۱۵۶۹۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

عاشوری:

بازیکنان پرسپولیس مشکل روحی دارند

محسن عاشوری به احتمال زیاد برای آخرین بار روی نیمکت پرسپولیس نشست. حتی مشخص نیست عاشوری از روز شنبه این تیم را تمرین دهد یا خیر. او در دو بازی ای که سرمربی پرسپولیس بود، موفق کار نکرد و بردی نداشت.

برترین ها به نقل از تماشا: محسن عاشوری به احتمال زیاد برای آخرین بار روی نیمکت پرسپولیس نشست. حتی مشخص نیست عاشوری از روز شنبه این تیم را تمرین دهد یا خیر. او در دو بازی ای که سرمربی پرسپولیس بود، موفق کار نکرد و بردی نداشت.

عاشوری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «فوتبال از دقیقه یک تا ۹۰ است و حتی در وقت اضافه هم می توان گل زد. بازی احتیاجی به تفسیر من ندارد و شما همه چیز را دیده اید. ما حدس می زدیم فولاد بعد از بازی سنگین مقابل شهرداری یاسوج در ارتفاع بالا شرایط بدنی مناسبی نداشته باشد، به خصوص وقتی این تیم ۱۰ نفره شد. در بین دو نیمه گفته بودم فولاد جمع می شود تا گل نخورد اما قانون فوتبال همین است وقتی گل نزنی، گل می خوری».

خبرنگاری پرسید در دقیقه ۹۲ اتفاقی در محوطه جریمه فولاد رخ داد. نظر شما در مورد آن صحنه چیست؟ که عاشوری گفت: «از شما سوالی می پرسم. آیا تا به حال از یک داور پرسیده اید که نظرش درباره حرکات ما مربیان چیست؟» خبرنگار گفت تاکنون چنین سوالی نکرده ام. عاشوری پاسخ داد: «این سوال را از من نپرسید و هر زمان داوران گفتند که نظرشان درمورد ما چیست، آن وقت هم من درخصوص داوران تلحیل می کنم. مربیان ما به ما یاد داده اند هرچقدر که داور ضعیف باشد یا خدایی ناکرده به نفعتیم حریف بگیرد، باید آن قدر خوب باشیم که بتوانیم جلوی این مسائل را بگیریم».

عاشوری درخصوص اینکه چه برنامه ای برای تعطیلات و نیم فصل دوم دارید، گفت: «تا الان مسئولیت با من بوده، چهار روز به بازیکنانم استراحت دادم و در این فرصت مطمئن باشید سرمربی جدید معرفی خواهد شد. ایشان مسئولیت برنامه ریزی را برعهده می گیرند و اگر مربی جدید اطلاعاتی بخواهد، در اختیار او می گذارم».

او در پاسخ به این سوال مبنی بر این که باتوجه به از دست دادن فرصت ها توسط مهاجمان پرسپولیس، آیا مشکل روحی آنها باقی مانده یا خیر، گفت: «مشکل هنوز در روح و روان بچه های ما هست و وقتی تیم شش ماه مشکل دارد، در یک هفته نمی توان آن را حل کرد. شاید مربی جدید آمد و این فرصت از طریق مربی جدید به آنها داده شد ولی بعد از عدم نتیجه گیری، فشار روی آنها وجود دارد. تماشاگران شعار می دهند و البته حق دارند که اعتراض کنند. از تماشاگران ممنون هستم که حداقل اعتراض خود را آخر بازی نشان دادند».

در ادامه یکی از خبرنگارن پرسید آیا با به میدان فرستادن حقیقی و شعارهایی که تماشاگران در حمایت از معمارزاده دادند، تصمیم شما درست بود؟ عاشوری با خنده گفت: «حتما تصمیم درستی داشتیم که به این بازیکن بازی دادیم. وقتی پرسپولیس گل می خورد، همه گل می خورند. تماشاگران اگر می بینند یک نفر گل می خورد، باید همه تیم را ببینند، چون همه در این اتفاق دخیل هستند و شاید اصلا ما نباید در آن صحنه خطا می کردیم که آن گل را می خوردیم».

عاشوری در پاسخ به این سوال که شما در این بازی نقاط ضعف پرسپولیس را پوشانده بودید و آیا این مشکلات را می دیدید ولی استیلی به حرف شما توجه نمی کرد، گفت: «نمی گویم مشکل ما فنی نیست ولی بیشتر مشکلات ما به مسائل روحی برمی گردد. چون فشار روی استیلی بود و دیدید که او مصاحبه کرد و گفت می روم تا بازیکن راحت تر کار کند. کار خاصی نکرده ام و بعد از دربی تنها ریکاوری کرده ایم و اگر بازیکنان پرسپولیس نمایش بهتری داشتند به خاطر برداشتن فشار از روی دوش آنها بود و فکر می کنمن با یکی دو برد شرایط روحی آنها بهتر شود».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بازیکنان پرسپولیس مشکل روحی دارند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      امیدوارم مشکل این تیم محبوب و دوست داشتنی برطرف و پرسپولیس به اوج دوران فوتبال خود برگردد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج