جاباما
۱۱۶۹۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برتری اروگوئه برابر انگلیس

دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه با برتری اروگوئه به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های انگلیس و اروگوئه در گروه D رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک اروگوئه به پایان رسید. لوئیس سوارز در دقایق ( ۳۹ و ۸۵) برای اروگوئه گل زد و وین رونی در دقیقه ۷۵ تک گل بی‌ثمر انگلیس را به ثمر رساند.

نیمه اول:

بازی با حملات تیم اروگوئه آغاز شد و لوئیس سوارز که در بازی اول اروگوئه مقابل کاستاریکا به دلیل مصدومیت غایب بود، دقیقه ۴ بازی یورش خطرناکی به سمت راست انگلیس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگلیس توپ به کرنر رفت. یک دقیقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نیز به شکلی خطرناک به روی دروازه انگلیس فرستاد که مدافعان انگلیس توپ را دفع کردند.

پس از این دقایق، انگلیسی‌ها از شوک حملات اروگوئه خارج و دقیقه ۹ با خطای مدافع اروگوئه صاحب ضربه آزاد شدند که وین رونی ضربه زیبایی زد که توپ با فاصله اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۱۵، رودریگوئز می‌رفت تا در هفتاد و پنجمین بازی ملی خود برای اروگوئه گلزنی کند اما توپ او با فاصله میلیمتری از بالای دروازه انگلیس به اوت رفت.

دقیقه ۳۱، انگلیس نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه ایستگاهی شد که وین رونی با ضربه سر توپ را از فاصله نزدیک به تیر دروازه اروگوئه زد تا نتواند طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۷ دقیقه بعد ارسال زیبای کاوانی به روی دروازه انگلیس با ضربه سر سوارز باعث شد تا اروگوئه به گل برسد. این سی و نهمین گل ملی سوارز بود که پس از مدتی مصدومیت با گل به مسابقات بازگردد. این نتیجه تا پایان ۴۵ دقیقه نخست باقی ماند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم:

نیمه دوم هم با حملات اروگوئه آغاز شد. مانند نیمه نخست، سوارز ضربه خطرناکی به سمت دروازه انگلیس فرستاد که جو هارت توپ را با زحمت به بیرون فرستاد. دقیقه ۵۱ توپ عمقی به کاوانی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند و توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، نوبت انگلیسی ها بود که خودی نشان دهند. رونی نزدیک نقطه پنالتی با پای چپ شوتی به سمت دروازه اروگوئه زد که دروازه‌بان اروگوئه توپ مهاجم انگلیس را دفع کرد.

بازی تا دقیقه ۷۵ بدون اتفاق خاصی روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه وین رونی از یورش جانسن توپ ارسالی این بازیکن را وارد دروازه اروگوئه کرد تا هم تیمش گل خورده را جبران کند و هم طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۲ دقیقه بعد انگلیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه‌بان اروگوئه مانع این کار شد.

در حالی که انگلیسی‌ها به زدن گل دوم خوش‌بین بودند، دقیقه ۸۵ دروازه‌بان اروگوئه توپ را به میانه‌های میدان فرستاد و کاوانی باز هم سوارز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این بازیکن با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه انگلیسی‌ها کند. پس از این دقایق انگلیسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا در آستانه حذف قرار گیرند. اروگوئه با این برد ۳ امتیازی شد.

دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۰:۳۰ جمعه بین ایتالیا و کاستاریکا برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج