۱۱۷۵۶۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوچتینو: شایعات در PSG طبیعی است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد شایعات در این تیم موضوعی طبیعی است.

ورزش سه: علیرغم انتخاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، هنوز شایعات حاکی از احتمال حضور مائوریسیو پوچتینو در تابستان سال آینده روی نیمکت این تیم است. در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و کلوب بروژ، مائوریسیو پوچتینو در مورد این شایعات و البته هدف تیمش مبنی بر کسب پیروزی در مسابقه فردا شب صحبت کرده است.

مائوریسیو پوچتینو گفت: "من احساس خوبی دارم و کاملا آرام هستم. من در ساختاری کار می کنم که عملکرد من آگاه است و می توانم حمایت باشگاه را احساس کنم. من احساس راحتی می کنم زیرا از روند تیم خبر دارم. می دانیم که در باشگاهی مانند پاری سن ژرمن شایعات اطراف نیز بخشی از زندگی است. اما ما در میان همه این اخبار و شلوغی ها، هرگز از اجرای ایده های خود دور نمی شویم. زیرا می دانیم که پس از طوفان هوای خوب وجود خواهد داشت.

بروژ این تیم تهاجمی بوده و از خصوصیات مثبت فراوانی برخوردار است. ما در بازی رفت کار را خوب شروع کردیم، اما شکست دادن این حریف بسیار سخت است. کلوب بروژ همچنان احتمال دستیابی به سهمیه لیگ اروپا را دارد و ما می خواهیم با کسب برتری در این مسابقه به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

رقابت بین جیجی دوناروما و کیلور ناواس؟ این یک وضعیت متفاوت و جدید با آنچه این دو در گذشته تجربه کرده اند، بوده است. ما بر این باوریم که بهترین راه برای مدیریت این شرایط همین برنامه فعلی بوده و خوشبختانه این دو دروازه بان هر دو می توانند فرصت بازی داشته باشند.

شرایط مارکو وراتی؟ این بازیکن با انرژی بالا برای دیدار فردا شب دسترس است. اگر وراتی فردا و در هتل همچنان احساس خوبی داشته باشد، در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج