۱۶۶۶۹۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فخرفروشی اندروید به ویندوزفون

در مقایسه سیستم‌عامل اندروید با ویندوزفون، بعضا مشاهده می‌شود گستره پوشش محصولات برخوردار از سیستم‌عامل محبوب مایکروسافت در مقایسه با سیستم‌عامل گوگل محدودتر است.

فارنت: در مقایسه سیستم‌عامل اندروید با ویندوزفون، بعضا مشاهده می‌شود گستره پوشش محصولات برخوردار از سیستم‌عامل محبوب مایکروسافت در مقایسه با سیستم‌عامل گوگل محدودتر است.

فخرفروشی اندروید به ویندوزفون
به عبارت دیگر حداقل ۵ حوزه و یا دسته‌بندی وجود دارند که در صورتی که سیستم‌عامل انتخابی شما اندروید باشد، حق انتخاب بیشتری در مقایسه با زمانی که سیستم‌عامل انتخابی شما ویندوزفون باشد خواهید داشت. در ادامه به بررسی این طیف از دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

دستگاه‌های ویندوزفونی ارزان‌قیمت با قابلیت‌های متوسط!

اگرچه دستگاه‌های ارزان‌قیمت ویندوزفونی در بازار تنوع خوبی دارند اما به هیچ‌وجه نمی‌توان این دستگاه‌ها را در معادله هزینه در قبال کارایی با دستگاه‌های اندرویدی مقایسه کرد.

فخرفروشی اندروید به ویندوزفون

به عنوان مثال در قاره آسیاه Xiaomi Redmi ۱S از صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده اسنپ دراگون ۴۰۰ چهارهسته‌ای، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل افزایش از طریق مموری کارت برخوردار است و قیمت آن نیز کمتر از ۱۰۰ دلار است. در مقام مقایسه، گوشی‌های ویندوزفونی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار، از صفحه‌نمایش‌هایی با رزولوشن پایین (معمولا WVGA)، پردازنده‌‌های ضعیف‌تر ( مانند اسنپ دراگون ۲۰۰) و در اکثر اوقات رم ۵۱۲ مگابایتی بهره می‌برند.

دستگاه‌های ویندوزفونی ضد آب

تنها یک دستگاه ضدآب مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون ۷ به نام Fujitsu Toshiba IS۱۲T در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد اما چنین گزینه‌ای دیگر در ویندوزفون ۸ و یا ۸.۱ مشاهده نشد. در مقام مقایسه دستگاه‌های ضد آب اندرویدی تنوع زیادی در رده دستگاه‌های ارزان‌قیمت تا پرچمدارانی مانند اکسپریا زد۳ و گلکسی اس۵ دارند.

فخرفروشی اندروید به ویندوزفون

با استفاده از گوشی‌های اندرویدی یادشده نگرانی از بابت ریختن مایعات بر روی دستگاه و یا افتادن آن‌ها در آب نخواهید داشت.

دستگاه‌های ویندوزفونی مجهز به صفحه‌نمایش Quad HD

عدم وجود چنین دستگاه‌هایی یک دلیل ساده دارد. ویندوزفون ۸ و ۸.۱ از رزولوشن صفحه‌نمایش بیشتر از ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی نمی‌کنند. انتظار می رود به زودی و پس از عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت، شاهد ورود دستگاه‌هایی اینچنینی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و البته پشتیبانی از صفحه‌نمایش Quad HD به بازار باشیم.

فخرفروشی اندروید به ویندوزفون

برخی کاربران توجهی به رزولوشن یادشده نمی‌کنند اما وجود این گزینه و یا بهتر است بگوییم قابلیت، در دنیای ویندوزفون به خودی خود یک مزیت به حساب می‌آید. در دنیای سیستم‌عامل اندروید، اولین دستگاه مجهز به رزولوشن Quad HD با نام Vivo Xplay ۳S در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و پس از آن شرکت‌های سازنده مانند ال‌جی، سامسونگ و موتورولا نیز به سمت استفاده از این تکنولوژی روی آوردند.

دستگاه‌های ویندوزفونی بسیار باریک

در حال حاضر باریک‌ترین دستگاه‌های ویندوزفونی موجود، Yezz Billy ۴,۷ و Xolo Win Q۹۰۰s نام دارند که هر دو ضخامت ۷.۲ میلی‌متری دارند. در مقام مقایسه اگر قصد دارید برخی از باریک‌ترین دستگاه‌های اندرویدی را تجربه کنید بد نیست نگاهی به دستگاه‌های چینی! مانند Oppo R۵ و یا Vivo X۵ Max با ضخامت کمتر از ۵ میلی‌متر داشته باشید. گزینه‌های دیگری مانند سامسونگ گلکسی آلفا با ضخامت ۶.۷ میلی‌متر نیز در بازار فراوانند.

فخرفروشی اندروید به ویندوزفون

دستگاه‌های ویندوزفونی لوکس!

پیش از این برند Vertu تصمیم به معرفی یک دستگاه لوکس مجهز به ویندوزفون ۸ گرفته بود اما نهایتا ایده ساخت این دستگاه به دلیل آنچه پیچیدگی‌های زیاد مرتبط با پلتفرم مایکروسافت نامیده شد، منتفی گردید.

فخرفروشی اندروید به ویندوزفون

از سوی دیگر دستگاه‌های تجملاتی و لوکس مجهز به سیستم‌عامل اندروید در بازار فراوانند. یک نمونه از این دستگاه‌ها، Gresso Regal Black نام دارد که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک تحلیل اشتباه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج