جاباما
۱۱۷۵۴۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

این میوه‌ها شما را چاق می‌کنند!

برخی میو‌ها مانند نارگیل منبع خوبی از چربی‌های سالم، موز و انبه سرشار از کربوهیدرات می‌باشند.

بهداشت نیوز: برای بعضی از افراد وزن اضافه کردن یا عضله ساختن می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگرچه میوه‌ها معمولا به عنوان وعده غذایی محسوب نمی‌شوند، اما به نظر می‌رسد وقتی که قصد افزایش وزن دارید انواع میو‌های مختلف می‌توانند کالری‌های اضافی مورد نیاز بدن شما برای افزایش وزن را فراهم کنند.

این میوه‌ها شما را چاق می‌کنند!

علاوه براین، میوه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامت هستند. در ادامه میوه‌های سالم و پر کالری که می‌توانند به افزایش وزن تان کمک کنند را ارائه می‌دهیم.

اگرچه اکثر میوه‌ها کم کالری هستند، اما بیشتر آن‌ها به دلیل وجود کربوهیدرات بالاتر یا چربی محتویات شان می‌توانند به افزایش وزن کمک کنند. در اینجا ۴ نوع میوه تازه هستند که برای افزایش وزن شما مفید می‌باشند.

۱. موز

اگر به دنبال افزایش وزن هستید موز انتخاب عالی می‌باشند. موز نه تنها مغذی است بلکه منبع خوبی از کربوهیدرات‌ها و کالری‌ها می‌باشند.

۲. آووکادو

آووکادو سرشار از مواد مغذی موثری است. بعلاوه این میوه حاوی کالری زیاد و چربی‌های سالمی است و برای افرادی که دنبال افزایش وزن هستند انتخاب خوبی می‌باشد.

۳. نارگیل

نارگیل میوه متنوعی است که به دلیل مزایای سلامتی بی شمارش محبوبیت‌های زیادی پیدا کرده است. همچنین نارگیل به دلیل چربی بالا و کربوهیدرات متعادلش منبع خوبی برای کالری‌ها است.

۴. انبه

انبه میوه خوشمزه و شیرینی است که میزان مواد مغذی را افزایش می‌دهد. انبه مانند موز منابع خوبی برای کالری و بیشتر به صورت کربوهیدرات می‌باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج