اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۵۷۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دفاع داور بازی ایران و آرژانتین از عملکردش

داور صربستانی که دیدار تیم ملی کشورمان مقابل آلبی‌سلسته را در جام جهانی ۲۰۱۴ سوت زد معتقد است در آن بازی او و همکارانش اشتباه تأثیرگذاری نداشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: میلوراد مازیچ که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قضاوت دیدار تیم‌های آلمان - پرتغال و آرژانتین - ایران را بر عهده داشت در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «B۹۲» صربستان در خصوص قضاوت در این ۲ بازی اظهار داشت: درست است از قضاوتی که در جام جهانی داشتم، اعتراضی به صورت رسمی نشد ولی امتیازی که کمیته داوری فیفا به تیم داوری ما در آن ۲ بازی داد، نشان می‌دهد که قضاوت ما بر اساس قوانین بازی فوتبال بوده است.

مازیچ که چند روز پیش عنوان داور سال صربستان را به خود اختصاص داد و جایزه سوت طلایی اتحادیه فوتبال صربستان را به خود اختصاص داد، در ادامه عنوان کرد: من و همکارانم ۲ بازی آلمان - پرتغال و آرژانتین - ایران را روی کوچکترین جزئیاتش مورد آنالیز قرار دادیم و با توجه به معیارهای داوری به این نتیجه رسیدیم که اشتباهات خیلی فاحشی نداشتیم ولی بدترین انتقادات به ما شد. به هر حال از این ۲ بازی درس‌هایی هم فرا گرفتیم.

این داور ۴۱ ساله در پایان خاطرنشان کرد: روی هم‌رفته از عملکرد خودم و کمک‌هایم در ۲ بازی جام جهانی ۲۰۱۴ خیلی رضایت دارم. مهمترین نکته هم این است که اشتباهات سهوی ما روی تیم‌هایی که از صعود از مرحله گروهی بازماندند، تأثیرگذار نبود. جام جهانی تورنمنت خیلی مهمی است.

به گزارش تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل آرژانتین در مرحله گروهی جام بیستم عنوان کرده بود: من ناامید نیستم و از عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحالم، هرچند در نهایت اتفاق بدی افتاد اما دو نفر در این بازی تفاوت‌ها را رقم زدند. داور و مسی هر کدام به شکلی در این بازی تغییر ایجاد کردند و من دیگر حرف خاصی برای گفتن ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج