۱۱۷۲۰۲۳
۴۲۹۴۱
۴۲۹۴۱
پ

محتوای حمایت‌شده

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (۲۰۲۳) | مزایا، عوارض، ماندگاری

اگر از مدل و پرپشتی ابروهای خود راضی نیستید، کاشت ابرو با جدیدترین متد می‌تواند بهترین راهکار برای تغییر فرم ابروها و پرپشت کردن آن‌ها باشد. پیش از اقدام لازم است اطلاعاتی در این باره داشته باشید.

برترین‌ها: اگر از کم پشت بودن ابروهایتان رنج می‌برید کاشت ابرو با جدیدترین متد یکی از بی نظیرترین روش‌های تقویت ابرو است. گاهی ممکن است به علت بیماری‌هایی نظیر تغییرات هورمونی، انواع و اقسام عفونت ها، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن و حتی اختلالات تیروئیدی ابرو‌های شما بریزد. قطعا این ریزش ابرو روی زیبایی صورت شما نیز تاثیرات منفی خواهد گذاشت. اغلب افراد به سبب کاهش اعتماد به نفس اقدام به انجام روش‌هایی می‌کنند که ممکن است عواقب بدی هم داشته باشد.

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

برای مشاوره و نوبت دهی در کلینیک زیبایی سام صفایی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۹۷۳۰۷۷

۰۹۳۵۶۰۶۷۹۲۶

کاشت ابرو چیست؟

اما اگر به دنبال راه مناسبی برای تقویت ابرو خود هستید و می‌خواهید ابرو‌هایی طبیعی و زیبا داشته باشید، کاشت ابرو با جدیدترین متد روز بهترین روش خواهد بود. اما قبل از این کار باید به یک مرکز معتبر که تجربه زیادی در این زمینه دارد مراجعه کنید. اما میزان زیبایی ابرو شما بستگی به هزینه و روند کاشت ابرو با توجه به تعداد مو‌هایی که کاشته اید دارد.کاشت ابرو طبیعی یا همان پیوند طبیعی ابرو به روشی گفته می شود که موها را از کناره های گوش یا همان بغل گوش برداشت می کنند و در آخر ابروهای افراد می کارند.در ادامه توضیحات بیشتری را به منظور معرفی بهترین روش‌های کاشت ابرو و مزایا و معایب آن‌ها ارائه می‌دهیم.

جدیدترین روش های کاشت ابرو

امروزه به دلیل بالا رفتن متقاضیان کاشت ابرو، تعداد روش‌های انجام این روش به روز رسانی می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از جدیدترین روش‌های کاشت ابرو می‌پردازیم و با آن‌ها آشنا می‌شویم:

کاشت ابرو با روش SUT

می‌توان کاشت ابرو با روش SUT یکی از روش‌های پیشرفته در این زمینه دانست. این روش با استفاده از ترکیب سایر روش‌های کاشت ابرو، می‌تواند بهترین نتیجه را برای مراجعان فراهم کند. نکته‌ی قابل توجه در این روش این است که  SUT با اصلاح عوارض روش‌های مختلف نتیجه‌ای مطمئن‌تر را به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن خونریزی این روش را برای کاشت ابرو انتخاب می‌کنند.

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

کاشت ابرو با روش MICRO FIT

باید گفت روش MICRO FIT یکی از کم خطرترین روش‌های کاشت ابرو به شمار می‌رود. استفاده از دستگاه ایمپلنتر مینیاتوری باعث می‌شود مراحل کاشت به سرعت باورنکردنی انجام شود در نتیجه خونریزی و درد در این روش به حداقل می‌رسد. همچنین عدم نیاز به بخیه یکی دیگر از مزایای این روش ناخته می‌شود.

کاشت ابرو با روش SUPER FUE

کاشت ابرو با روش SUPER FUE همانطور که از نامش پیداست، شباهت زیادی به کاشت ابرو با روش FUE دارد با این تفاوت که در این روش تمامی مراحل با دستگاه‌های هوشمند و دستگاه جداکننده فولیکول مو انجام می‌شود. نکته‌ای که در این روش بسیارمهم است قابل استفاده بودن آن برای تمامی افراد می‌باشد. درواقع این روش به شرایط خاصی برای کاشت نیازمند نیست.

کاشت ابرو با روش نیوگرافت (Neo Graft)

با وجود توانمندی‌های روش نیوگرافت (Neo Graft)، این روش هنوز روشی ناشناخته به شمار می‌رود اما به مرور زمان این روش می‌تواند به یکی از بهترین روش‌های کاشت ابرو تبدیل شود. در روش نیوگرافت تمامی مراحل به صورت اتوماتیک انجام می‌شود به همین دلیل نتایج کاشت دقیق‌تر صورت می‌گیرد.

کاشت ابرو به روش های دیگر

بهترین روش کاشت ابرو، روشی است که نتایج بهتری را به همراه دارد. معمولا روش‌های جدید و پیشرفته نیز به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته نتایج بهتری را به دنبال خواهند داشت. اکثر افراد به ویژه خانم‌هایی که روی زیبایی خود بسیار حساس هستند به دنبال کاشت ابرو با جدیدترین متد روز هستند. این افراد پس از بررسی‌ها و مطالعه و شناخت با روش‌های درمانی، در نتیجه بهترین روش را انتخاب خواهند کرد. اما کدام یک از روش‌ها جدیدترین و موثرترین روش درمانی هستند؟ آیا می‌دانید جدیدترین و پرکاربردترین روش یا روش‌ها کدام است؟ آیا با مزایا و مراقبت‌های پس از جراحی آشنایی دارید؟

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

کاشت ابرو با روش FUT (کاشت نواری)

 یکی از روش‌های قدیمی کاشت ابرو، روش FUT است که در آن با برداشت فولیکول به صورت نواری اقدام به کاشت می‌کنند.در این روش، فولیکوها با کمک هولدر دستی توسط جراح و به صورت جدا استخراج می شود پس از برداشت، نوار بافت را زیر میکروسکوپ به واحد‌های فولیکولی تبدیل خواهند کرد. این مرحله نیاز به دقت بسیار بالایی است که هرگونه آسیب را به حداقل می‌رساند. در این روش برای کاشت گرفت‌ها از سوزن‌های مخصوصی به قطر یک میلی متر استفاده می‌کنند. تا در نتیجه گرفت‌ها را در ناحیه ابرو با زاویه روش مناسب قرار دهند. در روش FUT می‌توان گرفت‌های مو را به تعداد زیادی انتقال داد. حتی صدمه دیدن گرفت‌ها در آن بسیار کم است. البته روش FUT در بانک مو نیاز به بخیه دارد و بایستی برای کاشت از اسکار خطی در سر استفاده کنند.

کاشت ابرو با روش FUE (کاشت غیر جراحی)

روش FUE دیگر روش قدیمی کاشت ابرو است که طرفداران زیادی دارد. این روش بهتر، سریع‌تر و کم خطرتر از روش FUT می‌باشد. با کمک ابزار‌های بسیار پیشرفته و دقیق فولیکول‌های مو را برداشت می‌کنند. این دستگاه‌ها با قطر کمتر از یک میلی متر از پوست سر برداشت و کاشت را انجام می‌دهند. روش FUE نیاز به جراحی و بخیه ندارد و اکثر کاربران به همین دلیل، بیشتر به این سمت می‌آیند. حتی دوره نقاهت آن کم است و شما هیچ اثری از زخم و اسکار در سر یا قسمت اهدا کننده نمی‌بینید.

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

مزایای جدیدترین روش های کاشت ابرو

  • عوارض کمتر
  • بدون خونریزی
  • درد کمتر
  • مرتب بودن کاشت
  • سرعت بیشتر
  • ماندگاری بالا

عوارض جدیدترین روش های کاشت ابرو

  • هزینه بالاتر
  • امکان خطا
  • بروز حساسیت
  • غیرطبیعی بودن کاشت
  • التهاب

مراحل کاشت ابرو با جدیدترین روش

کاشت ابرو با جدیدترین متد این روز‌ها بازار داغی دارد. چرا که روش‌های جدید، با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات بسیار مدرنی کاشت ابرو را با کیفیت فوق العاده عالی انجام می‌دهند. اما قبل از اینکه اقدام به کاشت ابرو کنید، بهتر نیست با مراحل ایمپلنت ابرو آشنا شوید؟ آشنایی با مراحل کاشت ابرو توجه شما را به رعایت نکات و دستورات پزشک بهتر می‌کند.

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

مشورت با پزشک

در قدم اول شما باید با پزشک خود مشورت کنید و علت ریزش ابرو و حتی روش‌های درمانی که تا کنون انجام داده اید را نیز مطرح کنید. در این مرحله پزشک متخصص درباره چگونگی عمل، مراقبت‌های قبل و بعد و حتی مزایای روش توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

طراحی ابرو‌ها

قبل از آنکه اقدام به کاشت کنید، پزشک باید ابرو‌های شما را به طور یکسان طراحی کند. با کمک پزشک باید ایده آل خود را طراحی کنید و در نتیجه با مشورت یکدیگر بهترین را انتخاب نمایید. با طراحی ابرو‌ها قبل از عمل می‌توانید به بهترین طرح مورد نظر دست یابید.

مشخص شدن چگونگی برداشت مو

پس از طراحی نیز پزشک مشخص می‌کند که مو‌های اهدا کننده از کجا و چگونه برداشته شود. چرا که اکثر افراد از مو‌های قسمت پشت سر استفاده می‌کنند. اما شما باید به بلندی مو‌ها توجه کنید و مو‌های قسمتی را انتخاب نمایید که بلندی خوبی داشته باشد. توجه کنید که شما باید از مو‌های قسمتی استفاده کنید که سالم باشد و بتواند فولیکول‌های از دست رفته را جبران کند.

اعمال بیهوشی

اکنون برای جراحی آماده اید و پزشک برای اینکه شما دردی را حس نکنید، از دارو‌های بی حسی موضعی در ناحیه ابرو و ناحیه‌ای اهدا کننده استفاده می‌کند. این دارو‌ها به شما کمک می‌کند تا هنگام استخراج و کاشت مو هیچ دردی را حس نکنید.

برداشت و آماده سازی گرافت

پس از اعمال بیحسی، جراح مو‌های قسمت اهدا کننده را استخراج می‌نماید که این برداشت با کمک دو روش FUE و FUT انجام می‌شود.با پیوند واحد فولیکولی موهای استخراجی که برای جدا کردن مو نیز از یک پانچ برای جدا کردن مو‌ها استفاده می‌کنند. در نتیجه با کمک میکروسکوپ پیوند‌ها را از نوار خارج می‌کنند تا برای پیوند آماده شود.

کاشت

اکنون نوبت به کاشت ابرو است که پزشک یک گرافت مو را در ابرو‌های شما قرار خواهد داد. البته باید به زاویه موهای ابرو و رشد مو‌ها دقت شود تا همانند مو‌های طبیعی، مو پیوند زده رشد کند. معمولا این پروسه با توجه به تعداد پیوند‌ها حدود چهار ساعت طول خواهد کشید. بعد از عمل و از بین رفتن اثر دارو‌های بیحسی نیز درد کمی را حس خواهید کرد. توجه داشته باشید که پس از کاشت مو چه به روش جراحی و چه به روش بدون جراحی شما باید با توجه به توصیه‌های پزشک نکاتی را رعایت کنید. رعایت این نکات و دستورات دوره نقاهت شما را کوتاه‌تر می‌کند و همچنین باعث می‌شود تا زودتر بهبود یابید. البته در این بازه نباید بگذارید تا ابروهایتان ضربه ببینند یا در اثر سانحه‌ای به آن‌ها آسیب وارد شود.

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

ماندگاری جدیدترین روش های کاشت ابرو

نکته‌ی قابل توجه در ماندگاری کاشت ابرو مرکز ارائه دهنده خدمات است که باید در انتخاب آن دقت بالایی به خرج دهید. استفاده از جدیدترین روش های کاشت ابرو در این مراکز به شکل صحیح می‌تواند ماندگاری کاشت ابرو را تا میزان چشم گیری افزایش دهد. همچنین مراقبت‌های ویژه بعد از کاشت نیز می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی ماندگاری کاشت ابرو داشته باشد.

مراقبت های بعد از عمل کاشت ابرو با جدیدترین متد

  • تمیز نگه داشتن ابروهای خود از هرگونه خاک و باکتری
  • جلوگیری از عفونت
  • تماس حداقلی با ناحیه کاشت
  • خشک نگه داشتن کاشت
  • استفاده از پمادهای ضد التهاب
  • عدم استفاده از مواد آرایشی 

آیا استفاده از موهای بدن در کاشت ابرو توصیه می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت استفاده از موهای بدن برای کاشت ابرو می‌تواند بسیار مفید باشد. در این روش با توجه به اینکه مو‌ها در هر شرایطی به رشد خود ادامه می‌دهند، نتیجه عمل پیوند دائمی خواهد بود.

هزینه جدیدترین روش کاشت ابرو

هزینه جدیدترین روش کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. کلینیک مورد نظر برای کاشت ابرو، دستمزد پزشک متخصص و نوع کاشت عواملی هستند که در هزینه‌ی تاثیر خواهند داشت.

دکتر سام صفایی، پوست ، مو و زیبایی

برای مشاوره رایگان همین حالا کلیک کنید.

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

برای مشاوره و نوبت دهی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۹۷۳۰۷۷

۰۹۳۵۶۰۶۷۹۲۶

۰۹۲۱۱۷۴۴۶۲۹

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

برای مشاهده نمونه ها از اینستاگرام بازدید کنید.

@dr.samsafaei

جدیدترین روش های کاشت ابرو طبیعی (2023) | مزایا، عوارض، ماندگاری

میدان هفت حوض، خیابان کمیجانی جنوبی، ساختمان عرفان، طبقه ۵، کلینیک زیبایی گلبرگ

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج