۱۱۵۶۰۹۵
۶۵۵۵۶
۶۵۵۵۶
پ

محتوای حمایت‌شده

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

اگر از ساکنین غرب تهران باشید و رضایت چندانی از ابروهای خود نداشته باشید، قطعا به دنبال مرکزی برای کاشت ابرو در غرب تهران هستید. پیش از اقدام نکات بسیار مهمی را باید در نظر بگیری، که آن‌ها را با شما در میان می‌گذاریم.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

برترین‌ها: کاشت ابرو در غرب تهران یکی از پروژه های جدید زیبایی است که امروزه نه فقط در بین زنان و بانوان تهرانی و بانوان کشور ما بلکه در همه جای دنیا بسیار شایع شده است. کیفیت ابروهای کاشته شده و انجام کاشت ابرو در غرب تهران کاملاً همانند ابروی طبیعی بوده و از آنجایی که این اقدام به واسطه بهترین و مجرب ترین متخصصان زیبایی پوست و مو در غرب تهران صورت می گیرد نتایج قابل قبول و رضایت بخشی را به همراه دارد.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

کاشت ابرو ۲/۵ میلیون تخفیف در کلینیک زیبایی اورانوس

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

دلایل ریزش ابرو چیست؟

ابرو یکی از مهم‌ترین اعضای صورت ما انسان ها می باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی چهره و صورت میگذارد. به همین دلیل است که ایجاد تغییر در ابروها معمولاً یکی از اولین و مهمترین معیار هایی میباشد، که جهت ایجاد تغییر در صورت و همچنین بخشیدن جلوه و نمایی جذاب تر به صورت مورد توجه قرار می‌گیرد.

امروزه راه ها و روش های بسیار متداول و زیادی برای درآوردن ابروها به حالت و مدل دلخواه وجود دارد که کاشت ابرو نیز یکی از این موارد است. گاهی اوقات ممکن است برخی افراد به دلیل برخی بیماری‌ ها نظیر بیماری های پوستی مثل جذام و پیسی و یا حتی به دلیل بیماری سرطان و قرار گرفتن تحت تاثیر شیمی درمانی و آسیب های فیزیکی و بیرونی نظیر سوختگی، صدمه ناشی از تصادفات، بافت ابروی خود را از دست می دهند و یا به صورت مادرزادی و ارثی دارای ابروی کم پشت و نازک هستند.

این افراد می توانند با مراجعه به متخصصان و جراحان زیبایی و پوست و مو و با استفاده از روش کاشت ابرو به یک بافت مناسب و پر پشت ابرو دست یابند. کاشت ابرو در غرب تهران در حال حاضر بسیار مورد توجه بوده و افراد زیادی هستند که در غرب تهران برای این منظور اقدام کرده و به نتایج خوبی نیز دست یافته اند.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

مهمترین توصیه جهت کاشت ابرو چیست؟

مهمترین توصیه ای که در این باره ما می توانیم به کسانی که متقاضی کاشت ابرو به هر دلیلی هستند، ارائه دهیم این است که حتماً و حتماً برای انجام این کار به یک متخصص مجرب و با تجربه پوست و مو مراجعه کنند. بنابراین افرادی که تصور می کنند این فرآیند همچون هاشور و تاتو و موارد مشابه دیگر به واسطه آرایشگرها نیز قابل انجام است کاملاً در اشتباه بوده و باید به آنها بگوییم که فرایند کاشت ابرو یک فرایند کاملاً تخصصی و پزشکی است که دارای پیچیدگی های خاص خود می باشد.

حتی در انتخاب پزشک نیز باید دقت کافی به خرج داده و هرگز افراد تازه کار و مبتدی را برای این عمل انتخاب نکنید. در صورت برگزیدن پزشک تازه کار و بدون تجربه نه تنها امکان دستیابی به بافت مورد نظر بسیار سخت و دور از تصور هست بلکه در برخی موارد امکان دارد نیاز به صرف هزینه دوباره نیز باشد.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

مراحل مورد نیاز جهت کاشت ابرو چیست؟

متخصص پوست و مو برای کاشت ابرو باید با تکیه بر تجربه و تخصص خود پیش رفته و ابتدا قسمت ظریف منبع موی سر که معمولاً نزدیک به گوش است را شناسایی کند. سپس موهایی که دارای بافتی ظریف و کم هستند را شناسایی کرده و آنگاه تحت فرآیندی که تقریبا یک فرایند پیچیده نیز است موها را با پیازچه در آورده و به ابرو پیوند بزند.

پیوند ابرو یا همان کاشت ابرو باید در جهتی صورت بگیرد که فولیکول ها منطبق با رویه و خواب موهای ابرو باشند به همین دلیل است که پزشک متخصص پوست و مو باید دارای حداقل چند تجربه در این باره باشد تا بتواند افراد را به نتایجی که انتظارش را دارند برساند.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

روش های کاشت ابرو

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی روش های متعددی برای کاشت مو و ابرو موجود است که معمولاً استفاده از دو روش FUT و FIT از جمله متداولترین روش هایی هستند که برای کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. منتهی در رابطه با این که کدام یک از این دو روش نسبت به دیگری بهتر هست، باید بگویم که همه چیز کاملاً بستگی به نظر متخصص پوست و مو و همچنین شرایط متقاضی پیوند ابرو دارد. در هر دو روش انجام عمل پیوند ابرو، معمولاً فرد تحت بی حسی موضعی قرار گرفته و به همین دلیل انجام هر روش کاشت ابرو کاملاً بدون درد و ناراحتی است و افراد چندان درد را در طی این فرایند با هیچکدام از روش های نام برده احساس نمی کند.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آنکاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

همچنین انجام فرآیند کاشت ابرو در هر دو روش، فرآیندی کاملاً بدون عوارض است که دوره نقاهت طولانی و پیچیده ای در پی ندارند. به همین دلیل افراد می‌توانند خیلی زود به زندگی روزمره خود پس از انجام پیوند ابرو بپردازند.

جهت مشاهده نتایج نهایی کاشت ابرو با هر کدام از دو روش نام برده باید افراد به خود زمان بیشتری بدهند. زیرا معمولاً نتایج پیوند ابرو ۶ ماه طول میکشد تا بر روی صورت مشخص شود.

جهت شستشوی صورت و رفتن به حمام پس از پیوند ابرو معمولاً در سه روز اول محدودیت هایی وجود داشته و پس از آن دیگر هیچ مانعی برای دوش گرفتن وجود ندارد.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

هزینه کاشت ابرو در غرب تهران

معمولاً هزینه کاشت ابرو در غرب تهران با توجه به شرایط بیمار و عوامل دیگری سنجیده می‌شود. اما چیزی که در رابطه با هزینه کاشت ابرو در غرب تهران لازم است به آن توجه کنیم این است که دسترسی به نتیجه مطلوب و کیفیت بالا مستلزم صرف هزینه بیشتر است.

بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر به دنبال کاشت ابرو به صورت کاملاً طبیعی و استاندارد هستید به نحوی که چهره شما را زیبا و جذاب نشان دهد باید دست به جیب شده و به بهترین کلینیک ها که دربردارنده بهترین متخصصان پوست مو هستند مراجعه کنید. اگر تصور و باور شما بر این است که هزینه را بر کیفیت ترجیح دهید مسلماً ما این اطمینان را به شما می دهیم که به نتیجه ای که انتظارش را دارید هرگز برای شما حاصل نخواهد شد.

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

  • کاشت ابرو با تراکم بالا و کاملاً طبیعی و ماندگاری تا همیشه بدون درد و بیهوشی با مناسب ترین قیمت

  • کاشت ابرو ۲/۵ میلیون تخفیف

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

clinic.oranus@

کاشت ابرو در غرب تهران و هزینه آن

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج