۱۱۶۲۳۳۵
۸۰۷۱۳
۸۰۷۱۳
پ

محتوای حمایت‌شده

عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی داخل دهان) چگونه انجام می‌شود؟

جراحی بوکال فت نوعی عمل سرپایی و بدون نقاهت است که در یک جلسه انجام می‌شود. با این روش چربی تخلیه شده و صورت را لاغر و استخوانی تر می کند.

برترین‌ها: جراحی بوکال فت(buccal fat) یک روش ایده آل برای کاهش چربی صورت و کوچک کردن لپ است. این روزها افراد برای خلق زیبایی، به سمت روش های زیادی اعم از جراحی بوکال روی می آورند. چرا که زیبایی روی انگیزه و اعتماد به نفس انسان به ویژه خانم ها تاثیر بسیار زیادی دارد. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تولید تجهیزات و دستگاه های بسیار مدرن، روش های بسیار گوناگونی جهت خلق زیبایی نیز به وجود آمده است. حذف یا کاهش چربی بوکال نیز به عنوان یک روش کاملا جدید با برداشتن چربی بوکال ، یا کاهش مناسب آن به صورت و چهره شما زیبایی می بخشد. جراحی بوکال فت چگونه انجام می شود؟ این روش برای چه افرادی کار ساز است؟ مزایای این روش مناسب و جدید چیست؟ در این مطلب پاسخ سوالات شما را خواهیم داد.

عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی داخل دهان) چگونه انجام می‌شود؟

کلینیک زیبایی اورانوس

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

جراحی بوکال فت چیست؟

یکی از جراحی‌های زیبایی که در چند سال اخیر مورد توجه متقضیان زیادی قرار گرفته، جراحی بوکال فت است. این جراحی با هدف تغییر فرم و ظاهر صورت انجام می‌شود و نتایج آن بسیار طبیعی است. در این جراحی برای باریک کردن گونه‌ها و تغییر فرم چهره، چربی اضافه صورت را از دهان خارج می‌سازنند. برای انجام این جراحی ابتدا برش‌هایی در داخل دهان ایجاد شده و چربی صورت  تخیله می‌شود. پس از تخیله چربی اضافی، برش‌ها با استفاده از بخیه‌های جذبی از بین می‌روند و فرم و حالت چهره به کلی تغییر می‌کند.

کاربردهای عمل جراحی بوکال فت

برای آشنایی بیشتر با جراحی بوکال فت بهتر است بدانید که این جراحی برای چه اهدافی انجام می‌شود. برخی از کاربردهای عمل جراحی بوکال فت عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

تغییر فرم صورت

یکی از مهم‌ترین کاربردهای جراحی بوکال فت، تغییر فرم صورت است. در این جراحی با تخیله کردن چربی‌های اضافه در صورت فرم چهره را تغییر داده و به نوعی صورت را به حالت طبیعی خود بدون وجود چربی‌ها بازمیگردانند.

زاویه سازی فک

داشتن زاویه فک یکی از معیارهای زیبایی است که امروز هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان دارای محبوبیت زیادیست. برای ایجاد زاویه فکر می‌توان از جراحی‌های مختلفی استفاده نمود اما جراحی بوکال فت بهترین و آسان‌ترین روش برای ایجاد زاویه در فک است.

تغییر فرم گونه ها

فرم گونه‌ها نقش بسیار مهمی در حالت چهره دارند. بوکال فت با هدف باریک کردن گونه‌ها و ایجاد کشیدگی در این ناحیه می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای تغییر فرم گونه‌ها باشد.

چگونگی انجام جراحی بوکال فت (تخلیه چربی داخل دهان)

همانگونه که اشاره شد، جراحی بوکال فت یک نوع جراحی به منظور تخلیه چربی بوکال یا بوکال فت است. در ادامه با مراحل این جراحی و طریقه انجام آن آشنا می‌شویم:

  • اعمال بی‌حسی موضعی

جراحی بوکال فت با استفاده ار بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.توجه داشته باشید که برای تمامی افراد از بیهوشی جهت ایجاد جراحی استفاده نمی کنند. چرا که در برخی موارد به دلیل کم بودن چربی به راحتی تنها از طریق بی حسی موضعی می توان این کار را انجام داد. اما درصورتی که چربی صورت افراد بیش از اندازه باشد، با توجه به تشخیص پزشک جراح از ترکیب بیهوشی استفاده می کنند

  • ایجاد برش

این برش از داخل دهان و در قسمت میانی لب ها، درست جایی که چربی بوکال انباشته شده، به اندازه دو تا سه سانتی متر انجام خواهد شد.

  • تخلیه چربی

پس از انجام برش در محل مورد نظر با کمک تجهیزات پیشرفته، چربی های موجود را تخلیه می کنند.

عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی داخل دهان) چگونه انجام می‌شود؟

کاندیدای مناسب برای عمل بوکال فت

قبل از انجام جراحی بوکال فت بهتر است بدانید کاندیدای مناسب برای این جراحی چه کسانی هستند. در ادامه با برخی از کاندیدای مناسب برای عمل بوکال فت آشنا می‌شوید:

  • افرادی با چربی داخل دهانی بیش از حد استاندارد

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث تغییر فرم چهره می‌شود، چربی داخل دهانی بیش از حد استاندارد است. افرادی که از داشتن این چربی رنج می‌برند می‌توانند گزینه مناسبی برای جراحی بوکال فت باشند.

  • افرادی با چربی اضافی در ناحیه گونه و خط فک

همانطور که گفته شد، یکی از اهداف جراحی بوکال تغییر فرم گونه‌ها و خط فک است. افرادی که دارای چربی اضافه در ناحیه گونه و خط فک هستند می‌تواند جراحی بوکال فت را انجام دهند.

  • افرادی با صورت گرد

بسیاری از افراد به شکل ژنتیکی فرم صورت گردی دارند. این افراد برای تغییر فرم چهره خود می‌توانند جراحی بوکال فت را انجام دهند.

  • افراد متقاضی زاویه سازی صورت

داشتن زاویه در صورت یک فاکتور زیبایی شناسی است. برای رسیدن به این فاکتور زیبایی، جراحی بوکال فت بهترین جراحی به شمار می‌رود.

نکات مهم قبل از جراحی بوکال فت

برای تجربه یک جراحی خوب بهتر است برخی از نکات مهم قبل از جراحی را انجام دهید:

  • مشورت کامل و دقیق با جراح پلاستیک

یکی از نکات مهمی که قبل از جراحی بوکال فت باید به آن توجه داشته باشید، مشورت کامل و دقیق با جراح پلاستیک است. در طی این جلسات شما می‌توانید پاسخ سوالات احتمالی خود را دریافت کنید و پزشک را در جریان شرایط روانی خود قرار دهید.

  • عدم مصرف داروهای حساسیت زا

بهتر است قبل از جراحی بوکال فت از مصرف داروهای حساسیت زا خودداری کنید چرا که واکنش این داروها هنگام جراحی ممکن است خطرناک باشد.

  • عدم مصرف الکل و دخانیات

تا چند روز قبل از جراحی بهتر است از مصرف  الکل و دخانیات خودداری کنید تا سموم بدن شکا به کمترین میزان ممکن برسد.

  • عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون

داروهای رقیق کننده خون می‌تواند باعث ایجاد خونریزی‌های طولانی مدت و در نتیجه ایجاد شوک در بدن شما شود به همین دلیل بهتر است قبل از جراحی از مصرف این داروها خودداری کنید.

  • انجام آزمایش‌های لازم

انجام آزمایش‌های لازم و نشان دادن آن‌ها به پزشک متخصص را فراموش نکنید. در صورت انجام این کار می‌توانید از ریسک‌های احتمالی جلوگیری کنید.

نکات مراقبتی بعد از عمل بوکال فت

برخی از نکات مراقبتی بعد از عمل بوکال فت عبارت از موارد زیر هستند:

  • تا چند روز بعد از انجام جراحی از مواد غذایی و داروهای حساسیت‌زا استفاده نکنید
  • از مایعات استفاده کنید
  • تا یک هفته بعد از عمل از آنتی بیوتیک استفاده کنید
  • تا زمانی که محل جراحی کاملا ترمیم نشده، از کشیدن سیگار خوداری کنید
  • مجل بخیه را با زبان لمس نکنید
  • از انجام ورزش خودداری کنید
  • از دهانشویه مخصوص برای جلوگیری از عفونت استفاده کنید.
  • از گن مخصوص صورت برای کاهش تورم و فشار استفاده کنید.
  • در حالت استراحت سر خود را بالا نگه دارید 

دوره نقاهت جراحی تخلیه چربی دهان

جراحی بوکال فت یکی از جراحی‌های زیبایی با کمترین میزان نقاهت است. به گفته افراد متخصص دوره نقاهت این جراحی بین 1 الی 3 روز است و نتایج کامل آن بعد از گذشت یک هفته کاملا نمایان می‌شود. همچنین باید بدانید بعد از انجام جراحی بوکال فت می‌توانید به فعالیت روزمره خود ادامه دهید .

عوارض بوکال فت صورت

بوکال فت نیز همانند هر جراحی دیگر دارای عوارض احتمالی است که قبل از انجام عمل باید با آن‌ها آشنا شوید.برخی از عوارض احتمالی عمل بوکال فت عبارتند از:

  • عفونت
  • خونریزی
  • درد مدام
  • افتادگی گونه‌ها
  • آسیب در ماهیچه‌های صورت

عمل بوکال فت چه میزان ماندگاری دارد؟

به طور کلی می‌توان گفت در میان جراحی‌های پلاستیک جراحی بوکال فت از ماندگاری بیشتری برخوردار است. حتی در بسیاری از موارد این عمل بدون بازگشت بوده و و دیگر به حالت اولیه باز نمی‌گردد.این مورد باعث می‌شود اکثر افراد با اطمینان بیشتری سمت عمل بوکال فت بروند.

بهترین سن برای عمل تخلیه چربی دهانی

برای انجام جراحی بوکال فت بهتر است بازه زمانی را به خوبی رعایت کنید. متقاضیان این جراحی باید بالاتر از 20 سال سن داشته باشند. 

آیا امکان انجام جراحی بوکال فت همزمان با جراحی های زیبایی دیگر هست؟

انجام جراحی بوکال فت همزمان با جراحی‌های زیبایی دیگر مانند  لیفت گونه و صورت، جراحی بینی، کاشت چانه، بزرگ کردن لب و تزریق بوتاکس بلامانع است اما باید بدانید در صورت انجام چند جراحی به صورت همزمان باید دوره نقاهت طولانی‌تر را تحمل کنید.

هزینه عمل جراحی بوکال فت

هزینه‌های عمل بوکال فت مشخص نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند.این عوامل شامل میزان تخصص و سابقه پزشک،کلینیکی که عمل در آن انجام می‌شود، داروها و نوع بی‌هوشی مورد استفاده است که در هزینه‌های عمل بوکال فت تاثیر دارند. 

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

 

عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی داخل دهان) چگونه انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی داخل دهان) چگونه انجام می‌شود؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

clinic.oranus@

عمل جراحی بوکال فت (تخلیه چربی داخل دهان) چگونه انجام می‌شود؟

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

سوالات متداول

بعد از بوکال فت چگونه بخوابیم؟

باید به پشت بخوابید و سر خود را بالا نگه دارید.

آیا برای این جراحی بیهوشی لازم است؟

با بی حسی موضعی انجام می شود.

آیا بوکال فت ماندگار است؟

در بیشتر افرادی که بوکال فت انجام دادند ماندگار است اما امکان دارد با تغییرات وزنی این رویه تغییر کند

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج