اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۷۴۵
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

فروش لوازم دست دوم: بایدها و نبایدها!

یکی از ساده ترین شیوه ها برای فروش سریع لوازم دست دوم، وانت بار های سمسار است. اما برای فروش وسایل زیاد و یا گران قیمت ـ چه کسی می خواهد که اموالش را مفت به این وانتی های سیار بفروشد؟!

فروش لوازم دست دوم: بایدها و نبایدها!

برترین ها: یکی از ساده ترین شیوه ها برای فروش لوازم دست دوم، وانت بار های سمسار است. اما برای فروش وسایل زیاد و یا گران قیمت ـ چه کسی می خواهد که اموالش را مفت به این وانتی های سیار بفروشد؟!

راه امروزی و اقتصادی تر، تبلیغات خلاقانه در اینترنت است. اما برای سرعت بخشیدن به فروش اینگونه وسایل و همچنین احترام به مشتری، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

فروش لوازم دست دوم: بایدها و نبایدها!

باید: در مورد کیفیت اجناس خود اطلاعات کافی داشته باشید

در مورد جنس و کیفیت مواد به کار رفته در مبلمان و سایر وسایل و همچنین برند آن اطلاعات کافی کسب کنید. احتمالا مشتریان در مورد نوع چوب و پارچه بکار رفته در مبلمان از شما سوالاتی خواهند پرسید و نیز خرید کردن از یک فروشنده مطلع را ترجیح خواهند داد. کسب اطلاعات در مورد کیفیت اجناس، در قیمت گذاری نیز به شما کمک خواهد کرد.

باید: منصفانه قیمت گذاری کنید

برای قیمت گذاری اشیاء آنتیک و یا گران قیمت، حتما با یک کارشناس مشورت کنید و یا بصورت آنلاین اطلاعات کسب کنید. برای اجناس با ارزش پایینتر، بهتر است سری به سمساری ها بزنید تا حدود قیمت دستتان بیاید. قیمت گذاری صحیح و منصفانه موجب صرفه جویی در وقت شما و مشتری می شود.

اکثر مشتریان اجناس دست دوم تمایل دارند که برای خرید چانه بزنند. پس بهتر است برای این دسته مشتری ها، قیمتی کمی بیش از آنچه مد نظر است، قرار دهید. اما اگر قصد ندارید قیمت را پایینتر بیاورید مطمئن شوید که قیمتتان مناسب و منصفانه است.

باید: عکس اجناس را ضمیمه تبلیغاتتان کنید

اگر می خواهید تبلیغات را بصورت آنلاین انجام دهید، مطمئن باشید که تنها با گذاشتن عکس، کارتان راه می افتد. افراد (و بخصوص مشتریان لوازم خانه)، معمولا توجهی به تبلیغات بدون تصویر نمی کنند.

نباید: در مورد کیفیت و شرایط اجناس دروغ بگویید

در تبلیغاتتان، در مورد شرایط وسایل با مشتری صادق باشید. تصاویری از اجناس تهیه کرده و آن را ضمیمه تبلیغ کنید، و همچنین در مورد عیوب وسیله ها و یا خراش روی مبلمان توضیحاتی بنویسید. در غیر اینصورت مشتریان پس از بازدید، نه تنها وسیله معیوب را نمی خرند، بلکه بخاطر تلف شدن وقتشان با دلخوری خانه تان را ترک می کنند.

نباید: مبلمان و وسایل معیوب را بفروشید

گاهی اوقات اندیشیدن به اینکه چقدر برای خرید وسیله ای هزینه کرده اید باعث می شود نتوانید در مورد فروش، قیمت گذاری، و یا دور انداختن آن منطقی تصمیم بگیرید.

اما بهتر است در این مورد نیز به مشتری احترام گذاشته، و در صورت معیوب بودن وسیله ای، وقت خود و او را بیهوده تلف نکنید. در صورت امکان، آن وسیله را پیش از فروش تعمیر کنید و یا قید فروش آن را بزنید.

نباید: وقتی تنها هستید غریبه ها را به خانه راه دهید

زمان بازدید هیچگاه در خانه تنها نمانید، و اگر چاره دیگری ندارید، (در صورت امکان) وسایل را برای بازدید، در بیرون از خانه، مثلا در پارکینگ و یا حیاط قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج