۱۱۵۶۰۹۰
۴ نظر
۴۰۱۸۲
۴ نظر
۴۰۱۸۲
پ

محتوای حمایت‌شده

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال ۱۴۰۲

یکی از بهترین روش های لاغر کردن صورت، تخلیه چربی صورت یا بوکال فت است. پیش از اقدام برای انجام این جراحی، باید هزینه تخلیه چربی صورت را در نظر بگیرید. در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود.

برترین‌ها: داشتن صورت درشت و تپل، اگرچه جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما سبب می‌گردد که برخی از افراد از حالت و فرم آن راضی نباشند و به دنبال راه‌هایی برای لاغر کردن صورت خود باشند. روش‌های خانگی بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند تا حد بسیار کمی موجب لاغر شدن صورت شما شوند، اما افراد بسیاری هستند که این روش‌ها را امتحان کرده و به نتیجه مورد نظر خود نرسیده‌اند. در چنین شرایطی، تخلیه چربی صورت، یا بوکال فت، بهترین روش لاغر کردن صورت به حساب می‌آید.

این روش می‌تواند مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد، اما یکی از نکات مهمی که پیش از انجام باید در نظر بگیرید، هزینه تخلیه چربی صورت است؟ این که بدانید لاغر شدن صورت شما چقدر هزینه برایتان دارد، نکته بسیار مهمی است که قطعا پیش از اقدام در نظر می‌گیرید.

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه بوکال فت کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

هزینه تخلیه چربی صورت معمولا به شرایط مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه تخلیه چربی صورت میزان چربی صورت است. به عبارت دیگر هر چقدر بافت صورت درشت تر و پر از چربی باشد، هزینه های این اقدام نیز سنگین تر خواهد بود. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید لطفاً تا انتهای مطالب با ما همراه شوید.

جراحی بوکال فت چیست؟

تخلیه چربی صورت یک نوع عمل جراحی می باشد که به واسطه آن چربی صورت تخلیه می گردد. داشتن صورتی تپل و پر همیشه زیبا و جالب نبوده و بسیاری از افراد وجود دارند که طرفدار صورت های استخوانی و کشیده هستند. به همین دلیل در صورت داشتن صورتی چاق و تپل اقدام به تخلیه چربی های آن می کنند. صرف هزینه تخلیه چربی صورت به افراد کمک می کند فرم گونه‌های مشخص و بهتری داشته باشند. از بین بردن تمام چربی صورت به واسطه برنامه غذایی و ورزش ها تقریبا عملی غیر ممکن است به همین دلیل اغلب افرادی که تمایل به داشتن صورتی لاغر و خوش فرم تر دارند اقدام به صرف هزینه جراحی تخلیه صورت می کنند.

طی انجام جراحی تخلیه چربی صورت، چربی‌های صورت مانند چربی گونه‌ها، از داخل دهان بیرون کشیده می‌شوند و این موضوع سبب می‎گردد صورت شما کشیده‌تر و در عین حال خوش فرم تر شود. این عمل جراحی یکی از عمل های زیبایی است که این روزها از استقبال خوبی در بین مردم مخصوصا آنهایی که به زیبایی چهره و ظاهرشان اهمیت میدهند بهره‌مند گشته است.

عوامل موثر بر قیمت عمل بوکال فت

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، هزینه تخلیه چربی به میزان چربی صورت شما بستگی دارد. هرچقدر میزان چربی صورت بیشتر باشد، زمان بیشتری برای تخلیه آن صرف می‌شود و در نتیجه هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. برخی دیگر از عواملی که بر هزینه این جراحی تاثیر می‌گذارند، به شرح زیر هستند:

منطقه جغرافیایی کلینیک

منطقه جغرافیایی که برای انجام عمل بوکال فت انتخاب می‌کنید، عامل موثری بر قیمت این عمل است.منظور از منطقه جغرافیایی انتخاب شده، منطقه جغرافیایی کلینیکی است که انتخاب می‌کنید که تاثیر زیادی روی قیمت این عمل دارد.

هزینه ویزیت

کلینیک‌های مختلف بخشی جداگانه‌ای از هزینه عمل بوکال فت را به عنوان هزینه ویزیت دریافت می‌کنند که این هزینه بر قیمت عمل بوکال فت تاثیرگذار است.

دستمزد متخصص

پزشک متخصصی که برای انجام عمل بوکال فت انتخاب می‌کنید دستمزدی مجزایی به خود اختصاص می‌دهد.  برای محاسبه هزینه نهایی عمل بوکال فت بهتر است دستمز متخصص را نیز ممورد بررسی قرار دهید.

میزان برداشتن چربی داخل دهان

باید بدانید میزان چربی استخراج شده از دهان نیز روی هزینه نهایی عمل بوکال فت تاثیر دارد. اگر میزان چربی بیشتر باشد، هزینه عمل شما نیز بالاتنر خواهد رفت.

هزینه عمل جراحی بوکال فت در کلینیک دکتر میرحاجی (سال 1402)

برای بررسی هزینه عمل جراحی بوکال فت در کلینیک دکتر میرحاجی باید موارد ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید و هزینه نهایی را محاسبه کنید. اما به طور حدودی هزینه عمل جراحی بوکال فت در کلینیک دکتر میرحاجی بین 9 تا 10 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

آیا انجام جراحی بوکال فت نزد پزشک معتبر بر هزینه آن تاثیر گذار است؟

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، پزشکان متخصص دارای دستمزدی مجزا برای انجام عمل بوکال فت هستتند. پزشکانی با تجربه بیشتر و تخصص بالاتر دستمز بالاتری به خود اختصاص می‌دهند برای همین  انجام جراحی بوکال فت نزد پزشک معتبر بر هزینه آن تاثیر گذار خواهد بود.

آیا هزینه عمل بوکال فت تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

نکته بسیار مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، این است که بیمه هزینه این جراحی را پوشش نمی‌دهد. زیرا بوکال فت یک جراحی زیبایی است و بیمه پوشش دهنده هزینه جراحی های زیبایی نیست.

علل تجمع چربی در صورت

معمولاً یکی از مهمتربن عوامل چاقی صورت عوامل ارثی و وراثتی است. به نحوی که بسیاری از افراد به صورت ارثی و همچنین خانوادگی دارای صورتی پر، چاق و گوشتی هستند. اما عوامل دیگری نظیر اضافه وزن، کم تحرکی، مصرف بیش از حد الکل، ابتلا به برخی بیماری‌های زمینه ای نیز می توانند بر روی چاق شدن صورت موثر باشند. رژیم غذایی شما نیز تاثیر کاملا مستقیم بر میزان چربی‌های صورت شما دارد. صرف هزینه تخلیه چربی صورت در تمام موارد ذکر شده نتیجه بخش بوده شما می توانید با این روش حالت چهره خود را تغییر دهید.

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

مراحل انجام تخلیه چربی صورت (عمل بوکال فت)

عمل جراحی تخلیه چربی صورت چندان مشکل و پیچیده نیست. حتی جهت انجام این عمل نیاز به تدارکات خاصی نبوده و متقاضی می‌تواند به صورت سرپایی تحت عمل تخلیه صورت قرار بگیرد. همانطور که در مطالب قبلی نیز اشاره کردیم هدف اصلی تخلیه چربی صورت، زیباتر شدن چهره می باشد. به همین دلیل این عمل در زمره عمل های زیبایی بوده که معمولاً متناسب با بافت چربی داخل دهان، نمایان نمودن برجستگی گونه و زاویه فک، چربی صورت تخلیه می شود. همچنین لب ها نیز دارای حالت زیبا و جذابی می گردند.

یکی از مهمترین مواردی که متخصص در تخلیه چربی صورت باید آن را در نظر بگیرد ایجاد تناسب در چهره است. در واقع این امر یکی از مهمترین مباحث تخلیه چربی صورت بوده که تخصص و تجربه بالای متخصص را می طلبد به همین دلیل بهتر است افرادی که اقدام به تخلیه چربی صورت خود می کنند، حتماً به کلینیک های مجرب که دارای کادر پزشکی برجسته و خوش نامی هستند مراجعه کنند. همچنین نباید جهت پرداخت هزینه تخلیه چربی صورت کمتر به مراکز تا معتبر مراجعه شود.

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

نمونه‌های خدمات را از اینجا ببینید.

@drmirhaji

مزایای تخلیه چربی صورت (جراحی بوکال فت)

با توجه به مطالب عنوان شده در قبل به راحتی می‌توان گفت که مهمترین مزیت تخلیه چربی صورت زیباتر و جذاب تر شدن چهره می باشد‌ زیرا در فرایند تخلیه چربی صورت لب ها دارای گودی شده و در نتیجه آن یک برجستگی بسیار طبیعی و زیبایی در گونه ها ایجاد می گردد.

همچنین صورت زاویه دار و خوش فرم ‌تر از قبل می‌شود. تخلیه چربی زیر پوست صورت دارای یک مزیت بسیار مهم دیگری بوده که برخی افراد نیز به همین دلیل تن به این عمل می‌دهند که این مزیت همان جوانسازی صورت است. تخلیه چربی سبب می‌شود فرم و حالت صورت نسبت به زمانی که چاق تر و تپل تر هست جوان تر به نظر برسد.

داشتن زیبایی و جذابیت یکی از عواملی است که به افراد اعتماد به نفس خوبی می دهد و به این ترتیب می‌توان گفت که یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی که در پی صرف هزینه تخلیه چربی صورت برای افراد رخ می‌دهد افزایش اعتماد به نفس در آنها است.

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

برخی دیگر از مزایای اصلی تخلیه چربی صورت یا بوکال فت به شرح زیر است:

  • رسیدن به نتیجه مطلوب در مدت زمان کوتاه
  • انجام سریع جراحی
  • احتمال کمتر بازگشت چربی صورت

چه کسانی کاندید مناسب برای انجام عمل تخلیه صورت چربی صورت هستند؟

معمولاً افرادی که دارای صورت های پر، درشت و چاقی هستند جزء آن دسته از افرادی قرار می گیرند که قادر به انجام این عمل می باشند. بیشتر افرادی که در قسمت تحتانی گونه دچار چاقی مفرط که می تواند به صورت ارثی و یا در اثر افزایش وزن یا سن رخ داده باشد نیز می‌توانند جهت تخلیه چربی صورت اقدام کند.

البته علاوه بر آنکه افراد برای این جراحی باید صورتی چاق و گوشتی داشته باشند، انجام تخلیه چربی زیر پوست نیاز به یک سری فاکتورهای دیگر نیز دارد. متقاضیان تخلیه چربی صورت نباید دارای هیچگونه بیماری زمینه ای و ارثی باشند. همچنین حجم چربی موجود در صورت این قبیل افراد باید بیشتر و فراتر از استانداردهای مورد نیاز برای زیبایی باشد. افرادی هم که دارای صورتی گرد هستند نیز از جمله کاندیدای این عمل به شمار می‌رود.

نا گفته نماند که کسانی که دارای اضافه وزن هستند و قصد کاهش وزن دارند کاندیدای مناسبی برای تخلیه چربی صورت نبوده و بهتر است تا زمان کاهش وزن خود صبر کرده و اگر در صورت کاهش وزن صورت آنها نیز لاغر نشد، سپس برای این منظور اقدام کنند.

از لحاظ سنی نیز افراد بالای ۲۰ و زیر ۶۰ سال نسبت به سایرین شرایط بهتر و ایده آل تری برای تخلیه چربی صورت دارند.

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

کلینیک دکتر میرحاجی - پزشک متخصص زیبایی

دکتر مهسا میرحاجی با بیش از ۱۵ سال سابقه مشغول به طبابت در زمینه پوست و مو وجراحی های سرپایی برای لاغری و پیکرتراشی و… هستند از سال گذشته با تاسیس کلینیک تخصصی پوست و مو در فضایی بزرگتر و مناسب‌تر با توجه به شیوع کرونا و با همکاری پزشکان متعدد متخصص در پوست و مو، چشم پزشکی و زنان به صورت گسترده تر و تخصصی تر در خدمت زیبا رویان محترم هستند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه بوکال  کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۱۷۱۳۲

۰۹۱۲۶۴۰۸۴۱۹

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

نمونه‌های خدمات را از اینجا ببینید.

@drmirhaji

هزینه عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی صورت) در سال 1402

میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک ۵، طبقه ۵، واحد ۵

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه نوشته هاتون به همین صورته، مینویسید هزینه برداشتن چربی صورت یا چربی شکم یا مثلا هزینه ایمپلنت یا.... ولی در هیچکدام خبری از ذکر هزینه نیست همیشه میگید به عوامل مختلفی بستگی داره که البته مورد قبوله ولی تیترتون رو عوض کنید مثلا اطلاعاتی در مورد برداشتن چربی صورت!!!

    • حسینی

      بعد از تخلیه چربی صورت پوست شل میشه؟؟؟

    • دهه هشتادی

      چه چیزا، ما صورتمون لاغر میخوایم پرش کنیم، با تزریق ژل یا چربی، ملت میخوان برن درش بیارن لاغرش کنن، نمیدونم من بر خلاف جهت جلو میرم یا اون؟!

    • بدون نام

      بعدش شل شدن پوست را چطور جمع میکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج