشید و سپس با آگاهی کامل نسبت به یافتن بهترین مرکز اقدام نمایید. برای این کار می‌توانید از نزدیکان خود که پیشتر ایمپلنت دیجیتال انجام داده‌اند، سوال کنید. قطعا آن‌ها می‌توانند راهنمای شما باشند.

گرفتن وقت از بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال

متخصصان با تجربه بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال می توانند بهترین جراحی ایمپلنت دیجیتال را برای شما انجام دهند. این متخصصان کمترین هزینه ممکن را در قبال زحمات خود از شما دریافت می کنند. گرفتن وقت از این دندان پزشکان و مراکز به صورت حضوری و اینترنتی انجام شود. امروزه با توجه به شیوع بیماری های مختلف و خطر واگیر آن گرفتن وقت ویزیت به صورت اینترنتی رایج شده است.

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

همچنین این کار باعث در امان ماندن از شلوغی ها و ترافیک نیز می شود. ممکن است به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید و ببینید که وقت پر است ولی با مراجعه حضوری از زمان ویزیت خود به صورت دقیق آگاهی پیدا خواهید کرد. در مراجعه اینترنتی اگر وقت پر بود موفق به فهمیدن آن در چند دقیقه خواهید شد.

بنابراین با گرفتن وقت ویزیت از بهترین مراکز ایمپلنت دیجیتال سلامتی را به دندان ها و دستگاه گوارش خود بازگردانید. گرفتن وقت به صورت اینترنتی می ‌تواند از شیوع بیماری ‌هایی مانند کرونا جلوگیری کند. همچنین بسیار آسان است و در چند دقیقه انجام می پذیرد. با این کار هم در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد و هم گرفتن وقت به آسان ترین صورت انجام خواهد گرفت.

هزینه ایمپلنت دیجیتال چقدر است؟

بدون شک سلامت دهان و دندان نقش بسیار زیادی در سلامت قسمت‌ های دیگر بدن همچون دستگاه گوارش و معده دارد. به همین دلیل ایمپلنت و به خصوص ایمپلنت بدون ضرر دیجیتال افزایش یافته است. انجام ندادن ایمپلنت دیجیتال ممکن است در آینده هزینه‌ های بسیار زیادی درمانی برای درمان قسمت های مختلف بدن را به وجود بیاورد. بنابراین نباید نگران هزینه انجام آن بود. هزینه انجام این کار بسیار مناسب است.

این نوع جراحی بر روی فک و با روش های ویژه امروزی انجام می پذیرد. اگر به دنبال کاهش هزینه های این جراحی هستید، می توانید از دفترچه های بیمه استفاده کنید. البته بسیاری از دندان پزشکان و متخصصان دندان برای انجام این کار قراردادی با بیمه ندارند. بسیاری از دندانپزشکان نیز هستند که با بیمه قرارداد دارند و این مسئله هزینه های درمانی و جراحی دندان شما را بسیار کاهش می دهد.

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

دکتر علی آقازاده

  • مرکز ایمپلنت دیجیتال با سابقه درخشان
  • دکتر آقازاده ۳۰ سال تجربه درخشان در درمان‌های زیبایی و ایمپلنت
  • ایمپلنت دیجیتال بدون درد
  • ایمپلنت دیجیتال با لبخند هالیوودی
  • ایمپلنت دیجیتال بدون درد و تروما
  • با مجهزترین کدکم دنیا
  • برای اولین بار در ایران
  • نوبت دهی محدود
  • باتوجه به افزایش نرخ دلار، لطفا جهت تعیین وقت هر چه سریعتر اقدام فرمایید

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۸۸۱۴۲۱

۰۹۱۲۰۲۱۸۶۰۱

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

dr.aliaghazadeh@

بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان چه ویژگی‌‌ها و امکاناتی دارد؟

تهران ،خیابان ولیعصر ، ابتدای توانیر

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج