۱۱۶۴۷۹۹
۳۶۶۳۱
۳۶۶۳۱
پ

محتوای حمایت‌شده

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

لیزر موهای زائد در کرج بهترین روش برای خلاص شدن از شر موهای زائد برای ساکنین شهر کرج است. در این مطلب بهترین مرکز لیزر در این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین‌ها: اگر از ساکنین شهر کرج هستید و از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن مو‌های ناخواسته راضی نیستید، لیزر مو‌های زائد در کرج می‌تواند گزینه مناسبی برای ساکنین این شهر باشد. لیزر مو‌های زائد یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی است که در کرج انجام می‌شود. این فرایند نور بسیار متمرکز را به فولیکول‌های مو منتقل می‌کند، رنگدانه در فولیکول‌ها نور را جذب می‌کند که به مرور سبب ریزش مو‌ها می‌شود.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

لیزر موهای زائد در کرج برای بانوان و آقایان

همه روزه از ۹ صبح الی ۹ شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۰

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۱

مزایای لیزر مو‌های زائد

لیزر‌ها برای از بین بردن مو‌های ناخواسته صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی مفید هستند. دقت و درستی لیزر‌ها می‌توانند مو‌های تیره و درشت را به صورت انتخابی مورد هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف را بدون آسیب می‌گذارد. سرعت هر پالس لیزر کسری از ثانیه را می‌گیرد و می‌تواند مو‌های زیادی را به طور همزمان از بین ببرد. لیزر می‌تواند ناحیه‌ای به اندازه تقریباً یک چهارم در هر ثانیه را درمان کند، نواحی کوچک مانند لب فوقانی را می‌توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد، و مناطق بزرگ مانند پشت یا ساق پا ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

چگونه برای لیزر مو‌های زائد در آماده شویم؟

لیزر مو‌های زائد چیزی فراتر از «کشیدن» مو‌های ناخواسته نیست. این یک روش پزشکی است که خطرات احتمالی دارد و مستلزم آموزش است. قبل از انجام لیزر مو‌های زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی را که این عمل را انجام می‌دهد، کاملاً بررسی کنید. اگر قصد دارید لیزر مو‌های زائد خود را در کرج انجام دهید، باید اصلاح، اپیلاسیون و کندن موهای زائد را به مدت شش هفته قبل از درمان محدود کنید. به این دلیل است که لیزر ریشه مو‌ها را هدف قرار می‌دهد که موقتاً با اپیلاسیون یا کندن مو‌ها برداشته می‌شوند و فرایند لیزر را مختل می‌کنند. همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید، قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث کاهش مو‌های زائد با لیزر می‌شود و عوارض بعد از درمان را بیشتر می‌کند. بسته به لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و تکنسین باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید. همچنین محافظت از لایه‌های بیرونی پوست با ژل سرد یا دستگاه خنک کننده ویژه ضروری خواهد بود. این امر به نفوذ نور لیزر به پوست کمک می‌کند.

در مرحله بعد، تکنسین یک پالس نوری به ناحیه درمان می‌دهد و منطقه را برای چند دقیقه تماشا می‌کند تا مطمئن شود از بهترین تنظیمات استفاده شده است.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

جهت مشاهده نمونه‌ای بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

parsis.clinic@

لیزر مو‌های زائد چه مناطقی را می‌تواند درمان کند؟

در درماتولوژی یا پوست شناسی ، ما با شما همکاری می‌کنیم تا برنامه درمانی را برای مناطقی که می‌خواهید بدون مو مشاهده شود، سفارشی کنید. خبر خوب این است که لیزر مو قابل استفاده تقریباً بر روی تمام قسمت‌های بدن است، حتی اگر پوست حساسی دارید لیزر، فولیکول مو‌های شما را بدون آسیب رساندن به نواحی اطراف آن هدف قرار می‌دهد. این بدان معناست که در مرکز لیزر کرج ما می‌توانیم به شما در خداحافظی از مو در زمینه‌های زیر کمک کنیم:

  • زیر بغل
  • پا‌ها
  • منطقه بیکینی
  • بازگشت
  • قفسه سینه
  • لب بالا
  • صورت

با انتخاب لیزر مو‌های زائد، هم مردان و هم زنان می‌توانند زمان کمتری را برای از بین بردن مو‌های زائد صرف کنند.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

آیا مو‌های برداشته شده با لیزر مجدد رشد می‌کنند؟

گاهی لیزر مو‌های زائد فولیکول‌های مو را هدف گرفته و غیرفعال می‌کند و رشد مو‌های جدید را متوقف می‌کنند؛ بنابراین اکثر بیماران ما پس از لیزر مو‌های زائد رشد مو‌های جدیدی را تجربه نمی‌کنند. هرچند تغییرات هورمونی می‌تواند منجر به افزایش تولید مو شود. حتی در موارد رشد مجدد، مو‌های جدید معمولاً نازک‌تر از قبل از درمان هستند. تیم متخصصان پزشکی ما در مرکز لیزر کرج سابقه سلامت شما را ارزیابی می‌کند تا به شما در تعیین اینکه آیا لیزر مو‌های زائد بر اساس نیاز‌های فردی شما نتایج دائمی ارائه می‌دهد، کمک کنند.

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه‌های مختلفی در زمینه از بین بردن موهای زائد کاربرد دارند.این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که آشنایی با آن می‌تواند در انجام فرایند از بین بردن موهای زائد بسیار تاثیرگذار باشند.برای آشنایی با این دستگاه‌ها به معرفی برخی از شناخته شده‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد توجه داشته باشید:

IPL

دستگاه لیزر IPL دستگاهی کاربردی در زمینه زیبایی است که علاوه بر لیزر موهای زائد در زمینه جوانسازی پوست و از بین بردن آکنه‌های صورت و بدن نیز کاربرد دارد.دستگاه IPL با پالس نوری شدید به‌صورت آرام و بی‌خطر استفاده می‌شود و برا از بین بردن موهای زائد تمام نقاط بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود اولین دستگاه از بین بردن موهای زائد است که بعد از گذشت چندین سال به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های از بین بردن موهای زائد تبدیل شده است.دستیابی به چنین دستاوردی در فناوری حذف مو، ترکیبی از مزایای جذب بالای طول‌موج لیزر الکساندرایت با ویژگی‌های مثبت لیزر دایود است.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

لیزر ND:Yag اِندی یَگ

لیزر Nd- YAG دستگاهی مناسب برای از بین بردن موهای زائد در مدت زمان طولانی است که این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده.این دستگاه با طول‌موج نزدیک به مادون‌قرمز موهای زائد را به طور عمیق‌تری از بین می‌برد برای همین رویش موهای زائد در مدت زمان طولانی به تاخیر می‌افتد.

دستگاه لیزر الکساندرایت

افرادی با پوست سفید و موهای تیره بهترین کاندیداهای دستگاه لیزر الکساندرایت هستند.این دستگاه  دارای قابلیت نفوذ عمیق به لایه میانی پوست می‌باشد و تارهای مو انباشته‌شده و فولیکول‌های مو را که در مرحله رشد فعال هستند، را از بین می‌برد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کرج چیست؟

با افزایش محبوبیت لیزر موهای زائد در میان مردم، دستگاه‌های مختلف لیزر ساخته شدند که هر یک به نوبه خود دارای مزایایی هستند. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کرج، دستگاه لیزر الکساندرایت کوترا است. این دستگاه مزایای بسیار زیادی دارد و همین موضوع نیز از دلایل اصلی محبوبیت این دستگاه است. مزایای اصلی الکس کوترا آمریکا به شرح زیر است:

  • سیستم خنک کنندگی قوی دارد.
  • درد بسیاری کمی را با خود به همراه دارد.
  • از سوختگی جلوگیری می‌کند.
  • تعداد جلسات درمان آن کمتر است.
  • بر موهای کرکی موثر است.
  • بر روی انواع رنگ پوست میسر است.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

خنک لیزر کنید

دستگاه لیزر Cutera excel HR دارای تاییدیه FDA امریکا از جدیدترین و مدرن ترین دستگاههای لیزر روز دنیا می باشد. این دستگاه با قابلیت ترکیبی از لیزر Alexandrite و لیزر Nd:Yag یکی از بی خطرترین، سریع ترین و موثرترین دستگاههاى حال حاضر برای از بین بردن موهای زائد است و با مجهز بودن به سیستم خنک کننده یاقوت کبود، اثر لیزر روی بافت هدف به حداکثر رسیده و تاثیر آن بر بافت های هم جوار بسیار کم می شود.

• مناسب پوست هاى تیره و روشن
• مناسب موهاى کرکى و ضخیم
• داراى سیستم کولینگ قوى
• مناسب پوست هاى برنزه
• سیستم الکس+ان دى اگ
• سریعترین زمان نتیجه گیری بین دیگر دستگاه ها

لیزر الکس سرد کوترا چیست؟

متخصصین کشور آمریکا پس از بررسیهای کلینیکال و مطلالعات علمی، موفق به ساخت تکنولوژی الکس سرد توسط کمپانی کوترا شدند. لیزر الکس سرد آخرین نسل و برترین تکنولوژی ساخت لیزر موهای زایٔد در اروپا و آمریکا است که به جامعه پزشکی معرفی شده است. طبق نظرسنجیهای صورت گرفته لیزر الکس سرد در کمترین تعداد جلسات بیشترین میزان رضایتمندی (نود و هشت درصد) را در بین مراجعه کنندگان داشته است. این دستگاه مجهز به دو تکنولوژی الکس سرد و اندیاگ پالس حقیقی است که به شکل انحصاری در اختیار کمپانی کوترا میباشد.

مشخصات الکس سرد کوترا

الکس سرد Alex Cutera یکی از  پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر است که با حداقل میزان آسیب به پوست باعث رفع دائمی مو های بدن می شود . تفاوت های ویژه ی این دستگاه نسبت به دستگاه های لیزر دیگر باعث شده تا موجی از مراجعین به سمت این دستگاه گرایش داشته باشند .

چه چیزی لیزر الکس سرد را از دیگر لیزرهای رفع موهای زائد متمایز ساخته است؟

بیشترین پوشش بیمار نسبت به گذشته لیزر الکس سرد و اندیاگ پالس حقیقی کوترا انرژی مورد نیاز برای از بین بردن ریشه موهای زایٔد را کاملا موثر و پایدار ایجاد میکند. و این باعث کاهش تعداد جلسات درمان شده و پوشش انواع مراجعه کنندهگان از پوستهای بسیار روشن تا یک فرد با پوست بسیار تیره را فراهم کرده است.

حس راحتی و آسایش دلپذیر برای بیمار

لیزر الکس سرد کوترا به طور چشمگیری راحتی بیمار را با سیستم سرمایش پایدار قبل، حین و پس از هر پالس لیزر بهبود بخشیده است. در مطلالعات تحقیقاتی در میزان راحتی و رضایتمندی مراجعهکنندهگان ، صد در صد آنها لیزر الکس سرد کوترا را در مقایسه با سایر لیزرهای رفع موهای زایٔد انتخاب کرده اند.

تکنولوژی لیزر

بر خلاف محدودیت تکنولوژیهای قدیمی که از منابع انرژی کمتوان استفاده میکردند، لیزر الکس سرد کوترا از منبع تولید لیزر حقیقیو پیشرفته برای دستیابی به ایمنترین و موثرترین نتایج درمانی برای مراجعه کنندهگان در تمام تایپهای پوستی استفاده می کند.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

مزایای لیزر الکس سرد کوترا ٢٠١٩ نسبت به دیگر دستگاه هاى الکساندرایت

١-کم دردترین،کم خطرترین و سریعترین دستگاه روز دنیا
٢-جدیدترین و موثرترین دستگاه الکساندرایت ساخت کشور امریکا
٣-آخرین و کاملترین تکنولوژى در از بین بردن موهاى زائد
٤-مناسب براى انواع پوست و همچنین پوست هاى برنزه و تیره
٥-داراى پیشترفته ترین دستگاه خنک کننده (کولینگ یاقوت کبود) بدون درد
٦-بالاترین میزان رضایتمندى ازبین بردن موهاى زائد
٧-بدون بازگشت و داراى کمترین تعداد جلسات درمان
٨-داراى استاندارد طلایى و سازمان غذا و دارو امریکا و همچنین تاییده وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکى ایران
و ...

مدت زمان درمان چقدر است و به چند جلسه نیاز دارم؟

پاسخ به این سوال بستگی به ناحیه‌ای که می‌خواهید درمان شود، تعداد مو‌های شما و سایر عوامل مرتبط مانند تضاد رنگ بین پوست و موی شما دارد. از آنجا که مو‌ها بصورت چرخه‌ای رشد می‌کنند، غیرممکن است که همه مو‌ها را به طور همزمان لیزر کنید. ما معمولاً چند درمان اولیه را در مرکز لیزر کرج توصیه می‌کنیم تا تمام مو‌های ناحیه مورد نظر را از بین ببرید و پوستی صاف را که بدنبال آن هستید به دست آورید. مدت زمان هر درمان بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد، درمان یک ناحیه کوچک مانند لب بالا ممکن است چند دقیقه طول بکشد. مناطق بزرگ‌تر مانند پشت یا پا‌ها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

محبوبیت لیزر موهای زائد در میان مردم سراسر دنیا سبب گشت که دستگاه‌های مختلف لیزر، توسط برندهای مختلف تولید شوند. این که کدام یک از این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های دیگر برتری دارد، سوالی است که پس از معاینه توسط متخصص لیزر و بررسی جنس موها و میزان کلفتی آن‌ها و همچنین بررسی نوع پوست مراجعه‌کننده مشخص می‌شود.

برای تشخیص نوع پوست‌تان، مطلب زیر را بخوانید:

آزمونی برای تعیین نوع پوست

چند جلسه درمان با لیزر الکس سرد برای رفع موهای زائد نیاز است؟

مجموع تعداد جلسات بستگی به ناحیه تحت درمان دارد. به طور معمول پنج تا شش جلسه با فواصل چهار تا هشت هفته توصیه میشود.

چگونه می‌توانم درباره لیزر مو‌های زائد در کرج بیشتر بدانم؟

بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای لیزر مو‌های زائد، صحبت با یکی از متخصصان ما در درماتولوژی پوست کرج است، ما وقت می‌گذاریم تا به سوالات شما پاسخ دهیم، و پیشرفته‌ترین خدمات پوست و زیبایی را ارائه دهیم، اگر آمادگی خداحافظی با مو‌های زشت بدن و صورت را دارید بهتر است بهترین مرکز لیزر‌های کرج را پیدا کنید و تماس بگیرید.

چگونه می‌توانم بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد در کرج را پیدا کنم؟

اولین قدم برای داشتن پوستی صاف و بدون موی رؤیا‌های خود، مراجعه به یک تکنسین واجد شرایط، دارای مجوز و مجرب لیزر مو‌های زائد است. تیم متخصصان در مراکز لیزر کرج تعداد بی‌شماری روش موفق لیزر مو‌های زائد را با نتایج خیره‌کننده انجام داده‌اند و با فناوری‌ها و تکنیک‌های مربوط به درمان بسیار آشنا هستند تا شما با اعتماد کاملا به سراغشان بروید و خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

کلینیک تخصصی پارسیس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با مجهزترین و مدرنترین تجهیزات و آخرین متدهای روز دنیا و با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و برجسته‌ترین متخصین و کادر پزشکی در حوزه پوست، زیبایی، لیزر، کاشت مو، جوانسازی و تناسب اندام به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک درای تاییدیه FDA آمریکا (سازمان غذا و دارو) و همین طور CE اروپا و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.

هدف بنیانگذاران این مجموعه ارائه خدماتی شایسته و با کیفیت و منطق بر علم روز پزشکی به شما همراهان عزیز برای رسانیدن شما به آنچه ایده آلتان است می باشد.

سوالات متداول

آیا لیزر در رفع موهای زیرپوستی هم تاثیر دارد؟

لیزر موهای زائد روی فولیکول مو چه روی پوستی و چه زیر چوستی تمرکز دارد. بنابراین با گذشت جلسات لیزر موهای زیر پوستی نیز از بین خواهد رفت.

آیا لیزر موهای زائد باعث سوختگی پوست می شود؟

در شرایطی که فرد داروی خاصی مصرف می کند، پوست نازک و خشکی دارد یا از برخی لوسیون یا خوشبوکننده موضعی استفاده کرده باشد یا بیماری پوستی داشته باشد بهتر است جلسات لیزر را به بعد از بهبودی بیندازد.

شیو قبل و بعد از لیزر موهای زائد چگونه باید باشد؟

بهتر است قبل از جلسه لیزر شیو کنید و اینکار را با اپیلاسیون انجام ندهید. در زمان بین جلسات لیزر تا حد امکان شیو نکنید نهایتا یکبار.

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

همه روزه از ۹ صبح الی ۹ شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۰

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۱

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

جهت مشاهده نمونه‌ای بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

parsis.clinic@

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، جنب خیابان ٢٢٣، ساختمان سهند، طبقه ٤

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج