جاباما
۱۱۸۶۲۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت مسی به بارسلونا به خاطر همسرش

رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی، گزارش دادند که آنتونلا همسر لیونل مسی از شرایط جدید در پاریس راضی نیست و خواهان بازگشت به اسپانیا و بارسلونا است.

خبرآنلاین: رسانه‌ های اسپانیایی و فرانسوی، گزارش دادند که آنتونلا همسر لیونل مسی از شرایط جدید در پاریس راضی نیست و خواهان بازگشت به اسپانیا و بارسلونا است.

او شرایط آب و هوایی سخت پاریس نسبت به بارسلونا، زبان و شهری که با آن آشنا نیست را دوست ندارد. بچه‌های مسی هم دل‌شان برای بندر بارسلونا و دوستان‌شان در کاتالونیا تنگ شده است. ظاهراً آنتونلا، به این بازیکن برای ترک پاری‌سن‌ژرمن فشار می‌آورد.

بازگشت مسی به بارسلونا به خاطر همسرش

البته او تنها کسی نیست که چنین کاری می‌کند و گفته شده که ژاوی و دنی آلوس نیز برای این فوق‌ستاره‌ آرژانتینی پیام فرستاده و او را برای بازگشت به بارسلونا تشویق کرده‌اند. ژاوی معتقد است که حضور مسی، کمک خوبی به رشد بازیکنان جوان بارسلونا خواهد کرد. البته این کارها شاید بی‌فایده باشد. اولاً مسی بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و برای ۲ فصل به این باشگاه فرانسوی ملحق شده و قرارداد امضاء کرده و امکان تمدید این قرارداد برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد که البته اختیاری است.

مشکل دیگر، وضعیت مالی کاتالان‌هاست که اجازه‌ بازگشت به این فوق‌ستاره‌ آرژانتینی را نمی‌دهد مگر این که مسی، یک فداکاری بزرگ مالی انجام دهد. البته خانواده‌ مسی از خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به عنوان کسی که امکان خروج همسرشان را فراهم کرد، ناراحت هستند. در واقع آن‌ها احساس می‌کنند که لاپورتا خیانت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج