اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۰۹۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتراض شدید هافبک بارسلونا به تقویم فیفا

سرخیو بوستکس هافبک با سابقه بارسلونا به تقویم فیفا اعتراض کرد و همچنین گفت که تعداد کمی از بازیکنان تنها می‌توانند در کل بازی‌های فصل حضور داشته باشند.

فوتبالی: سرخیو بوستکس هافبک با سابقه بارسلونا به تقویم فیفا اعتراض کرد و همچنین گفت که تعداد کمی از بازیکنان تنها می‌توانند در کل بازی‌های فصل حضور داشته باشند.

فیفا پروژه جدیدی را ارائه کرده است که در آن جام جهانی هر دو سال یک بار اجرا خواهد شد و این موضوع صدای بازیکنان و مربیان را در آورده است.

به نقل از مارکا، بوسکتس در کنفرانس خبری پیش از بازی اسپانیا مقابل گرجستان گفت: "چیز خاصی برای گفتن ندارم. توجه مسئولان به بازیکنان، روز به روز کمتر می شود. زمانی خواهد رسید که بازیکنان منفجر خواهند شد! فکر کنم خیلی سخت باشد. شما باید یک جا بنشینید و حساب و کتاب کنید. باید از دید ما بازیکنان، به این قضیه نگاه کنید و ما درخواست دیگری نداریم."

اسپانیا در دیدار مقابل سوئد در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر متحمل شکست ۱-۲ شد. بوسکتس در این باره گفت: "اسپانیا باید در انتقال توپ عملکرد بهتری داشته باشد. سعی کردیم که برای بازی بعدی، به این نکات توجه کنیم. هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. ما تیمی هستیم که کنترل توپ را در اختیار می‌گیریم و نیازی به خطا کردن نداریم. البته این موضوع به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. می‌توانستیم بهتر در مقابل سوئد کار کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج