۱۷۴۳۸۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تویوتا کمری

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

کمری یکی از محبوب‌ترین محصولات تویوتا به شمار می‌آید که علاوه بر محبوبیت قابل توجه آن در بازار خودروی کشور، در چند سال اخیر نیز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سدان‌ها در آمریکا شناخته می‌شود.

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی
مجله تخت گاز: کمری یکی از محبوب‌ترین محصولات تویوتا به شمار می‌آید که علاوه بر محبوبیت قابل توجه آن در بازار خودروی کشور، در چند سال اخیر نیز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سدان‌ها در آمریکا شناخته می‌شود. کمری جدید آمده تا جا پای نسل پیشین خود بگذارد و موفقیت‌های آن را تکرار کند. اما با وجود قیمت بالاتر از رقبای کره‌ای، زرق و برق کمتر و فهرست آپشن‌های محدودتر، شاهد فروش پایین این خودرو در اوایل ورودش به ایران هستیم.

نسبت به سایر محصولات جدید تویوتا همچون کرولا و RAV4، کمری جدید کمترین تغییر را نسبت به قبل تجربه کرده است و برای شناخت آن نیازی به کنکاش زیاد در ظاهرش نیست. ظاهر ساده و بی آلایش کمری جدید باعث شده تا کسانی که نمای ظاهری خودرو برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد، سراغ کمری نروند.

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

با ورود به فضای کابین، تغییرات گسترده‌تر نبت به نمای ظاهری کاملا مشخص است. طراحی کابین کمری جدید سبک و سیاق سایر محصولات جدید تویوتا را دنبال می‌کند. رنگ‌بندی کابین مناسب است، اما نبود برخی موارد همچون پوشش چرمی‌ صندلی‌ها در این بازه قیمتی کمی ‌در ذوق خریدار می‌زند. هم‌چنین هم‌چون سایر محصولات تویوتا، کمری جدید نیز از فهرست محدود امکانات و آپشن‌های رفاهی رنج می‌برد و از این نظر یک سر و گردن پایین تر از رقبای کره ای قرار می‌گیرد. کمری جدید در دو نوع GL و GLX به ایران وارد می‌شود که مدل GLX با توجه به آپشن‌های بیشتر قیمت بالاتری از مدل GL دارد. در کابین کمری، همان کیفیتی که از یک تویوتا انتظار دارید قابل لمس است. هم‌چنین عایق‌بندی کابین عالی انجام شده و حتی برای شنیدن صدای پیشرانه نیز باید گوشتان را بسیار تیز کنید!

به لطف ابعاد بزرگ بدنه، کابین کمری بسیار جادار و راحت است و روی صندلی‌های عقب مشکلی از نظر فضای سرنشینان احساس نمی‌شود. سواری کمری از نسل پیش نرم‌تر است ، اما هنگام عبور از برخی دست اندازها، تکان‌ها به فرمان سه شاخه کمری منتقل می‌شود.

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

این خودرو از یک پیشرانه ۴سیلندر ۵/۲ لیتری برخوردار است. یکی از ایرادهای مهم کمری جدید حین سواری، کشش پایین موتور هنگام عبور از سربالایی‌ها با تعداد چند سرنشین است. که گیرباکس اتوماتیک نیز به این مساله دامن زده است و در این حالت شاهد تنبلی و سستی این خودرو هستیم. این در حالی است که هنگام تعویض دستی دده‌ها و با سرنشنیان کمتر، قدرت ۱۸۱ اسب بخاری کمری بیشتر قابل لمس است و در برخی مواقع نیز شتاب قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد.

هندلینگ و چسبندگی کمری مطلوب است و از مشکل ضعف ترمزها که در برخی محصولات تویوتا دیده می‌شود، خبری نیست. صندوق بار بزرگ و مصرف سوخت پایین دقیقا پارامترهایی هستند که نیازهای مسافراتی یک خانواده را به خوبی پاسخ می‌دهند. البته جای خالی نمونه ۶سیلندر کمری جدید داخل ایران احساس می‌شود.

رقبای د/

Kia Sportage

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

Mitsubishi ASX


تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

Hyundai ix۳۵

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

پیشنهاد نهایی

مناسب خانواده هایی که بیشتر در سفر به سر می برند و مصرف سوخت خودرو داخل شهر اهمیت بالایی برایشان دارد.همچنین کسانی که اهل ریسک کردن نیستند و به دنبال خودرویی می روند که چندین سال امتحانش را میان مردم پس داده باشد.

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی

تویوتا کمری؛ سدان خانوادگی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      يه 2013 جي ال خريدم... امكانات بسيار محدود و در حد يك سمند ولي...
      سواري عالي ...
      بدون صدا و نرم...
      شايد هم قيمت اون يك سوناتا با اون همه آپشن ميشد خريد ولي سواري اين كجا و اون كجا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج