۱۱۷۰۲۹۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

محمد کاسبی امروز از بیمارستان مرخص شد

محمود کاسبی گفت: برادرم محمد کاسبی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری نبود بلکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی ناشی از کرونا که چند ماه گذشته به آن مبتلا شده بود در بیمارستان بستری و تحت جراحی و مداوا قرار گرفت.

خبرگزاری میزان: محمود کاسبی گفت: برادرم محمد کاسبی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری نبود بلکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی ناشی از کرونا که چند ماه گذشته به آن مبتلا شده بود در بیمارستان بستری و تحت جراحی و مداوا قرار گرفت.
محمد کاسبی امروز از بیمارستان مرخص شد
محمود کاسبی برادر محمد کاسبی گفت: برادرم محمد کاسبی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری نبود بلکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی ناشی از کرونا که چند ماه گذشته به آن مبتلا شده بود در بیمارستان بستری و تحت جراحی و مداوا قرار گرفت.
وی در همین راستا افزود: محمد کاسبی بعد از پایان کار تولید یک سریال تلویزیونی در سال گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد که پس از مراقبت‌های مورد نیاز مداوا شد اما بعد از مدتی متاسفانه به لحاظ قلبی و ریوی دچار عارضه گشت و همین اختلال در قلب و ریه سبب شد او در فروردین سال جاری دچار خونریزی معده شود و همچنین در کنار این بیماری محمد کاسبی از ناحیه کمر و مهره‌های کمر نیز دچار مشکل شد و خرداد ۱۴۰۰ مجبور به عمل جراحی شد.
محمودکاسبی خاطرنشان کرد: مدتی پیش بیماری قلبی و عارضه ریوی محمد کاسبی شکل حادی به خود گرفت به گونه‌ای که مجبور به بستری و جراحی قلب در بیمارستان شد و باید بگویم موفقیت آمیز بودن این جراحی معجزه‌ای بود که صورت گرفت چرا که محمد عمل بسیار سختی را پیش رو داشت و حدود ۱۰ روز در بیمارستان شهید لواسانی تحت مراقبت قرار گرفت و هم اکنون پس از گذشت چند روز وی امروز ازبیمارستان مرخص شد.
لازم به ذکر است؛ محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما وتلویزیون که با بازی در سریال خوش رکاب توانست محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورد مدتی بود به دلیل عارضه قلبی و جراحی قلب در بیمارستان تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفت که با گذشت چند روز وی امروز از بیمارستان مرخص شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداروشکر ایشالا سلامتی همیشگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا یا ما چیکار کردیم که اینا ما رو چی فرض کردن میگن کرونا نبوده اما عارضه قلبی و ریوی بوده آخه لامذهب علائم کرونا و واکسن ریوی و لخته خونه ، قبلا میگفتید اگه کسی اچسه کرد بگید کرونا حالا چی شده که عوارض واکسنتون هیچ ارتباطی نداره

    • الاهواز

      برای جناب آقای کاسبی آرزوی شفای عاجل و صحت وتندرستی وشادکامی ازخداوندمنان مسئلت دارم آمین یارب العالمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج