اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۲۰۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!

با پیشرفت روزافزون کیفیت دوربین‌ها و بالارفتن گرافیک بازی‌ها، نیاز به حافظه بیشتری در گوشی‌ها حس می‌شود. حافظه گوشی به‌گونه‌ای است که هرچه باشد باز هم کم است.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!



روزنامه شرق - علی رضاپور: با پیشرفت روزافزون کیفیت دوربین‌ها و بالارفتن گرافیک بازی‌ها، نیاز به حافظه بیشتری در گوشی‌ها حس می‌شود. حافظه گوشی به‌گونه‌ای است که هرچه باشد باز هم کم است. در ادامه، گوشی‌های هوشمندی که حافظه داخلی‌شان ۱۲۸گیگابایت است را نام برده و توضیح خواهیم داد.

به گزارش گویا‌آی‌تی، شرکت‌های سازنده تلفن‌همراه علاقه زیادی به به‌کار‌گیری حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت در محصولات خود ندارند. به همین‌دلیل در ادامه، گوشی‌های هوشمندی را نام بردیم که این کار را کرده‌اند.

Meizu MX۳: این گوشی هوشمند اولین مدلی است که دارای حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت بود. تاریخ انتشار گوشی هوشمند یادشده، اکتبر۲۰۱۳ در چین است. البته این مدل، نسخه‌های دیگری با حافظه داخلی کمتر هم دارد. این گوشی از یک‌صفحه نمایش ٥/١اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰در۱۸۰۰ استفاده می‌کند. این دستگاه از پردازنده Exynos ٥ Octa ٥٤١٠ بهره می‌برد. همچنین دارای دوربین هشت‌مگاپیکسلی، دوگیگابایت RAM و باتری دوهزارو٤٠٠میلی‌آمپر در ساعت بوده و شما می‌توانید سلفی‌هایتان را با دوربین جلو دومگاپیکسلی Meizu MX٣ بگیرید.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!

ZTE Nubia X۶: این گوشی هوشمند در نیمه اول سال۲۰۱۴ میلادی رونمایی شده بود. این گوشی در خانواده ZTE اولین مدلی بود که از حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت بهره می‌برد. البته این مدل در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴گیگابایتی هم موجود است. X٦ یک گوشی هوشمند بسیار بزرگ بوده و اندازه آن ١٧٩/٥در ۸۹ در ٧/٩میلیمتر است. همچنین ۲۱۵گرم وزن دارد. یکی از نقاط قوت این مدل، صفحه نمایش ٦/٤اینچی۱۰۸۰ است. برخلاف Meizu MX٣ این مدل قابلیت پشتیبانی از یک micro SD را هم دارد. لازم به ذکر است X٦ توسط یک پردازنده کوالکوم Snapdragon ٨٠١ کنترل می‌شود. متاسفانه X٦ فقط در چین به فروش می‌رسد.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!

Apple iPhone ۶: این محصول شرکت اپل در سپتامبر سال۲۰۱۴ میلادی رونمایی شده است. نسخه‌های مختلف آن دارای حافظه‌های داخلی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت هستند. نسخه ۱۲۸گیگابایتی iPhone ٦ با قیمت ۸۴۹دلار به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند یکی از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های شرکت اپل است. این محصول از micro SD پشتیبانی نمی‌کند.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!

Apple iPhone ۶Plus: طبیعتا این مدل هم دارای مشخصات تقریبا یکسانی نسبت به iPhone ٦ بوده اما تفاوت‌های جزئی، این دومدل را از لحاظ قیمت با یکدیگر متمایز کرده است. این گوشی هوشمند با قیمت ۹۴۹دلار به فروش می‌رسد. این محصول نیز از micro SD پشتیبانی نمی‌کند.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!

Asus ZenFone Zoom: در اولین ماه سال جدید میلادی، ژانویه۲۰۱۵، ZenFone zoom به همراه ZenFone٢ رونمایی شد. از لحاظ طراحی ظاهری ZenFone zoom یک گوشی بسیار جذاب بوده؛ به‌خصوص دوربین ۱۳مگاپیکسلی آن که بسیار بزرگ است. این دوربین می‌تواند تا سه‌برابر زوم کند که این مدل را بسیار حیرت‌انگیز کرده است. شرکت Asus به کاربران پیشنهاد کرده بود این گوشی هوشمند برای عکسبرداری بهترین گزینه است؛ چون هم دوربین خوبی دارد و هم دارای حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت است و از همه مهم‌تر اینکه از کارت حافظه micro SD هم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!

Samsung Galaxy S۶: این گوشی هوشمند یکی از دوپرچمدار شرکت سامسونگ بوده که دارای حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت است.

Galaxy S٦ در تاریخ ۱۰آوریل ۲۰۱۵ مصادف با ۲۲ فروردین ۹۴ به بازار آمد. قیمت این محصول بسیار جالب است: ۳۹۹٫۹۹دلار.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!

Samsung Galaxy S۶ Edge: بیشتر ویژگی‌های این مدل همانند Galaxy S٦ است با این تفاوت که S٦ Edge دارای صفحه نمایش خمیده است. این طراحی S٦ Edge را منحصربه‌فرد کرده است.

این گوشی‌ها خدای حافظه‌اند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج