۱۱۴۹۹۷۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

جای خالی جواد نکونام در لیگ بیست‌ویکم

جواد نکونام علی‌رغم درخشش در دو فصل گذشته امسال احتمالا در لیگ برتر غایب خواهد بود.

خبرآنلاین: تکلیف نیمکت‌های لیگ برتر بیست و یکم تا حد زیادی مشخص شده و اکثر تیم‌ها سرمربی خود برای فصل آینده را معرفی کرده‌اند. در حال حاضر به جز شهرخودرو، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بقیه تیم‌ها سرمربی دارند و نکته عجیب غیبت یک نام در بین سرمربیان فصل بعد است. جواد نکونام پس از گذراندن دو فصل موفق با فولاد از این تیم جدا شد ولی هنوز تیم جدیدش مشخص نشده و با این روند احتمالا حداقل در هفته‌های ابتدایی لیگ بعدی غایب خواهد بود که این هم خودش از عجایب فوتبال ایران است. مربی که در دو فصل گذشته یک سهمیه آسیایی و یک قهرمانی جام حذفی کسب کرده باید بیرون بنشیند و لیگ را از خانه تماشا کند. این اتفاق درحالی رخ داده که لیگ برتر همین حالا مربیانی دارد که سال‌هاست هیچ دستاوردی کسب نکرده‌اند ولی هر سال با قدرت تیم می‌گیرند و پای ثابت مسابقات هستند.

عملکرد نکونام در فولاد به قدری خوب بود که تحسین همگان را به همراه داشت. او جدا برگرداندن فولاد به مسابقات آسیا و گرفتن جام برای تیم اهوازی، توانست بسیاری از بازیکنان این تیم را به کیفیتی برساند که تبدیل به مهره‌های مهم نقل و انتقالات شوند و چند نفر از آن‌ها هم در تیم ملی حضور دارند. محسن فروزان، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا از جمله نفراتی بودند که با حضور در تیم نکونام بار دیگر به اوج برگشتند و نفراتی چون زبیر نیک‌نفس، عارف آقاسی و صالح حردانی هم زیر نظر نکونام تبدیل به ستاره شدند و حالا در اردوی تیم ملی حضور دارند.

فوتبال ایران به مربیانی چون نکونام که بدون ادعا کار می‌کنند نیاز مبرمی دارد و حضور امثال نکونام سطح لیگ برتر را بالا می‌برد اما او باید در اوج دوران مربیگری خود فصل را بدون تیم آغاز کند. با این حال بعید است دوری نکونام از لیگ برتر طولانی شود و او احتمالا یکی از جدی‌ترین آلترناتیوهای نیمکت‌های لرزان فصل بعد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا آلترناتیو فرهاد میباشد

      پاسخ ها

      • MM'esteghlali

        مواظب باش نسوزی لنگی ظاهرابدجوری فشاراومده!!!خخخخ

      • بدون نام

        خخخخخخ از چی فشار روش باشه فرهاد مگه جز دلالی کاری واسه استقلال کرده؟ فعلا هم که فقط حاشیه ساخته و تیم دیگر جام هارو میبره پس چه سوزشی؟ امسال هم برایه استقلال از دست رفت ساله دیگه هم تغییر مربی و تغییر دوسه تا بازیکن حداقل فعلا جام هارو اونا میبرن و استقلال هم از گرفتن قاسمی نژاد ذوق میزنه

    • امیر

      واقعا دمش گرم.با اینکه پرسپولیسی هستم ولی احترام زیادی براش قائلم.با شخصیته .معلومه از اروپایی ها کلاس و شخصیت مربی گری رو یاد گرفته

      پاسخ ها

      • امید

        احسنت. تشکر میکنم از تو هوادار بامعرفت تیم پرسپولیس،که رسم ورسوم هواداری را بنحو احسنت انجام می‌دهی. برایت آرزوی موفقیت دارم.

    • بدون نام

      روزي که‌ علي دايي رو با آنهمه افتخارات حتي زماني که سرمربي بود بطور مثال‌ با سايپا قهرمانی وسهمیه آسیایی گرفت ودوسال که کنار گذاشتن پارسال با اما واگر در لیگ ماند وامسال سقوط کرد ..اون روز هیچ کسی اعتراض نکرد وامروز گریبان نکونام رو گرفته وفردا چه کسی !!!!؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج