۱۱۷۵۸۳۳
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

گوشت چرخ‌کرده یا پنبه رنگ شده؟

چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان می داد گوشت چرخکرده بسته بندی شده یکی از شرکت ها بعد از شسته شدن زیر آب به رنگ سفید و بافت پنبه ای درآمده است. موضوعی که نگرانی این شهروند را در پی داشت که آیا چیز دیگری غیر از گوشت در این بسته ها عرضه می شود. پرسشی که دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت کشور به آن پاسخ داد.

ایسنا: چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان می داد گوشت چرخکرده بسته بندی شده یکی از شرکت ها بعد از شسته شدن زیر آب به رنگ سفید و بافت پنبه ای درآمده است. موضوعی که نگرانی این شهروند را در پی داشت که آیا چیز دیگری غیر از گوشت در این بسته ها عرضه می شود. پرسشی که دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت کشور به آن پاسخ داد.

مسعود رسولی اظهار کرد: اداره دامپزشکی گوشت چرخکرده شرکتی را که در فیلم نشان داده شده از فروشگاه جمع آوری و آزمایش کرد و مشخص شد که این محصولات هیچ مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: بافت گوشت چربی، پروتئین و رنگدانه قرمز است. وقتی گوشت شسته می شود این رنگدانه بین آن خارج می شود و بافت پروتیئینی و چربی سفید رنگ باقی می ماند. این آزمایش را با هرگوشت چرخکرده انجام بدهید به همین صورت خواهد شد.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور با بیان اینکه هر گوشتی را زیر آب بگیرید کم کم رنگ آن سفید می شود، افزود: مدتی پیش این صحبت ها در مورد تن ماهی هم مطرح بود.

وی تصریح کرد:این فرد باید به مراجع رسیدگی یعنی سازمان دامپزشکی یا سازمان حمایت مراجعه و شکایت می کرد و آنها نیز رسیدگی می کردند. یا می توانست گوشت مورد نظر را آزمایش کند و اگر چیزی غیر از گوشت بود حتما مسئولیت آن را برعهده می گرفتیم.

رسولی با اشاره به اینکه نباید سریعا چیزی را قضاوت کرد، گفت: شرکتی که دراین فیلم نامش پخش شد ۱۵۰۰ نفر پرسنل مستقیم دارد و این اقدام آسیب زیادی به آنها وارد کرده است. لازم به ذکر است که شرکت به این بزرگی هیچ زمان با آبروی خود بازی نمی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا گوشت چرخ کرده نخورید مجبورید مگه گوشت بگیرید با چاقو ریش ریش کنید استفاده کنید

    • بدون نام

      ولی گوشت وقتی میپزد ،چرا سفید نمیشود ؟

    • م

      نبود نطارت موثر ، باعث بدنام شدن شرکتهای تولیدی و نظارتی و عدم اطمینان به محصولات داخلی میشود ، برگشت فلفل از روسیه ، رب از...، سیب زمینی از.... مردم میشنوند و اطمینان نمی کنند .

    • بدون نام

      اشغال به مردم میدید میگید گوشته. گوشت مگه رنگش میره اخه

    • بدون نام

      مگه گوشت چرخ شده را میشورن؟

    • مهدی

      گوشت های مدل جدیده خخخخخ

    • علی

      بیا من گوشت چرخ کرده کنم باهم یشوییم ببینم چرا سفید میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج