۱۱۷۳۹۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شیر خفته خط حمله سپاهان دیر بیدار شد

مهاجم سپاهان زیر سیل انتقاداتی که از او می‌شد مقابل نساجی توانایی‌هایش را به رخ کشید.

ایلنا: شهریار مغانلو یکی از مهاجمان برجسته فوتبال ایران در سه فصل اخیر است که عملکردش تا حد زیادی زیر ذره بین بوده است. او پس از نمایش درخشان در ترکیب تیم پیکان در لیگ نوزدهم، مشتریان زیادی برای لیگ بیستم داشت ولی ترجیح داد لژیونر شود و به لیگ پرتغال رفت و دوران نه چندان موفقی در سانتاکلارا داشت.

مغانلو که ابتدای فصل به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داده بود، نیم فصل به عنوان یار قرضی به این تیم آمد و عملکرد قابل قبولی داشت و در حالیکه می‌رفت تا یکی از مهره‌های این تیم در مسیر قهرمانی آسیا باشد، همراه سایر سرخپوشان شکست در فینال را متحمل شد و حسرتی دیگر برای این تیم و هوادارانش رقم خورد.

این بازیکن که داعیه ملی پوش شدن در کنار مهاجمان سرشناس تیم ملی را دارد در پایان فصل و در پی عدم توافق پرسپولیس با باشگاه پرتغالی، قرارداد قرضی‌اش تمدید نشد و در نهایت به عنوان بخشی از معامله سپاهان با سانتاکلارا بر سر محمد محبی، راهی نقش جهان و سپاهان شد تا یک شاه ماهی شکار شده از سوی این باشگاه لحاظ شود.

شیر خفته خط حمله سپاهان دیر بیدار شد

پرسپولیسی‌ها که مهره مهمی در خط حمله را به رقیب مستقیم خود واگذار کرده بودند هم در تلاش بودند تا با یک پاتک به طلایی پوشان، سجاد شهباززاده را که هنوز با سپاهان تمدید نکرده بود به جمع نفرات خود اضافه کرده و خط حمله را تقویت کنند که در این کار ناکام مانده و سجاد هم در سپاهان ماندنی شد تا پرسپولیس فصل را با ضعف در خط حمله شروع کند.

مغانلو در سپاهان شروع خوبی نداشت و این عملکرد نه چندان رضایت بخش کیفیتش را روی کلیت تیم هم گذاشته بود. از آنجا که نویدکیا تصمیم گرفته بود شهریار را مهاجم هدف بازی دهد، سجاد شهباززاده، آقای گل لیگ را از دروازه دور کرد و به پست وینگر انتقال داد و این امر موجب ضعف عملکرد سجاد و به دنبال آن خط حمله سپاهان شد.

هفته ها گذشت و در شش هفته ابتدایی هنوز عدد صفر روی گل‌های شهریار در سپاهان خودنمایی می‌کرد. این موضوع هم فشار انتقادات را علیه او تند و تندتر می‌کرد و هم به دنبال آن تمرکز خود مغانلو هم تحت تاثیر قرار می‌گرفت و این تاثیر در بازی او مشهود بود، جایی که هرچه می‌زد به در بسته می‌خورد و در این شرایط نسبت به تعویض خود در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن به کادرفنی معترض شد و این اعتراض می‌رفت برایش گران تمام شود. کما اینکه شایعاتی مبنی بر تصمیم نویدکیا برای کنار گذاشتن این مهاجم در نیم فصل و جذب یک جانشین به جایش شکل گرفت.

سپاهان روز گذشته در نقش جهان به مصاف نساجی رفت. جایی که سه امتیاز برای حفظ صدر از نان شب واجب‌تر بود و طلایی پوشان هم می‌دانستند با یک حریف قدر و سخت بازی دارند که از تیم‌های پرستاره خوب امتیاز می‌گیرد.

شیر خفته خط حمله سپاهان دیر بیدار شد

مغانلو در این بازی کسی بود که تفاوت را رقم زد. ابروی شکافته او در یک برخورد و بازگشتش به میدان با هیبتی جدید همه را یاد همشهری‌اش علی دایی می‌انداخت که گل هایی در سال‌های دور از او با سر و پیشانی بانداژ شده به خاطر داریم. این زخم ظاهراً خون شهریار را به جوش آورده و شیر خفته خط حمله طلایی پوشان بیدار شد و توانایی هایش را بار دیگر به رخ کشید.

مغانلو هر دو گل سپاهان مقابل نساجی را به ثمر رساند و فرصت زدن گل سوم را هم داشت که کمی دقت بیشتری نیاز داشت. در روزی که اگر شهریار نبود ممکن بود سپاهان با تساوی به کارش پایان دهد و صدر جدول را از دست بدهد، نویدکیا از شروع گلزنی یکی از مهاجمانش راضی است و حالا خیالش راحت است که می‌تواند روی شهریار در بازی‌های سخت و گره های کور خط دفاعی حساب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج