جاباما
۱۱۶۴۲۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ابراهیمی: هافبک‌های پرسپولیس همچنان ضعف دارند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: هافبک‌ها همچنان مهم‌ترین کانال موفقیت در فوتبال روز دنیا محسوب می‌شوند و پرسپولیس در این بخش ضعف دارد.

خبرگزاری مهر: ناصر ابراهیمی با اشاره به نتایج هفته‌های ابتدایی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: تیم‌ها شرایط بدنسازی را همچنان پشت سر می‌گذارند. خیلی دیر فصل فوتبالی را شروع کردیم و حالا با برنامه احتمالی فشرده قرار است بازی‌ها را ادامه دهیم.

او که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را در کارنامه دارد راجع به برد سه بر یک این تیم مقابل فولاد در هفته اول و دیدار پیش رو مقابل نساجی مازندران افزود: پرسپولیس حذف ناراحت کننده‌ای از آسیا داشت. باخت سه بر صفر مقابل الهلال روی روحیه تیمی و هواداری تأثیر منفی گذاشته بود اما بار دیگر بازیکنان این تیم نشان دادند حرفه‌ای فکر می‌کنند و خیلی زود توانستند با شکست فولاد برای تکرار موفقیت در لیگ برتر ایران قدم بردارند.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس با وجود اینکه سه بر یک فولاد را شکست داد اما ایرادات فنی دارد. متأسفانه همچنان بحث هافبک‌ها در تیم‌های فوتبال باشگاهی ایران جدی گرفته نمی‌شود. فوتبال روز دنیا حساب ویژه‌ای برای موفقیت از کانال هافبک‌ها باز کرده است. پرسپولیس هم نیاز دارد تا هافبک‌های طراح و خلاق را به ترکیب خود اضافه کند و در این بخش ضعف دارد.

ابراهیمی درباره اعتراض باشگاه‌های لیگ برتری نسبت به عدم استفاده از منبع درآمدی مربوط به تبلیغات محیطی در بازی‌های خود گفت: همه جای دنیا از فوتبال باشگاه‌ها حمایت می‌شود تا آنها بتوانند بودجه لازم برای حضور قدرتمند در لیگ را کسب کنند اما در ایران بر عکس است. اتفاقات نامناسبی در دوران ریاست علی کفاشیان و مهدی تاج در فوتبال افتاد که امیدوار هستم آقای عزیزی خادم به آنها پایان دهد. باشگاه‌ها از حق طبیعی خود محروم هستند و این موضوع اصلا زیبنده نیست که تیم‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال باشگاهی ایران هیچ درآمدی ندارد. باید کاری کنیم که باشگاه‌ها به طور کامل از حالت دولتی در بیایند و بتوانند روی پای خود بایستند و از منافع مالی کافی استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج