جاباما
۱۱۸۶۲۱۰
۲۳ نظر
۵۰۱۸
۲۳ نظر
۵۰۱۸
پ

افت شدید آرای مردمی در «خنداننده‌شو ۳»

تعداد آرای مردمی در مرحله مقدماتی مسابقه استندآپ «خندوانه»، نسبت به فصل قبل، ۱۵ میلیون کاهش داشت

مائده کاشیان در روزنامه خراسان نوشت: سه‌شنبه‌شب نتایج آرای مردمی شرکت‌کنندگان مسابقه «خنداننده‌شو ۳» در مرحله اول اعلام شد. هشت شرکت‌کننده به مرحله دوم راه پیدا کردند و چهار شرکت‌کننده نیز از دور مسابقه حذف شدند. برندگان آرای مردمی به جمع چهار شرکت‌کننده‌ای که با رای داوران مستقیم به مرحله دوم صعود کرده بودند، اضافه شدند. تعداد آرای مردمی در فصل دوم «خنداننده‌شو» نشان می‌دهد میزان مشارکت مردم در «خنداننده‌شو ۳»، افت قابل توجهی داشته است.

افت شدید آرای مردمی در «خنداننده‌شو ۳»

مشارکت کمتر مخاطبان

مسابقه «خنداننده‌شو 2» پس از استقبال مخاطبان از فصل اول، سال 97 روی آنتن رفت. این فصل نیز مانند «خنداننده‌شو 1» مورد توجه قرار گرفت و مخاطبان «خندوانه» مشارکت بالایی در انتخاب برگزیدگان مسابقه داشتند. مردم در مرحله اول «خنداننده‌شو 2» برای 16 شرکت‌کننده، 18 میلیون و 523 هزار و 428 رای ارسال کرده بودند. در حالی که در مرحله اول فصل سوم، برای 12 شرکت‌کننده، 2 میلیون و 938 هزار و 87 نفر به شرکت‌کنندگان مسابقه رای داده‌اند؛ یک‌ششم سری قبل مسابقه. با توجه به اختلاف فراوان تعداد آرا در فصل سوم «خندوانه»، احتمالا مخاطبان کمتری پیگیر رقابت استعدادها در «خنداننده‌شو 3» بوده‌اند. از طرفی هم رقابت «خنداننده‌شو 3» و کیفیت اجراها به اندازه کافی، مخاطبان را ترغیب به ارسال رای نکرده است. البته در مرحله مقدماتی «خنداننده‌شو 2»، 16 شرکت‌کننده با یکدیگر رقابت می‌کردند و در فصل سوم مسابقه، مردم کار 12 شرکت‌کننده را داوری کردند، اما طبیعتا اختلاف کم تعداد استعدادها در مرحله آرای مردمی «خنداننده‌شو 3» نسبت به فصل قبلی، نمی‌تواند تنها دلیل کاهش میزان مشارکت مردم باشد.

رای چند هزار نفری برندگان

در شرایطی که تعداد کل آرای مردمی کمتر شده است، طبیعی است که نفرات برتر در مرحله اول مسابقه نیز مانند فصل قبل، رای‌های میلیونی نداشته باشند. به عنوان مثال، در «خنداننده‌شو 3» نیما سهرابی که با بیشترین رای نفر اول شده، 496 هزار و 609 رای داشته است، اما علی صبوری به عنوان نفر اول آرای مردمی در «خنداننده‌شو 2»، یک میلیون و 614 هزار رای، یعنی بیش از سه برابر سهرابی رای کسب کرده بود. نفر دوم با یک میلیون و 559 هزار رای و نفر سوم نیز با یک میلیون و 486 هزار رای به مرحله دوم رفته بود. در «خنداننده‌شو 3»، نفر دوم 305 هزار و 33 رای و نفر سوم 276 هزار و 734 رای به دست آوردند.

ادامه اعتراض به داوری

با اتفاقی که برای نیما سهرابی در مرحله اول «خنداننده‌شو 3» افتاد، پیروزی او در آرای مردمی حتمی بود. داوران تصمیم گرفتند با اطمینان به این که سهرابی توسط مردم انتخاب خواهد شد، انتخاب دوم‌شان یعنی مصطفی احمدی را مستقیم به مرحله بعد بفرستند. داوری داوران در باره این دو شرکت‌کننده، از سوی مخاطبان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت. هرچند که نیما سهرابی با رای مردم به مرحله بعد صعود کرد، اما حواشی این داوری همچنان ادامه دارد. تعدادی از کاربران معتقدند اگر احمدی به جای سهرابی، به مرحله آرای مردمی رفته بود، اکنون این احتمال وجود داشت که او حذف شود و یکی از استعدادهایی که نتوانسته رای مردم را کسب کند و حالا از دور مسابقه کنار رفته، آرای مخاطبان را جذب کند و به مرحله بعد برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا کسی هم میبینه این صدا سیمای میلی رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی دیگه نمی بینه برنامه های رامبد و مهران مدیری رو این برنامه ها فقط داره میلیارد میلیارد از بودجه بیت المال و میریزه تو جیب این دو تا و همکاراشون

    • بدون نام

      رامبد و برنامه ابی که این آدم درست میکنه دیگه اصلا دلچسب نیست و مثل خودش سرتا پا فریبه و دروغه مردم هم اینو فهمیدن و دیگه حس خوبی به خودش و ساخته هاش ندارن اینکه بودجه بیت المال رو صرف این آدم و برنامه هاش میکنن همه نظر جای اشکاله...دقیقا خلاف نظر مردم به فردوسی پور

    • اکبر

      دیگه مردم کاملا شناختن خائنین به ملت رو

    • روح خسته

      برو بابا مردم دل و دماغ این مسخره بازی هارو ندارن از صبح تا شب به فکر یه لقمه نون برای زن و بچشونن دیگه حال خندیدن برا مردم نمونده.دلت خوشه

    • بدون نام

      برنامه جدابی نیست خنده های مصنوعی سوالات بی ربط

    • بدون نام

      خنداننده شو چی چیه؟ کی دیگه تلویزیون میلی نگا میکنه؟

    • بدون نام

      لوس و بیمزه و نچسب !!!!!از اون موقعی که این رامبود جوان رفت بچه اش رو در کانادا به دنیا آورد و برخلاف تبلیغی که در برنامه هاش در مورد ایران و وطن و عرق وطن پرستی می کرد از وجودش هیکلش حرف زدنش چندشم میشه حیف صدا و سیما که با پول بیت المال به امثال این ریاکار متظاهر دروغگو میدان داده واقعا حیف !!!!!!

    • بدون نام

      برنامه نیست که حیف از بودجه ای که صرف این مسخره دانه می شود یارو رامبد با خنده های بی مورد دندانهای سفیدش را به مردم نشان می دهد یک عدهای هم بی کارند بعنوان تما شاگر ا چندین ساعت عمرشان را به حدر می دند که مثلا چهرهشان را از قاب تلویزیون اقوام ببیندد خلاصه برنامه شان به یکریال هم نمی ارزد

    • رضا

      وقتی رامبد جوان به شعور مردم توهین می کنه مردم هم برنامش رو تحریم می کنن

    • بدون نام

      مردم رامبد رو حذف کردن چون از دروغ متنفرن از ریا متنفرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خودم با خانواده از شبکه نسیم مسابقه خندانده شو رو می بینیم اما خدایش حال رای دادن نداریم. که چی بشه؟

    • بدون نام

      هنوز اولش است به کم کم؟؟؟؟

    • بدون نام

      من که اصلا میلی نمی بینم

    • حسین عزیر

      من خودم میبینم ولی رای نمی‌دم به کی رای بدم به مجری ریا کار

    • بدون نام

      چون رامبد غربگدا هست

    • بدون نام

      طرز نشستن و طرز خندیدن رامبد کاملا توهین به مردم هست و نمیدونم چرا مردم به این درک نمیرسن

    • بدون نام

      مزخرف به ابن برنامه میگن. همش تظاهر همش چرت

    • دخو

      رامبد ریاکار

    • محمد

      مشکل قطعا از رامبده رامبد کلا باید حذف بشه. ریاکار و دروغگو

    • بدون نام

      کی اخه میلی بااین برنامه های دوزاریش وببین

    • حسین تاجی

      خنده های الکی برای جذب پول

    • بدون نام

      فقط دورهمی ساده شیک با معنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج