۱۱۷۵۳۳۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هزینه بلیت پرواز لژیونر‌ها ۵میلیارد تومان است

سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان فوتبال درباره آخرین وضعیت این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان فوتبال درباره آخرین وضعیت این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.
حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان تیم‌های ملی بزرگسالان درباره صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال گفت: صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال با پایان یافتن سال مالی شفاف خواهد شد. آیا پایان سال مالی عزیزی خادم فرا رسیده است؟ آیا صورت‌های مالی که در سال‌های گذشته تهیه شده بود، توسط حسابرسان ذی صلاح تایید شده اند؟ قطعا در پایان سال مالی دوره ریاست عزیزی خادم، صورت‌های مالی فدراسیون به صورت شفاف اعلام خواهند شد و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شرکتی که قرار بود به صورت رایگان کمک داور ویدیویی را وارد ایران کند، بیان کرد: این که کدام شرکت قرار بود کمک داور ویدیویی را وارد ایران کند، من نمی‌دانم.‌ ای کاش رسانه‌ای که این مطلب را منتشر کرده بود به طور دقیق به این موضوع اشاره می‌کرد. طبق استعلامی که فدراسیون فوتبال از ۱۵ شرکتی که مورد تایید فیفا هستند، گرفته بود در نهایت به شرکت روسیه‌ای رسیدیم که در ایران نمایندگی دارد. این شرکت روسی به ما اعلام کرد که نمی‌تواند سیستم کمک داور ویدیویی را به ما اجاره دهد و فقط می‌تواند آن را به ما بفروشد. این در حالی است که قصد ما اصلا خرید نبود. نمی دانم این شرکتی که ادعا کرد حاضر است سیستم کمک داور ویدیویی را رایگان در اختیار ما قرار دهد، مورد تایید فیفا بوده است یا خیر.
هزینه بلیت پرواز لژیونر‌ها ۵ میلیارد تومان است
شریفی درباره درآمدزایی فدراسیون فوتبال بیان کرد: در همه جای دنیا دولت‌ها به فوتبال ملی کمک می‌کنند. همان طور که در سال‌های گذشته این کمک‌ها در قالب بودجه اتفاق افتاده است. تیم‌های ملی تا امروز نزدیک به ۴۸ بازی انجام داده اند که از این تعداد ما فقط ۳ بازی در داخل خانه انجام داده ایم و ۴۵ بازی ما خارج از خانه انجام شده است. در هر بازی تیم ملی بزرگسالان ما در خارج از خانه، فقط پول پرواز لژیونر‌ها ۴ یا ۵ میلیارد تومان است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: فدراسیون فوتبال تا الان نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان فقط بدهی پرداخت کرده است. در بحث درآمدزایی باید بگویم که ما تا الان ۳ بار فرصت‌های تجاری فوتبال را آگهی کردیم که عدد آن حدود ۱۸ میلیارد تومان است. چه بلایی سر عزت فوتبال ما آمده است که بعد از ۳ بار آگهی حتی یک نفر حاضر نشد پیش قدم شده و در فرصت‌های تجاری شرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبان عالم یه اجی مجی لاترجی بکنن پول درست کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج