adexo3
۱۴۲۲۲۵۵
۶۶۰
۶۶۰
پ

تصمیم جنجالی کمیته استیناف به سود شیرازی‌ها

با تصمیم کمیته استیناف، رأی دیدار برگزارنشده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به سود نماینده فارس اعلام شد و آن‌ها ۳ امتیاز بی‌دردسر به‌دست آوردند.

فوتبال ۳۶۰: با تصمیم کمیته استیناف، رأی دیدار برگزارنشده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به سود نماینده فارس اعلام شد و آن‌ها ۳ امتیاز بی‌دردسر به‌دست آوردند.

تصمیم جنجالی کمیته استیناف به سود شیرازی‌ها

کمیته استیناف روز گذشته 2 تصمیم مهم و جنجالی گرفت و امتیازات کسر شده از تیم‌های شهرداری آستارا و خوشه‌طلایی ساوه به آن‌ها برگردانده شد تا دو تیم که برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال ایران تلاش می‌کنند، امیدهایشان به ماندن افزایش پیدا کند. بعد از وتوی رأی کسر امتیاز از نمایندگان آستارا و ساوه، امروز (یکشنبه) کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی جدید، جنجالی و البته خبرسازی را صادر کرد و تکلیف بازی برگزار نشده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز را مشخص کرد.

دو تیم قرار بود در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر هم به میدان بروند که با وجود حضور دو تیم در محل استادیوم غدیر اهواز، درهای ورزشگاه به روی تیم‌ها باز نشد. در رأی اولیه، کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان را به عنوان متولی ورزشگاه غدیر اهواز مقصر دانست و رأی به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی شیراز داد که فجری‌ها که در کورس صعود به لیگ برتر هستند، درخواست فرجام‌خواهی به کمیته استیناف دادند و مدعی شدند که قصور از تیم میزبان بوده و باید فجرسپاسی شیراز برنده انضباطی نبرد با استقلال ملاثانی شود.

برد انضباطی برای تیمِ رجب‌زاده

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بعد از بررسی جوانب با توجه به درخواست فرجام‌خواهی باشگاه شیرازی، امروز (یکشنبه) رأی نهایی را صادر کرد و ضمن رد کردن رای قبلی کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجرسپاسی شیراز، نتیجه این مسابقه را 3 بر صفر به سود فجر اعلام کرد. همچنین باشگاه استقلال خوزستان از حکم قبلی تبرئه شد و استقلال ملاثانی به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان و خسارات وارده به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه فجرسپاسی محکوم شده است.

فجر از چادرملو سبقت گرفت

شاگردان مهدی رجب‌زاده تا پیش از صدور رأی کمیته استیناف، در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان با انجام یک بازی کمتر نسبت به مدعیان، 61 امتیازی بودند و در رتبه سوم جدول حضور داشتند اما کسب پیروزی انضباطی برابر استقلال ملاثانی باعث شد تا فجری‌ها به رتبه دوم جدول صعود کنند و حالا بعد از خیبر خرم‌آبادِ 67 امتیازی، نام فجرسپاسی شیراز با 64 امتیاز به چشم می‌خورد. چادرملو اردکان 63 امتیازی است و نفت مسجدسلیمان هم 56 امتیاز دارد تا در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ دسته اول فوتبال ایران، رقابت برای صعود به لیگ برتر در اوج هیجان دنبال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج