۱۱۵۵۲۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیوس: در AFC کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی در در کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی و نفوذ لازم را نداریم، کسی به حرف ما در AFC گوش نمی‌دهد.

خبرگزاری میزان: فرشاد پیوس در خصوص برگزاری قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الهلال، اظهار داشت: این قرعه قطعاً سخت است و بازی آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود. الهلال در بازی استقلال نشان داد بازیکنان خوبی در اختیار دارد. از آنجایی که آنها مرحله قبل برابر دیگر نماینده ایران پیروز شده‌اند از نظر روحی در سطح بالایی قرار دارند. به نظرم بازی پرسپولیس و الهلال حکم فینال زودرس لیگ قهرمانان آسیا را دارد؛ اگر پرسپولیس در این دیدار برنده شود مسیرش تا قهرمانی به راحتی طی می‌‍‌شود. چرا که در صورت برد احتمالی در خاک عربستان روحیه بازیکنان چند برابر می‌شود و از این جا به بعد کمتر دچار دشواری می‌شویم.

وی افزود: بازی برابر الهلال برای نمایندگان ایران هیچ وقت آسان نبوده است. استقلال و پرسپولیس همواره کار سختی برابر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دارند و حتی اگر برنده شدیم کار راحتی برای تیم‌های ایرانی نبوده است. تیم فعلی آنها برابر استقلال نظم و ساختار خوبش را نشان داد. پرسپولیس باید به شیوه خاص خودش در عربستان مقابل این تیم قرار بگیرد تا پیروز میدان شود. شاگردان گل محمدی به بازی دوستانه و هماهنگی بیشتری نیاز دارند، چون بازیکنان جدیدی در فصل نقل و انتقالات وارد شده‌اند. باید تا بازی الهلال برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: تقویم مسابقات لیگ ایران امسال طوری پیش رفت که نمایندگان ما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با ۱۰۰ درصد توان نتوانستند حاضر باشند. چرا که از کوران مسابقات فاصله دارند و رقبا بازی تدارکاتی، اردوی پیش فصل و بدنسازی خود را به خوبی گذرانده و الان مشغول برگزاری لیگ‌های خود و آماده‌تر هستند. البته امسال به خاطر جام جهانی و تیم ملی تقویم مسابقات دستخوش تغییرات شده و از این حیث تیم ملی در اولویت است.

پیوس در خصوص قانون ممنوعیت به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی برای تیم‌های بدهکار ایرانی و اعتراض پرسپولیس به این موضوع، تصریح کرد: وقتی تیمی از ایران در لیگ قهرمانان آُسیا حاضر می‌شود فرق نمی‌کند کدام تیم است. آن تیم نماینده و سفیر ایران است. به نظرم با همدلی ملی و تعامل فدراسیون این موضوع باید حل شود. قطعاً عزیزی خادم می‌تواند به حل این موضوع کمک کند. واقعاً بدون در اختیار داشتن بازیکنان خارجی، امکانات لازم و... جنگ نابرابری با الهلال عربستان داریم. البته این موضوعات خیلی مورد عجیبی نیست وقتی در در کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی و نفوذ لازم را نداریم طبیعی است کسی به حرف ما در AFC گوش نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج