جاباما
۱۶۸۵۴۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قیمت نان سنگک آزاد ۱۳۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان!

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی از آغاز آزادپزی نان سنگک در ۳۴ نانوایی سطح شهر تهران خبرداد و گفت: قیمت نان سنگگ ساده این نانوایی‌ها، ۱۳۰۰ تومان، کنجددار ۱۵۰۰ تومان و پرکنجد ۲۰۰۰ تومان است.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی از آغاز آزادپزی نان سنگک در ۳۴ نانوایی سطح شهر تهران خبرداد و گفت: قیمت نان سنگگ ساده این نانوایی‌ها، ۱۳۰۰ تومان، کنجددار ۱۵۰۰ تومان و پرکنجد ۲۰۰۰ تومان است.

محمدرضا نظری‌نژاد از آغاز آزادپزی نان سنگک در ۳۴ نانوایی سطح شهر تهران خبرداد و گفت: از امروز با مجوز اتحادیه، ۳۴ نانوایی سنگکی اقدام به پخت نان با قیمت آزاد کرده‌اند که این نان‌ها کیفی و قیمتی بین ۱۳۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان دارد.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی افزود: قیمت نان سنگک ساده این نانوایی‌ها ۱۳۰۰ تومان، نان کنجددار ۱۵۰۰ تومان و نان پرکنجد ۲۰۰۰ تومان است. این در حالی است که این نانوایان، آرد مرغوب را با سبوس و بدون نول‌گیری از کارخانجات دریافت می‌کنند و در نهایت آرد مرغوب تبدیل به نان مرغوب می‌شود.

وی تصریح کرد: آردی که از طریق دولت در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد آرد سبوس گیری شده و نول‌گیری شده است که کیفیت لازم را ندارد، چراکه کارخانجات، این آرد را نول گیری کرده و بخش مرغوب آن را در اختیار کارخانجات شیرینی پزی و قنادی‌ها قرار می‌دهند و بنابراین بخش نامرغوب در اختیار نانوایی های دولتی قرار می‌گیرد.

به گفته نظری‌نژاد، دولت در مرحله اول، قرار است ۲۰ درصد از نانوایی ها را آزادپز اعلام کند، به همین دلیل در گام اول، ۳۴ نانوایی سنگکی با مجوز، آزادپز شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا رودربایستی نکن.یکباره بگو نان داره 3 برابر میشه.کی به کیه؟!!!!!!!!!!!

    • رضا

      افرایش قیمت باروش شیب نه چندان ملایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج