جاباما
۱۶۴۹۰
۲ نظر
۵۱۲۸
۲ نظر
۵۱۲۸
پ

براي خانم‌هايي كه از سرطان مي‌ترسند

سرطان از دست کدام خانم ها فرار می کند؟!

با خرید این مواد خوراكی، در برابر سرطان‌ها ایمن مي‌شوید و مواد مفيد را به بدن‌تان مي‌رسانيد.

سرطان از دست کدام خانم ها فرار می کند؟!
سرطان از دست کدام خانم ها فرار می کند؟!

براي آن‌كه سرطان سراغ دستگاه گوارش شما نيايد

۱. آب سیب

روزی ۲ لیوان آب تازه این میوه می‌تواند خطر مبتلا شدن به سرطان روده بزرگ را كاهش دهد. مطالعات نشان داده به دلیل وجود میزان بالای آنتی‌اكسیدان در آب سیب، مصرف روزانه ۲ ليوان آب سيب ۴۰درصد از ریسك اين سرطان را كم می‌كند.

۲. سیر

اگر روزی ۲ بار، چه به صورت پخته و چه خام، سیر میل كنید، تركیبات قوی گوگرد كه در سیر وجود دارند به از بین رفتن سرطان روده و معده و همين‌طور برخي انگل‌هاي گوارشي كمك می‌كند.


يك سپرمحافظتي براي پوست شما

3. سیب‌زمینی شیرین

این سیب‌زمینی‌ها وقتی می‌رسند به رنگ نارنجی درمی‌آیند. سیب‌زمینی‌هاي شیرین كه سرشار از آنتی‌اكسیدانی به نام بتاكاروتن هستند را جایگزین سیب‌زمینی‌های معمولی كنید تا سیستم دفاعی خود را در برابر سرطان پوست و دهان افزایش دهید.

4. هندوانه

میزان فراوان لیكوپن(آنتی‌اكسیدانی كه در میوه‌های قرمزرنگ یافت می‌شود)، سبب بالا بردن SPF طبیعی پوست شما می‌شود، يعني يك سپر محافظتي براي پوست شما ايجاد مي‌كند. این آنتی‌اكسیدان ضدپیری و ضدسرطان است اما توجه داشته باشید كه این ماده را به‌عنوان جایگزین ضدآفتاب در نظر نگيريد يعني صرفا نقش آن كمكي است و حتما بايد در كنار مصرف هندوانه هر روز به ميزان كافي ضدآفتاب مناسب هم به پوست‌تان بزنيد.



معجزه امگا۳

5- نان سبوس‌دار

خوردن فیبر فراوان می‌تواند خطر مبتلا شدن به سرطان سینه را تا 40درصد پایین آورد به علاوه مصرف روزی 25 گرم نان سبوس‌دار احتمال سرطان روده را تا 25درصد كاهش مي‌دهد. شما مي‌توانيد با خوردن نان مناسب از 2 سرطان فرار كنيد.

6. ماهی قزل‌آلا

به‌طور حتم خوردن ماهی‌های كباب‌شده و ماهی‌های چرب 3 بار در هفته به دلیل مقدار بالای امگا3 و ویتامین D موجود در آن، قادر است خطر مبتلا شدن زنان به سرطان سینه را به ميزان زيادي كاهش دهد. در جوامعي كه ماهي بخش اصلي رژيم غذايي است بروز سرطان سينه كمتر است.


سرطان از دست کدام خانم ها فرار می کند؟!

براي آن‌كه پوست‌تان سرطاني نشود

۷. نارنگی

خود این میوه تركیبات سمی ضدسلول‌های سرطانی دارد اما میزان این تركیبات در پوست این میوه بسیار بیشتر است. پس سعی كنید پوست رنده شده نارنگی را به سوپ‌ها و سس‌ها اضافه كنید.

۸. نخود

غذای هوموس كه مخصوص كشورهای عربی است را حتما امتحان كنید. نخود، لوبیا و عدس مواد پلی فنل و لیگنانز دارند كه هر ۲ این مواد می‌توانند رشد تومورهای سرطانی را كند كنند.‌

۹. زردچوبه

تست‌های آزمایشگاهی بیانگر این است كه این ادویه سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد زیرا آزمایش‌هاي انجام گرفته روی‌ موش‌های آزمایشگاهی نشان داده است كه مصرف زردچوبه انتشار سلول‌های سرطان سینه و دستگاه گوارش را متوقف كرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      merc amoozande bood

    • manizheh

      خوب بود ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج