۱۱۷۴۶۲۴
۷ نظر
۵۰۱۹
۷ نظر
۵۰۱۹
پ

دستگیری عامل قتل خانوادگی بعد از ۱۰ساعت

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: عامل قتل خانوادگی در شهر مجومرد شهرستان اشکذر بعد از ۱۰ ساعت با هوشیاری پلیس و همکاری مردم شناسایی و دستگیر شد.

ایرنا: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: عامل قتل خانوادگی در شهر مجومرد شهرستان اشکذر بعد از ۱۰ ساعت با هوشیاری پلیس و همکاری مردم شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عامل قتل خانوادگی بعد از ۱۰ساعت

به گزارش پنجشنبه شب پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: چهارشنبه شب خبر مرگ یک زن و فرزندش در شهر مجومرد به پلیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی‌جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله اش که به قتل رسیده بودند روبرو شدند.

این مسئول انتظامی یزد خاطرنشان کرد: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسید و سوزانده شده بود از سوی پلیس کشف شد.

بهدانی فرد گفت: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل و با هماهنگی با دادستان با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری پلیس و با انجام اقدام اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده، مورد ظن پلیس واقع شد.

وی بیان کرد: پلیس در عملیاتی متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند.

فرمانده انتطامی یزد گفت: متهمان که ۱۹ و ۲۱ سال دارند و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی هستند در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام فجیع را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب اشکذر از شناسایی و دستگیری قاتل نوجوان۱۲ ساله در این شهرستان بعد از ۲۰ روز تلاش نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و فرار به جنوب کشور خبرداد.

به گزارش سوم آذر ماه جاری دادگستری یزد: محمد جواد زارع بیدکی افزود: با دریافت خبری مبنی بر مفقود شدن پسر ۱۲ ساله ای در آبان‌ماه گذشته مراتب برای بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیق گسترده پلیس آگاهی ،بررسی فنی و تخصصی ادله موجود افزود: قاتل فراری در یکی از استان های جنوبی کشور دستگیر شد و برای بازجویی به حوزه قضایی محل ارتکاب جرم انتقال یافت.

این مسئول قضایی به اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه جنایت اشاره کرد و گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال و جنازه نوجوان برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شد..

اشکذر مرکز این شهرستان ۳۰ هزار نفری در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      امان از یزدیها

    • بدون نام

      یزد چه خبره

    • بدون نام

      الله اکبر خدایا چه خبره

    • بدون نام

      ای بابا یزد هم شروع شد چ خبره

    • میلاد

      ای خدا

    • سیدعلی

      خدایادستمان رابگیریک لحظه بخودمان وامگذارهمه جوان

    • بدون نام

      خدا رحمتشان کند و به خانواده خای محترمشان صبر بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج