جاباما
۱۶۴۹۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هادی غفاری: پرونده ام مختومه شد

هادی غفاری درباره پرونده‌ای که اخیرا به دنبال سخنرانی و حضورش در دانشگاه شیراز برایش باز شده، با اشاره به مختومه شدن پرونده خود در دادگاه ویژه روحانیت گفت: چیز خاصی نبود که مخالفان ما جوسازی کردند. ما هیچ‌گونه تعرضی به هیچ کس نداشتیم چراکه بر خلاف همیشه من در روز ۱۶ آذر بحث خداباوری را مطرح کردم.

خبرگزاری آنا: هادی غفاری درباره پرونده‌ای که اخیرا به دنبال سخنرانی و حضورش در دانشگاه شیراز برایش باز شده، با اشاره به مختومه شدن پرونده خود در دادگاه ویژه روحانیت گفت: چیز خاصی نبود که مخالفان ما جوسازی کردند. ما هیچ‌گونه تعرضی به هیچ کس نداشتیم چراکه بر خلاف همیشه من در روز ۱۶ آذر بحث خداباوری را مطرح کردم.

غفاری در ادامه گفت: من در این رابطه رفتم و با دادستان دادگاه ویژه روحانیت صحبت کردم. وی مرد بسیار موقر و روحانی بسیار محترمی بود که بسیار برخورد اخلاقی داشت و البته فرد قبلی نیز مرد بسیار محترمی بودند.

وی افزود: دادستان دادگاه ویژه روحانیت با من صحبت کردند. برداشت این بوده که ما به سمت تضعیف نظام می‌رویم و تشویش افکار عمومی مطرح شده بود که من توضیح دادم که به نظام و به دین و نیز به حقوق مردم معتقدم و همانگونه که نماز صبح نخواندن را حرام می‌دانم عبور از خطوط قرمز نظام را نیز حرام می‌دانم.

حتی به آن دوست روحانی بزرگوار گفتم که از قبض جریمه نمی‌ترسم بلکه از خدا و مردم می‌ترسم. عبور از چراغ قرمز، به غیر از تجاوز به حقوق مردم، تجاوز به حقوق خدا هم هست چراکه در اندیشه ما به خصوص ما که خود را اصلاح‌طلب می‌دانیم مردم، عیال الله هستند.

حجت‌الاسلام غفاری اعلام کرد که بعد از این پرونده مختومه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج