اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۶۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تغییرات در قیمت دلار به لحظه رسید !

با تصمیم جدید بانک مرکزی مبنی بر تعیین قیمت ۱۱۰۰ تومانی دلار برای اولین بار، قیمت این ارز در روز جاری در بازار دچار تلاطم و نوسانات شدید شده است.

تغییرات قیمت دلار در بازار ارز تهران لحظه‌ای شده است و قیمت این نوع ارز به ۱۴۴۰ تومان هم بالا رفت اما با کاهش ۱۵ تومانی ۱۴۲۵ تومان معامله‌ می‌شود، همچنین آشفته بازار ارز موجب حذف قیمتها از تابلوی قیمتی اکثر صرافی‌ها شده است.

با تصمیم جدید بانک مرکزی مبنی بر تعیین قیمت ۱۱۰۰ تومانی دلار برای اولین بار، قیمت این ارز در روز جاری در بازار دچار تلاطم و نوسانات شدید شده است.

دلار ۱۴۰۸ تومان فروخته شد و در ادامه به ۱۴۴۰ تومان خیز برداشت اما به ۱۴۲۵ تومان کاهش یافت، البته قیمت ارز لحظه به لحظه در حال تغییر است و حضور گسترده دلالان در این آشفته بازار نیز قابل توجه است.

فعالان بازار ارز در میدان فردوسی با بیان اینکه میزان خرید و فروش دلار در بازار بستگی به عرضه و تقاضا دارد، از تحریک تقاضا برای خرید دلار خبر دادند و گفتند:تقاضا برای خرید دلار از بازار آزاد افزایش یافته است.

ورود گروه‌های جدید به بازار سوداگری

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه سوداگری در این بازار باعث ورود گروه‌های جدید به بازار ارزهای معتبر از جمله دلار شده است، اظهار داشت: برخی افراد هستند که قبلا در کار مسکن و خرید و فروش ملک بودند و امروز سرمایه خود را وارد بازار ارز کردند.

این فعالان با اشاره به اینکه ممکن است تا پایان وقت امروز نیز قیمتها دوباره دچار تلاطم شود، افزود: بیشتر شرایط اینچنینی که بر بازار حاکم می شود، ناشی از جو روانی آن است که باعث می شود خریدار و فروشنده دچارسردرگمی شوند و واکنشهای لحظه ای از خود بروز دهند.

آنان ادامه دادند: با این حال خرده فروشان ممکن است ضرر کنند، چرا که ما در طول روز مقدار کمی ارز خرید و فروش می‌کنند و ممکن است با کاهش ناگهانی قیمتها حتی هزینه خریدمان را نیز به دست نیاوریم.

همچنین یک خریدار دلار در بازار اذعان داشت: من طی چند روز گذشته به دنبال یک فرصت مناسب برای خرید دلار هستم اما به دلیل تغییرات زیاد قیمتی تاکنون موفق به خرید ارز مورد نیازم نشده ام.

این خریدار ارز بیان داشت: در پنجشنبه گذشته وقتی من به بازار مراجعه کردم قیمت هر دلار ۱۳۷۰ تومان بود اما امروز به ۱۴۲۵ تا ۱۴۴۰ تومان افزایش یافته است اما من باز هم صبر می کنم و منتظر می مانم تا قیمتها دوباره شکسته شود و افت کند.

حذف قیمتها از تابلوها/ ارز مسافری نداریم

همچنین بررسی تابلوهای صرافی ها نیز نشان می دهد که به دلیل بروز نوسانات شدید قیمتی انواع ارزهای معتبر، بسیاری از صرافی ها قیمت دلار، پوند و یورو را از تابلوهای خود حذف کرده اند و در صورت سئوال مشتری و پرسیدن اینکه به چه میزان ارز نیاز دارد، قیمتی را اعلام می کنند.

همچنین درب ورودی برخی صرافی ها اطلاعیه هایی مبنی بر اینکه ارز مسافری نداریم و یا اینکه لطفا در خصوص ارز مسافری سئوال نفرمایید درج شده و قابل مشاهده است.


منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تغییرات در قیمت دلار به لحظه رسید !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج