۱۷۳۷۹۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

جنسیس کوپه فیس‌لیفت از ظاهری به روزتر و خشن‌تر از مدل قبلی بهره برخوردار است. بیشترین تغییرات متوجه قسمت جلوی خودرو، چراغ‌ها و سپر بوده است و طراحی این قسمت نسبت به قبل به کلی دگرگون شده است.

جنسیس کوپه فیس‌لیفت
مجله تخت گاز: جنسیس کوپه یکی از محبوب‌ترین کوپه‌های موجود در ایران است که با وجود قدرت موتور عالی و قابلیت‌های فنی چشمگیر و نسبتا هم رده با کوپه‌های مطرح آلمانی، از قیمت پایین‌تری نسبت به آنها بهره می‌برد و همین عامل باعث شده تا فروش قابل توجهی در ایران داشته باشد. اما مدل ۲۰۱۳ و به اصطلاح، فیس‌لیفت جنسیس کوپه، از نظر محبوبیت و رونق بازار فروش شرایط متفاوتی با نمونه قدیمی‌ دارد و با وجود پیشرانه مشترک با مدل قدیمی، قیمتی به مراتب بیشتر از آن را طلب می‌کند.

جنسیس کوپه فیس‌لیفت از ظاهری به روزتر و خشن‌تر از مدل قبلی بهره برخوردار است. بیشترین تغییرات متوجه قسمت جلوی خودرو، چراغ‌ها و سپر بوده است و طراحی این قسمت نسبت به قبل به کلی دگرگون شده است. دو مجرای ورودی هوا نیز روی کاپوت اضافه شده است که حس قدرت را به خوبی القا می‌کند. طراحی قسمت عقب اما تقریبا دست نخورده باقی مانده و تغییر گرافیک چراغ‌های عقب بسنده شده است.

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

کابین جنسیس جدید نیز دستخوش تغییراتی شده است. طراحی کنسول مرکزی جلو، دسته دنده، غربیلک فرمان و صفحه کیلومتر شمار تغییر کرده است و مدرن‌تر و جذاب تر شده است. صندلی‌های چرمی ‌کاملا در بر گیرنده و خوش‌فرم هستند. کیفیت ساخت کابین نیز قابل توجه است و در بعضی نقاط، نسبت به قبل پیشرفت‌هایی داشته است.

هیوندای برای جنسیس جدید دو نوع پیشرانه ۴سیلندر ۲لیتری توربو و ۶سیلندر۸/۳ لیتری لامبادا در نظر گرفته است. که نمونه‌های وارد شده به کشور از نوع ۶سیلندر هستند. جنسیس جدید در بازارهای جهانی از پیشرانه ۳۴۸ اسب بخاری بهره می‌برد که به تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت مجهز شده اند. گیرباکس ۶سرعته مدل قدیمی ‌نیز جای خود را به یک گیرباکس ۸سرعته خودکار داده است. از این نظر جنسیس‌های جدید موجود در کشور از مشخصات فنی مشابهی با مدل قبلی برخوردارند و تنها اندکی تفاوت میان دو مدل قابل لمس است. هم‌چنین مدل‌های جدید با وجود سیستم تنفس متفاوت با مدل قدیمی، از سرویس‌های دوره‌ای بی‌بهره‌اند و لوازم و فیلترهای مدل‌های جدید توسط نمایندگی‌ها عرضه نمی‌شود.

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

سواری با جنسیس کوپه جدید حس و حال متفاوتی نسبت به مدل قبلی دارد. تغییرات زیادی روی سیستم تعلیق و فنربندی مدل جدید اعمال شده است و از این رو شاهد هندلینگ به مراتب بهتر و چسبندگی بیشتر نسبت به قبل هستیم. همچنین سامانه ESP در دور حالت مختلف تنظیم می‌شود تا در حالت اسپرت، بتوان از شیطنت‌های کنترل شده با جنسیس لذت برد. شتاب ثانویه نیز نسبت به مدل قبلی بهبود داشته است و در سرعت‌های بالا، تفاوت کیفیت سواری کاملا محسوس است. ترمزها نیز با توجه به تغییرات پیشرانه، نسبت به قبل قوی تر شده‌اند و مصرف سوخت نیز کاهش پیدا کرده است.

رقبای داخلی و خارجی

BMW ۳۳۵-E۹۲

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

Kia Koup

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

Renaul Laguna

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

پیشنهاد نهایی

جنسیس کوپه انتخاب افرادی است که با بودجه ای نصف بودجه لازم برای خرید بنز، ب‌ام‌و یا پورشه در این کلاس، به دنبال تجربه لذت راننگی و موتور پرقدرت هستند. اما اختلاف قیمتی زیاد میان دو مدل جدید و قدیمی‌ جنسیس کوپه، در حالی که پیشرانه‌ها از نظر قدرت با یک دیگر برابر هستند، کمی‌ خریدار را در فکر فرو می‌برد.

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

جنسیس کوپه فیس‌لیفت

جنسیس کوپه فیس‌لیفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج